Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

juuri rakastuneet ja miehellä ei seiso...

Vierailija
07.07.2008 |

Hei!

Olisin kysynyt mielipidettänne seuraavanlaisesta, ehkäpä vaikka myös neuvoja:

tapasin pari kuukautta sitten ihanan miehen, tapailtiin muutamia kertoja ihan ystävinä ennenkuin molemmat uskalsivat tunnustaa ihastuneensa. parin viikon jälkeen päästiin esileikkiin asti, meistä se oli molemmista ihanaa ja sitten kun olis pitäny ryhtyä hommiin, miehen kalu ei jaksanutkaan... mies vakuutteli, ettei se johdu minusta, vaan sanoi olevansa väsynyt. ok, ajattelin, että kyllä se siitä, mutta nyt olemme tapailleet yli kaksi kuukautta ja seksi ei vieläkään onnistu.

olemme rakastuneita, pystymme juttelemaan ihan kaikesta, seksistä ja toiveista. saan ihania orgasmeja kun mies antaa kieltä, mutta haluaisin vihdoin myös rakastella. mies sanoo olevansa iltaisin liian väsynyt, tosin pääsemme vain iltaisin sänkyhommiin, koska molemmat olemme yksinhuoltajia ja meillä on pieniä lapsia. Onko teillä muilla tällaista kokemusta? Mitä minä voisin tehdä auttaakseni? Ottaisin mielelläni suihin, mutta kun siinäkin meinaa ja kalu mennä pehmeeksi. Mies on saanut muutaman kerran orkun kun minä oon antanu kättä.

n30

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä jännittää ja on suorituspaineita. Tai sitten on sormettaessaan huomannut pillun olevan melko väljä, lienee kokemusta synnyttäneestä pillusta.

Vierailija
2/15 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pillu ei oo väljä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies minkä ikäinen?

Tuntuu että häntä jännittäisi. Pystyisittekö järjestämään pidemmän ajan yhdessäoloon. Pääsisitte kokeilemaan aamulla tai päivällä :).

Vierailija
4/15 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin sekin sanoo. Vietetään öitä toistemme luona ja aamulla ois miehellä kalu jo kovana, mutta kun muksut sitten herää...jutellaan asiasta kyllä avoimesti ja minä en miestä oo mitenkään painostanut. uskon kuitenkin, että joskus vielä onnistutaan ;-)

Vierailija
5/15 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella ei seisonut, kun suorituspaineita ja jännitti.

Toisella niin paljon muuta säätöä toisten naisten kanssa.

Vierailija
6/15 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä voi olla apua,jos mies kuitenkin haluaisi seksiä.

Vierailija
7/15 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeitä popsitaan nykymaailmassa liikaa. Tämä voi kuulostaa vähän junttimaiselta, mutta pikku kännit rentouttavat ja lisäävät halujakin.

Vierailija
8/15 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole pitkään aikaan harrastanut seksiä niin se ei alussa välttämättä suju. Kyllä se sitten siitä ajanoloon alkaa paremmin toimia minun kokemuksen mukaan...

Voittehgan kokeilla että menette ajoissa nukkumaan ja laitatte kellon soimaan aamulla

Vierailija
9/15 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tuore suhde ja seksielämä alkoi hyvin oli ihanaa seksiä.

-Mutta sitten puhuimme seksistä kerroin haaveista ja toiveista, oikeastaan puhuttiin paljon seksistä ja mies meni ihan lukkoon, enää ei seisonutkaan.

Annoimme ajan kulua, hyväiltiin toisiamme muuten ja sovimme että seksistä ei puhuta enää, meni sellainen 2,5 kuukautta ja miehelle alkoi toimia taas.

Nyt taas seksi toimii hyvin ja mies sanoi että hänestä alkoi tuntui että ei kykene tyydyttämään minua, kun kerroin toiveistani.

Liikaa puhetta, tappaa toiminnan

Vierailija
10/15 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tuore suhde ja seksielämä alkoi hyvin oli ihanaa seksiä.

-Mutta sitten puhuimme seksistä kerroin haaveista ja toiveista, oikeastaan puhuttiin paljon seksistä ja mies meni ihan lukkoon, enää ei seisonutkaan.

Annoimme ajan kulua, hyväiltiin toisiamme muuten ja sovimme että seksistä ei puhuta enää, meni sellainen 2,5 kuukautta ja miehelle alkoi toimia taas.

Nyt taas seksi toimii hyvin ja mies sanoi että hänestä alkoi tuntui että ei kykene tyydyttämään minua, kun kerroin toiveistani.

Liikaa puhetta, tappaa toiminnan

Minulta on mennyt halut puhumattomuuden takia,en saa vaimoani puhumaan millään lailla toiveistaan saati sitten että huomioisi minun toiveita ei minkäälaista hyväilyä ole tullut oikeastaan vuosiin kyllä siinä kikkeli lerpuksi jää.

Liekö vika kun ei äiti niin en minäkään.

Vierailija
11/15 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus myöhemmin, kunhan suhteemme on kestänyt kauemmin.

Onneksi meillä ei ole estoja puhumisen suhteen :)

Vierailija
12/15 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satunnaisesti tapaillut yhtä ukkomiestä, joka ei kotona saa seksiä ollenkaan.

Meillä seksipuuhat sujuu muuten ja molemmat nauttii. Mutta - yhdyntään asti ei päästä. Viimeistään kortsun esiinotto saa lerpahtamaan. Ja mä haluisin sitä munaa!

Minulla on tunteita pelissä mukana ja luulen/luulin että miehellä myös. Mies tuntuu saavan "kuivia" orkkuja ja sanoo että ihan päässä asti tuntuu hyvältä. Mutta kun ei seiso niin ei seiso.

On puhuttu asiasta ja antaa syyksi sen, että kun on ollut ilman niin kauan (täysin seksitön liitto). Itse aattelen, että kokee kuitenkin syyllisyyttä siitä, että pettää vaimoaan. Ja toisaalta hän ei taida olla enää ihastunut minuun. Näin ymmärsin. Vaikka edelleenkin näin, että nautti aivan suunnattomasti sekä fyysisesti että henkisesti minun hyväilemisestä, nuolemisesta yms.

Vierailija
13/15 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies on niin herkkä ja kerää suorituspaineita, ettei kykene kun pelkää ettei pysty sinua tyydyttämään tai sitten on elimellistä ongelmaa. Olen tavannut yhden 30v miehen, jolla kalu oli aina yhdynnässäkin puolikova (onneksi kuitenkin iso) ja toisen 37v, joka kykeni yhteen muttei koskaan kahteen sessioon peräkkäin. Kummallakin ongelma vain paheni vuosien kuluessa, eli samaa ennustan sinunkin ihastuksellesi. Ikävä kyllä. Tosin lääkkeillähän asiaa voi auttaa.

Omalla miehelläni seisoo nykyään tosi herkästi, vaikka on ollut välillä 3v selibaatissa. Ei pitkä seksittömyys siis välttämättä ongelmaa aiheuta.

Vierailija
14/15 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne miehetkin on herkkiä tällaisille asioille, vaikken itse olisi niin uskonut. Omassa suhteessani alussa meni kuukausia ilman seksiä ja kun siihen vihdoin innolla ryhdyttiin, esiintyi miehelläni samankaltaista "lerpahtamis" ongelmaa. Puhuimme asiasta ja otin sen kovastikkin itseeni. Yhdyntä ei vaan yksinkertaisesti onnistunut. Kerran sitten ilman suutelua ihmeellisempää esileikkiä ryhdyimme "tositoimiin" ja sillä kertaa yhdyntä onnistui. Ilmeisesti mieheni ei ehtinyt kerätä suorituspaineita nopean toiminnan johdosta. Tämä onnistuminen poiki sitten jatkossa lisää onnistumisia. Kerta riitti, ja suorituspaineet helpottivat niin, että rakastelusta tuli molemmille nautinnolinen ja mukava kokemus. Sellaisia hetkiä saamme kokea edelleen kolmen yhteisen vuoden ja yhden yhteisen lapsen jälkeen.

Vierailija
15/15 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni tällaiset ongelmat on aika yleisiäkin ja ihan juuri suhteiden alussa. Jotkut miehetkin voi olla aika herkkiä kaikenlaisista paineista ja oikeasti voi olla vaikka niin, että miehesi kokee koko seksin niin hirveän tärkeänä ja saa liikaa paineita juuri siksi, että on aivan rakastunut sinuun ja kuvittelee, että nyt pitäisi yltää ihan ihmeellisiin suorituksiin. Varmaankin menee ongelma ohi, mutta voi tietysti olla ettei miehesi ihan sieltä kaikkein kyvykkäimmästä panomiespäästä ehkä ole joilla ei ongelmia tunnu olevan koskaan, mutta kukapa olisi ja kukapa sellaista tarvitsisi.