Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei käytetty lainkaan alkoholia vappuna

Vierailija
02.05.2017 |

Ollaanko ainoat absolutisti vanhemmat?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en käyttänyt. Otin kaksi (yhteensä neljä) keskiolutta sekä sunnuntaina, että maanantaina. En laske sitä alkoholiksi vaan elintarvikkeeksi.

Vierailija
22/25 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaapa sivistyssanakirjasta, mitä absolutisti tarkoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistit täällä itkee kun ei pysty elämään ilman päihteitä. :D Onneksi me muut normaalit saadaan ihan vaan elämisestä niitä kiksejä ja hyvää fiilistä. Jatkakaa te vaan kehonne myrkyttämistä ja saatanallista pöhöttymistä! ;)

Miten niin? Se nyt vaan ei oo mikään ihme, että joku viettää alkoholittoman vapun. Itse en voi sanoa viettäneeni täysin alkoholitonta vappua kun juotiin lasit simaa munkkien kanssa, mutta alkoholisiksi en itseäni tai miestäni sentään sen takia sanoisi. :)

Tietenkin jos ap:n perheessä on ollut alkoholiongelmaa ja nyt ovat ryhtyneet absolutikseiksi sen takia niin onnittelut onnistumisesta ja jatkakaa samaa rataa jatkossakin 👍

Vierailija
24/25 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta. Vielä toissapäivänä kerroit joutuneesi hotelliin yöksi, kun mies ei päästänyt sua kotiin biletysreissulta. Mutta tosi hienoa, jos muutuittekin yhdessä yössä "absolutisteiksi". Onnea uudelle uralle!

Vierailija
25/25 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha kaikella sitä pitää päteä. Mä en syönyt lihaa! Mä nainut vappuna. Mä en katsonut telkkaria! Mä ja Mä

Hei ihan totta muuten, mä join kyllä aika paljonkin vappuna, mutta en silti menettänyt muistia, en toikkaroinut, tulin ajoissa kotiin, en tuonut mukanani ketään yhden illan juttua enkä siis nainut, en hävittänyt mitään, en kaatunut, en mokannut, en riidellyt tai tapellut, en haukkunut ketään, en myöskään syönyt lihaa enkä katsonut telkkaria!  Hyvinhän se meni! =DD