Viettikö jotkut siis yksin vappua eli eilistä ja perja taita ja lauantaita? :-D
Eikö ole kavereita? Pitäisi vähän edes sosiaalisoida.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisoida? Ei kai yksi viikonloppu vuodessa ole mikään seurallisuuden mittari?
Juopolle teinipissikselle on kun saa lutkailla monta päivää.
Kyllä vietin. Kotona on tullut maattua perjantaista asti. Kavereita ei ole ollut kohta 10 vuoteen.
Vappupäivät menee mukavasti kun x-hamster pyörii nonstoppina. Se on sitä laatuaikaa :) Ei tarvi mennä ottamaan turpaansa kaivopuistoon "hädänalaisilta".
Tuli käytyä pe ja la liikenteessä. Eilinen ja tämä päivä mennyt sohvaa ja pyykkiä pestessä. Su aamuuna kotiin tullessa rojahdin tiedottomana sohvalle ja heräsin housut märkänä.
Tuli vissiin otettua hieman liikaa..
Vietän kaikki päivät yksin, myös vapun. En voi sietää muita ihmisiä.
En tykkää ihmisistä
Terveisin: antisosiaalinen mörkö
http://m.kauppalehti.fi/uutiset/tasta-syysta-alykas-ihminen-rakastaa-yk…
Ei sitä joka vuosi välttämättä jaksa osallistua kaikkiin "pakollisiin" ryyppäysjuhliin.
Olen ollut kohta viikon yksin kotona. On minulla aviomies, mutta hän meni käymään vanhempiensa luona. Hän on siellä yleensä kaikki juhlapyhät, joten olen ollut elämässäni aika monta joulua, juhannusta ja vappua yksin. Ystäviä minulla ei ole, olen kyllä yrittänyt kovasti ystävystyä erään ihmisen kanssa, mutta häntä ei minun seurani kiinnostanut.
Kyllä mä vietin. Ihan sovitusti. Miehellä on sellainen työ, että halusi mökille, meren ääreen, luontoon, päätä nollaamaan. Itse olin niin väsynyt, että kumpikaan meistä ei olisi nauttinut, jos olisin lähtenyt mökille mukaan.
Ystäviäkin on. Joskus vaan on hyvä olla yksin, kun arjessa on niin paljon niitä sosiaalisia tilanteita.
Minä en ole viettänyt perjantaina, lauantaina, enkä eilen vappua yksin enkä yhdessä. Vietän vappua vasta tänään, oikeana Vapun päivänä.
Minäkin yksin tänään vappuna kävin kaupungilla vappupalloja katselemassa. Ja kotona yksin söin lounaan ja jälkiruoaksi simaa ja munkin. Ja minulla on hyvä mieli ja olo. Ei oo päivää kummempi, tämä vappu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole kavereita? Pitäisi vähän edes sosiaalisoida.
Miten olisi, jos kirjoittamaan opettelisit?
Sosiaalisoisit sitten lisää, jooko.
Se on muuten sosialisoida.
Ei kukaan halua olla mun kaveri :(
Juu, ihan oman perheen kesken. Nuorin lapsi flunssassa, eipä huvittanut lähteä juhlimaan.
Massaihmiset ovat persoonattomia ja henkisesti heikkoa materiaalia.