Viettikö jotkut siis yksin vappua eli eilistä ja perja taita ja lauantaita? :-D
Eikö ole kavereita? Pitäisi vähän edes sosiaalisoida.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole kavereita? Pitäisi vähän edes sosiaalisoida.
Et taida olla penaalin terävin kynä?,Vappu on maanantaina 1.5,
Perjantai ja lauantai oli normaaleja päiviä,
Toivon ettet ole yli 12v
Kyllä olin yksin ja pahalta tuntui. Happy now?
Eikös se varsinainen vappu ole tänään, toki myös vappuaattona juhlitaan, mutta viime perjantai tai lauantai ei kyllä vappuun mitenkään liity. Ja en viettänyt yksin kaikkia päiviä, nyt kyllä yksin kotona, koska kipeänä (ei krapula :D).
Täähän on paskin juttu täällä vähään aikaan. Sokea Reettakin tunnistaa tämän 15-vuotiaan pojan vääntämäksi provoksi. Kaiken huipuksi tämä sankari nostelee tätä ketjua vielä säännöllisesti, jotta saisi jonkun ärähtämään ja sitä kautta saisi vähän piristystä sinne tietokoneen ääressä kokonaisuudessaan kuluvaan vappuunsa.
Niin mikä vappu ;) Kolme päivää vapaata, sopii hyvin vaikka kämpän remontointiin ja salilla käymiseen. Bilettää voi muulloinkin.
Miten sosialisointi liittyy siihen, vietetäänkö aikaa yksin tai porukalla?
Mä olen käynyt vappuviikonlopun aikana (pe-ma) kolmessa konsertissa, elokuvateatterissa, testaamassa uutta ruokapaikkaa ja yhden putiikin avajaisissa - yksin! Ja olen nauttinut :) Tykkään tehdä asioita yksin, se on paljon vapauttavampaa ja silloin aistini on herkimmillään. Minulla on kyllä ystäviäkin, mutta ei minulla ole mikään tarve hengailla heidän kanssaan jokaisena pakolisena juhlapyhänä uhan vain siksi, että muut niin tekee. Niitä juhlapyhiä on tullut koettua jo niin monta, ettei perinteikäs vappujuhliminen jaksa joka vuonna kiinnostaa. En myöskään pidä humalaisista massatapahtumissa. Yksin on kiva puuhailla asioita vappuna. On monenmoista tapahtumaa, jossa voi käydä parhaassa, eli omassa seurassa :))
nolla on ehdottomasti liikaa tästä provosta. Sitäpaitsi ap selvästi yrittää kääntää huomion pois itsestään. Todellisuudessa hän on itse ollut ypöyksin.