Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan näyttää varakkaalta mutta hillityllä ja tyylikkäällä tavalla, miten pukeudun, meikkaan ym?

Vierailija
01.05.2017 |

Mitä merkkejä ostan, mihin panostan, missä säästän?
Tulot ovat keskitasoa ja haluan siis näyttää varakkaammalta ja porvarillisemmalta kuin oikeasti olen ;)

Kommentit (361)

Vierailija
41/361 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät silmälaseja, niin päivitä ne nykyaikaisiksi mikäli eivät sitä ole.

Vierailija
42/361 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun päivität ulkoasuasuasi, niin huomioi myös yksityiskohdat esim. rahapussi.

Näyttää hassulta, jos kaivat tyylikkäästä laukustasi kulmistaan repsottavan nahkalompakon.

Nahkahanskat kannattaa ehdottomasti hankkia. Et voi näyttää lapasissa tyylikkään varakkaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/361 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo saanut hyviä neuvoja miltä vaatteiden pitäisi näyttää.Tärkeää on kuitenkin myös se, miltä ne tuntuvat päällä.Jos tyylikkäät uudet vaatteesi eivät tunnu mukavilta, jos et tunne olevasi "kotona" ne päällä, ne eivät jää käyttöön.Osta siis vai vaatteita jotka myös sopivat elämääsi.Jos usein odottelet bussia räntäsateessa, jakkupuku voi olla epämukava. Kallimpikin vaate voi käyttökerroissa laskettuna tulla edulliseksi hankinnaksi, jos on mieluinen.esim.Kashmirneule:käyttöä vaikka kerran viikossa vuoden ajan: kayttökertoja siis vuodessa 52.Hinta vaikka 120 €.Hintaa per käyttökerta:2,30€.Hm tekokuituneule, hintaa 29€. Epämukava päällä, ei lämmitä, menee käytössä rumaksi.Käyttöä 10 kertaa, hintaa per käyttökerta 2,9€.

Vierailija
44/361 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä feikkausta se on, jos haluaa näyttää varakkaalta, muttei sano olevansa?

Tai se että on varakas, mutta ei näytä sitä 🙄

Vierailija
45/361 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin käytös ja sivistys kuntoon. Muuten jäät kiinni heti.

Itse olen varakas. Ei näy käytöksestä eikä vaatteista. Kulahtaneet pillit ja huppari lähes aina päällä enkä käyttäydy erityisen tyylikkäästi. Onkin hauska käydä auto ja veneostoksilla yms. Tän näköisenä. Jotkut ei kyllä ulkonäön perusteella varakkuutta katso mutta jotku tyhmät niin tekee (ja menettää rahaa paljon).

Vierailija
46/361 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:n ajatuksen. Kaikkihan me haluamme antaa itsestämme menestyneen kuvan.

Kaupassakin saa parempaa palvelua hyvissä vaatteissa. Olen huomannut tämän.

Ei todellakaan ole näin. 

Olen työtön ja vähävarainen. Pukeuden siististi ja asiallisesti korostamatta tietenkään mitään köyhyyttäkään. Mutta miksi ihmeessä haluaisin näyttää "menestyneeltä", kun kerran en ole. Minusta se olisi suorastaan naurettavaa, että metsästäisin kirppareilta joitan statusmerkkejä ja yrittäisin kohottaa arvoani näin tuntemattomien silmissä. 

Vierailija
47/361 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein hölmöintä on ajatella että varakkaat pukeutuvat tietyllä tavalla. Vain epävarmat ihmiset miettivät sellaista. Ole oma itsesi ja pukeudu persoonaasi sopivalla tavalla. Niin sivistyneet ja fiksut ihmiset tekevät. T. Varakas

Vierailija
48/361 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse melkoisen rähjäinen ulkomuodoltani, mutta saan kaupoissa hyvää palvelua. Lienee kohteliaan ja ystävällisen käytökseni syytä. Sen jälkeen kun "varakkaan näköinen" on pompottanut myyjää puoli tuntia, minun kiltti ystävällisyyteni tuntuu varmaan hengähdystauolta.

Vierailija
49/361 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät ne vaatteilla koreilee.

Vierailija
50/361 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä älyttömintä huuhaata on tämä arvokoruhömppä. Joo, ehkä kuninkaalliset käyttää vain aitoa valkokultaa Nobel-juhlissa mutta halloota että "varakkaat" ostavat korunsa vain jostain uber-kalliista aitokoruliikkeestä... come on.

Tee kestäviä ostosvalintoja jos haluat olla viisas, mutta muuten nämä neuvot varakkuuden tunnusmerkeistä on aikamoista turhaa diipadaapaa.

Vierailija
51/361 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi "luksus" materiaaleja, eli silkkiä, merino villaa, cashmere jne. Hyvästä materiaalistä tehtyjä klassikko vaatteita löytää helposti myös vähän halvemmalla mutta näyttää kalliilta ja hienolta.

Älä osta koruja h&m tai prismasta. Timantit ja hopea/kulta maksaa niin jokainen jolla on vähänkin älyä tajuaa että se sormenkynnen kokoinen lasinpala ei ole oikea timantti. Osta mielummin ensin ketju ja siihen pari riipusta joita voi vaihtaa. Yhdet tai kahdet aidot korvakorut jne. Jos skippaa kymmenen h&m korvakorua (n 10€) niin niillä saa jo kultaiset korvakorut.

Aidot nahka kengät ja laukut. Ja pidä niistä hyvää huolta. Putsaa ja kiillota kengät, varsinkin keväisin kun on loskaa. Rikkaat ei kulje likaisissa kengissä, ne tulee autolla parkkihalliin.

Osta joku hillitty merkki huivi. Minulla on Givenchy huivi kuuluisalla printillä MUTTA se printti ei ole mikään logo printti. Tavalliset ihmiset ei ehkä tunnista mutta kyllä kahviloissa ja ravintoloissa tunnistetaan. Jos haluaa niin voi solmia sen huivin rennosti niin että lappu jää vähän esiin. 

Mulle perus tyyliin kuuluu pari kulta sormusta, timantti korvikset, hieno kultainen kaulakoru. Nahkaiset kengät ja käsilaukku. Perus farkut mutta cashmere neule, hieno takki (se näkyy ensimmäisenä joten osta hieno takki) ja toi huivi. 

Vierailija
52/361 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat ei kulje likaisissa kengissä 😂😂😂 Että näitä stereotypioita! Oikeasti suurinta osaa rikkaista ei tunnista kadulla. Ihan tavallisia ovat, tyylikkäitä tai tyylitajuttomia, rumia, kauniita, rähjäisiä, puhtaita tai likaisia.

Vierailija
53/361 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä, kun lukee, niin vaikka kuinka on Givenchy huivi merkkilappu näkyvillä, niin olisi parasta olla kirjoittamatta mitään, tai sitten opetella ne yhdyssanat.

Vierailija
54/361 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tunnista tuollaista "parempaa palvelua kalliissa merkkivaatteissa" -kokemusta. 

On nimittäin niissäkin kuljettu aikoinaan. Ihan vain omalla ystävällisellä terveyhdyksellä ja asiallisella käytöksellä saa palvelua oli sitten LIdln urheiluasu tai maata viistävä minkkiturkki. 

Tietysti voi olla, että jos öykkäröi suhteillaan ja rahoillaan tyyliin "tiedätkö kuka olen", niin joku apulaisraukka hätäpäissään toteuttaa vaatimukset toisin, kun öykkäri olisi kuset housussa oleva laitapuolenkulkija. 

Vierailija
55/361 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaat ei kulje likaisissa kengissä 😂😂😂 Että näitä stereotypioita! Oikeasti suurinta osaa rikkaista ei tunnista kadulla. Ihan tavallisia ovat, tyylikkäitä tai tyylitajuttomia, rumia, kauniita, rähjäisiä, puhtaita tai likaisia.

Ei kai kukaan ole muuta väittänyt? Itse rakentelet olkiukkoja. 

Mutta ihmisillä on tiettyjä oletusarvoja automaattisesti ja tämä on terveen ihmisen merkki. Toki, jos joku nousee ajurin paikalta 200 000 maksavasta mersusta tyylikkäänä, niin pinnallinen mielleyhtymä on varakkuudesta. 

Jokainen tajuaa, että se voi olla jotain muutakin, mutta todennäkösyys on suuri ensimmäiselle ajatukselle. 

Vierailija
56/361 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin wt-ripset / ripsien pidennykset pois, samioun kulmat. Hillitty meikki, mahdollisimman vähän meikkiä. Vaatteiksi klassikkomalleja ja klassikkosävyjä.

Vierailija
57/361 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys näkyy läpi aina.

Vierailija
58/361 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittämisen huomaa ja se on joko säälittävää tai luotaantyöntävää. Paljastat itsesi joka tapauksessa.

Vierailija
59/361 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan ole muuta väittänyt? Itse rakentelet olkiukkoja. 

Mutta ihmisillä on tiettyjä oletusarvoja automaattisesti ja tämä on terveen ihmisen merkki. Toki, jos joku nousee ajurin paikalta 200 000 maksavasta mersusta tyylikkäänä, niin pinnallinen mielleyhtymä on varakkuudesta. 

Jokainen tajuaa, että se voi olla jotain muutakin, mutta todennäkösyys on suuri ensimmäiselle ajatukselle. 

Mersu ei kerro mistään ja moni ei mersuista muutenkaan pidä. Ihan kumpi tahansa tausta voi olla mersulaisella.

Vierailija
60/361 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilla pröystäily ei ole miellyttävää ja voi kertoa juuri tuosta mitä ap yrittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi