Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suutuinko turhasta

Vierailija
01.05.2017 |

Iltapäivällä koulussa kysyin meidän porukan kavereilta lähtisikö joku illemmalla kävelylle. Kukaan ei oikein vastannut mitään, ei tienneet vielä suunnitelmiaan.
Lähdin sitten kävelylle yksin. Matkalla vastaan tuli 2 näistä kavereista ketä olin kysynyt kävelylle. He olivat kahdestaan kävelyllä.
Tilanne suututti minua.
Minun annettiin ymmärtää että suutun turhasta, he eivät tienneet koulussa illan suunnitelmia ja eivät muistaneet kysymystäni. Ei mitään anteeksi pyydettävää tai pahoiteltavaa siis.
Miten olisi pitänyt reagoida?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa olla. Saattavat puhua ihan totta, etteivät päivällä tienneet suunnitelmiaan illaksi ja myöhemmin eivät muistaneet kysymystäsi. Toki jos vastaavaa alkaa esiintyä useammin ja muunlaisissakin tilanteissa niin miettisin asiaa uudestaan.

Vierailija
2/9 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi ymmärtää yskä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkö? Misdä maassa käyt koulua?

Vierailija
4/9 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää pahvi! Kop kop

Vierailija
5/9 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa lähteä kävelylle tollasen mielensäpahottajan kanssa. Tuskin suutuit ekaa kertaa.

Vierailija
6/9 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäisi ymmärtää yskä..

Tarkennatko? Mikä on sun mielestä oikea reagointitapa tässä? Nämä on halunneet tapauksen jälkeen jatkaa hengailua kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
7/9 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa lähteä kävelylle tollasen mielensäpahottajan kanssa. Tuskin suutuit ekaa kertaa.

Sä et olisi kokenut tilanteessa mitään negatiivista tunnetta? Sinähän se jalo olet. Oon ennemmin kokenut että naispuoleiset suuttuu mitä pienimmistä jutuista verisesti ja ikuisiksi ajoiksi. Mutta tämä ei selvästikään ole sellainen asia johon olisi oikeus mitenkään reagoida?

Vierailija
8/9 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuit turhasta. He nyt eivät halunneet mennä sinun kanssa vaan kaksistaan ja ehkä jutella omia juttujaan.

Vierailija
9/9 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutuit turhasta. He nyt eivät halunneet mennä sinun kanssa vaan kaksistaan ja ehkä jutella omia juttujaan.

Ja tää on ihan ok käytöstä kaverilta/ystävältä? Sulle on ok jos joku sun kaveri valehtelee tai miten sen nyt ottaa ettei joudu puolta tuntia käyttämään aikaansa kanssasi? vai suositteletko ottamaan etäisyyttä?