Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikuttaako veden juonti oikeasti ihon kuntoon?

Vierailija
25.03.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa. Join ekan raskauden aikana todella vähän vettä (maistui pahalle, eikä tehnyt mieli) ja huomasi kyllä sen 9kk aikana, että iho oli erilainen. Sitten kun alkoi taas vesi maistua enemmän, niin ihokin voi peremmin.. :)

Vierailija
2/9 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aa päivässä?!?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellainen jolla on ollut epäpuhdas ja ehkä näppyinenkin iho...?

Vierailija
4/9 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes siten kosmetologini neuvoi juomaan 2-3litraa päivässä. Joka kerta käydessäni kasvohoidossa hän huomasi olinko juonut vai en..heh turha oli yrittää huijata. Iho oli heti kuiva ja epäpuhdas jos en ollut juonut. Vähitellen sitten opin juomaan runsaasti.

Vierailija
5/9 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa hanan viereen suurehko vesilasi(no reilu 2dl-3dl suuruinen)ja aina hanan ohi mentäessä joda lasillinen. ja niin se vesi määrä tulee yllättäen täyteen.

Vierailija
6/9 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tulee vettä juotua vaikka sen 2-3l kannattaa sitä juoda 0,5l pullosta, joka on joka paikassa mukana ja vierelle. Sitä vaan sitten täyttelee päivän mittaan raikkkaalla vedellä.

Mä oon ainakin huomannut, että jos esim lasista juo vettä, niin tulee juotua vähemmän.

Vierailija
7/9 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up! löytyykö tutkimuksia? :)

Vierailija
8/9 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelin juuri tänään sellaista tutkimusta liittyen veden juontiin. Kaksi sisarusta joivat arkielämässään joka päivä muutaman litran vettä. Tutkimuksessa toinen sisaruksista ei saanut muistaakseni viikkoon juoda tavallista vesimääräänsä. Tutkimuksen lopussa ihon kunto tutkittiin, mutta havaittavaa eroa ei löytynyt.

En kyllä itse uskokaan, että tuo viikko vielä mitään kuivumista tmv. aiheuttaa, jos muuten juo päivittäin suositusmäärän.

Olen myös yrittänyt lisätä veden juontiani. Kesällä se on helpompaa ja jotenkin minulle tuntuu käyvän niin, että mitä useammin juon, sitä useammin on jano. Yleensä en ole lainkaan janoinen ja siksi täytyy usein olla muistuttamassa itseäni, että täytyisi juoda jotain. Tuntuu kyllä, että ihoni on hiukan paremmassa kunnossa nyt.

Vierailija
9/9 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe, jota oon tahollani miettinyt mäkin. En tykkää juoda suuria määriä vettä tai mitään nesteitä, koska sitten pitää jatkuvasti rampata lorottamassa sitä ulos. Juon sen verran mitä elimistä vetää. Puhdasta vettä vain 1-2 lasia päivässä. Loput nesteet sitten haalean teen, kahvin ja ruoan mukana.

En henk.koht. jaksa kauheasti uskoa veden ihmeitä tekevään vaikutukseen, mutta toisaalsa myönnän, etten ole itse viitsinyt kokeilla. Onko tästä tosiaan tehty tutkimusta, vai onko kyseessä vain laajalle levinnyt uskomus/harhaluulo/olettamus?