Ihanaa kun ei ole krapulaa t. entinen alkkis
Puoli vuotta selvänä ja eilen limsalinjalla. Ihanaa kun ei vapisuta tai oksenna sisuksiaan pihalle heti aamusta. Saa onnitella.
Kommentit (16)
Ei minullakaan ole, vaikka olen alkoholisti.
Toleranssi on kehittynyt sellaiseksi, että ei tule krpulaa enää koskaan isoistakaan määristä. Tosin eilen ei edes ollut isoa määrää.
Kunnon putken jälkeen on yhtenä päivänä lievää väsymystä ja kauhea nälkä. Siitä eteenpäin, jos tilapäinen raittius jatkuu, on aivan hyvä olo.
Onnea krapulattomasta aamusta. :) Voin kuvitella että tällaiset ryyppypyhät on niitä vaikeimpia kestää.
Onnet! Minäkin oon ollu limukkalinjalla 4kk :)
Vaikka ennen otin 1krt/kk 😂
Hienoa jos onnistut pitään, isot tsemit!!
Tästä tulikin mieleen, että j-kaapissa on kylmää olutta. On aamupuuron aika!
Täällä kanssa krapulaton aamu. Tosin en enää juo kuin muutaman kerran vuoteen, kaipa se ikäkin tekee tehtävänsä, kun vanhenee. Nyt aamupalalle ja lenkille.
Olen flunssan jälkipuolella enkä eilen maistanut pisaraakaan, ja nyt on tismalleen sellainen olo kuin olisin krapulassa.
Hienoa, Onnea vaan! Muista tuo olotila Juhannuksena ;)
Krapulaiset aamut on parhautta, mitä enemmän vielä känni päällä sen parempi T. nykyinen alkkis
Hyvä, muista tämä hetki kun seuraavan kerran kun mietit ottaisiko vai ei.
Raitis ja raikas olo, hieno juttu! Ilman viinaa elämä on käytössä 100% kun aikaa ei tuhlaannu myrkytystilasta toipumiseen. Alkoholi myös maistuu pahalta, vesi ja limu paljon paremmalta. Itse olen lopettanut alkoholin käytön vuosia sitten, koska viinasta tai viineistä ei ollut mitään hyötyä itselle. Muille välillä kysymisen arvoinen ihmetys (etkö sä käytä alkoholia...?), itselle ei koskaan. Elämä on paras päihde :)
Krapula kesti tänä aamuna noin viisi minuuttia, koska korjaussarja. Kippis ja hauskaa vappua! 🍻
Ei ole krapulaa täälläkään mutta olo on krapulainen, koska olin yöllä parisen tuntia hereillä kun piti mies viedä lentokentälle. Sain kyllä unen päästä myöhemmin kiinni mutta silti tuntuu kuin olisin krapulassa.
Entinen alkkis :D Haudan takaako tulit tervehtimään.