Mistä siinä on kyse kun lähetellään munan kuvia?
Onko se ihan tarkoituksellista ahdistelua? Yritetäänkö sillä sanoa että "en välitä pätkääkään haluatko nähdä tätä, olet vain runkkumateriaalia"? Vai ihan oikeastikko muehet kuvittelee että naiset haluaa nähdä? Milloin tämä on alkanut? Irckasin itse nuorena paljon ja silloin tätä ei vielä harrastettu.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksi 99,99% miehistä ei lähetä munankuvia kenellekään, joten kyseessä täytyy olla joku fetissi tai perversio, ei tuota muulla voi selittää.
Pitää varmasti paikkansa. Toisaalta ne pari pervoa ehtivät lähettää kuvansa kaikille mahdollisille naisille, jolloin syntyy illuusio yleisestä ilmiöstä.
Laitan tämän vielä tähän (tein oman aloituksen)
OkCupid-deittipalvelussa on kysymys, että miten reagoit jos tuntematon lähetttää pian alastonkuviaan. KAIKKI (monen kymmenen otos) miehet ovat vastanneet että positiivisesti!
Itse laitoin tietty naisena et negatiivisesti. Mutta siis miksi ihan fiksunkin oloiset miehet haluavat heti alastokuvia? Onko kyse vain siitä, että tällaista ei tapahdu koskaan ja siksi mies kuvittelee, että se olisi kivaa? Naiset sen sijaan saavat niitä munan kuvia ja tietävät kuinka ällöä se on.
Vierailija kirjoitti:
Mulkunkuvan lähettelijät luulevat, että naiset innostuvat samoista asioista kuin me miehet. Moni mies olisi innoissaan, jos nainen lähettäisi värkkinsä kuvan. Hyvä vaan, kun typerykset blokkaavat itsensä pois markkinoita. 😝
No ei mua miehenä kiinnostaisi saada "värkin" kuvaa, kuulostaa jotenkin kornilta. Kyllä mua enemmän kiinnostaa sen naisen kuva kokonaisuudessaan kuin se pelkkä elimen kuva (mikä on noissa munan kuvissakin tapana ilmeisesti).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksi 99,99% miehistä ei lähetä munankuvia kenellekään, joten kyseessä täytyy olla joku fetissi tai perversio, ei tuota muulla voi selittää.
Pitää varmasti paikkansa. Toisaalta ne pari pervoa ehtivät lähettää kuvansa kaikille mahdollisille naisille, jolloin syntyy illuusio yleisestä ilmiöstä.
Totta, ei tarvita kun se pieni joukko häiriintyneitä, niin ilmiö on valmis. Nyt noilla pervoilla kun on kaikki nykyteknologia käytössä ja koko maailma omien perversioiden näyttämönä.
Ei ole ikinä käynyt edes mielessä, hei lähetänpä munastani kuvan ja sen täytyy olla ihan helvetin nerokas idea. Joten pirun vaikea tietää mikä tossa on ideana.
No kyllä itse olen mielissäni jos omani laittaa itsestään tuhmia kuvia. Pidän hänen elimen ulkonäöstä myös luonnossa.
Se on ahdistelua ja väkisin ottamista. Kyllä se mies tietää ettei koskaan tuu mitään missiä saamaan, joten lähettää väkipakolla edes mulkkunsa kuvan ja vatkaa vimmatusti raukkamaisella teollaan hekumoidessaan.