Vierailija

Kysynpähän vaan.

• ylös 6
  • alas 22

Sivut

Kommentit (23)

työtön

Voin ainakin omalta kohdaltani sanoa että jätin vapun juhlimisen ihan suosiolla väliin.

• ylös 14
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Juhlimme sitä että sinäkin piat pääset joukkoomme.

Moni meidän elämäntyyliämme kadehtii ja sanoo että saamme liikaa rahaa muttei ole valmis itse samaan. Raukkoja jotka eivät uskalla ryhtyä työttömiksi.

• ylös 22
  • alas 3
Vierailija

Työläisten ja ylioppilaiden juhla. Olen ylioppilas, työttömyys ei ole sitä vienyt. ;)

• ylös 18
  • alas 3
Vierailija

Eikö eläkeläisetkään saa juhlia vappua?

Aloittaja kuulostaa ihan eiliseltä ammattilakkivihaajalta. Hanki elämä.

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tietysti juhlivat ja vielä työssä käyvien rahoilla. Kyllä loisten kelpaa.

Voit vapaasti alkaa itsekin työttömäksi jos se susta on niin kadehtittavaa elämää :)

• ylös 19
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voit vapaasti alkaa itsekin työttömäksi jos se susta on niin kadehtittavaa elämää :)

Juu, kaikki voivat. Ilmaiseksihan kaikki tulee ja itsestään yhteiskunta pyörii.

Vierailija

Joo, ei työtön saa leipoa munkkeja tai valmistaa simaa. Eikä mennä kylille, vaan pitää olla kotona ja hakea töitä. Miksi muuten monet ateistit juhlivat Joulua ja Juhannusta?

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vielä en ole työtön, olen ylioppilas sekä työtätekevä duuanri. Vuoden päästä olen ylioppilas edelleen ja todennäköisesti työtön, sitten vasta juhlinkin. Tänä vuonna en ehtinyt.

Vierailija

Ap nyt tuskin itse juhlii siellä ainakaan ylioppilaiden joukossa,sillä niin pahasti näyttäytyvät nyt hänen tietonsa historiantunnin osalta  'työväenliike'-nimisestä historian ilmiöstä puutteellisiksi:vappuhan nimenomaan  oli se perinteisin työväenliikkeen juhla maailmassa koko 1900-luvun ajan !

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juu, kaikki voivat. Ilmaiseksihan kaikki tulee ja itsestään yhteiskunta pyörii.

Ja sinunkaan työpaikkaasi ei löydy kuin 50 uutta tekijää. Olet sinä niin korvaamaton..

Vierailija

Miksi lapset juhlivat vappua?
Vain työssäkäyvillä on oikeus munkkeihin ja vappupalloihin.

Raksalla...

Eikö suurin osa työttömistä ap:n mukaan olekaan ollut työläisiä ennen työttömäksi jäämistään, vai kuvitteleeko hän kaikkien siirtyneen suoraan lapslisien saamisen jälkeen työttömyyskortistoon 'työttöminä työnhakijoina' ? Eihän rakennustyömies lakkaa olemasta rakennustyömies siksi jos joltain rakennukselta sen valmistuttua sanotaan työntekijät irti ja joutuu liiton korvauksille kun työtä ei paikkakunnalta löydy ja esim. lapsen ,asunnon ym. elämässä tärkeiden asioiden takia ei voi 'muuttaa työn perässä ' ? Et ap. itse taida tietää kunnon töistä ja työporukoista mitään ,kun 'tommottii höpöjä haastelet'.Ei niitä kukaan oikeasti töissä elämässään ollut ,rakennusduunari esimerkiksi allekirjoittaisi tekstistäsi yhtään.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat