Kehen tunnette vetoa salaa?
Kuinka moni tuntee vetoa salaa hiljaa mielessään ihmiseen, johon ei "saisi" tuntea? Kuka on tämä ihminen?
Kommentit (82)
Jasmin Mäntylän olisin halunnut jo 20 vuotta.
Kaverini avopari. Tekisin mitä vain hänen puolesta. Hän on ollut minulle liian hyvä kaikki nämä vuodet.
Olenkohan masentunut, en tunne vetoa keneenkään ja haluaisin vaan olla kotona yksin?
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan rikki Tampereen apulaispormestari Anna-Kaisa Heinämäkeen. Edustaa vihreitä joita vihaan syvästi.
M36
Tämä on hauska.
Yhteen entiseen työkaveriin, jotenkin symppis tyyppi. Harmi vaan ei kiinnostanut silloin kun oltiin samassa työpaikassa, jotenkin nyt viimeisen vuoden aikana tullut uniin ja ajatuksiin.
Yllättävän vähän täällä on ihastuksia oikeasti kuumiin ihmisiin.
En oikeastaan tarkoittanut julkkiksia vaan oikeasti "kiellettyjä" ihastuksia kuten esimerkiksi kaverin puoliso, veljen vaimo, lapsen kaverin isä, entinen rakkaus jne.. ☺
Kuusikymppiseen pomooni. Olen 25.
Melkolailla Susanna Laineen näköiseen tyttäreeni. Hävettää kyllä, mutta tulipa tunnustettua.
Rikkaiden panttilainaamossa olevaan Jamesiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehen parhaaseen kaveriin. sellanen aktiivinen, sosiaalinen ja hauska seuramies. Kaikkea muuta kuin oma jörö mieheni.
Kummastuttaa että miksi päädyit sellaisen miehen kanssa yhteen, jonka temperamentista et pidä. Inhottaa ajatella, että kuolaat sitten siinä suhteessa niitä, joita oikeasti olisit alun perinkin halunnut. Vässykkä.
Kaverin vaimon kaveriin. Ja hänkin ehkä minuun, kun hän sanoi toisen kerran tavatessamme, että yleensä ei muista ketään, mutta minut muistaa.
Yhteen Penttiin vaan. Se on tosi kuuma ja ihana, haaveilen aina salaa hänestä.
Apn poikaan