Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on pahempi: että nainen on tyhmä vai ruma?

Vierailija
30.04.2017 |

Tällaista pohdin yksikseni vappuaattona.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ja kaunis on kaikkein pahin palstalaisten yhteispäätöksellä täällä käytännössä nähty.

Vierailija
22/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma, jos on oikeasti ruma ei vain johdu huonoista vaatteista tms. Tyhmää voi aina kouluttaa.

Tyhmää voi aina kouluttaa? Ei, se ei mene niin. Jos on tyhmä, on tyhmä, vaikka lukisi mitkä kirjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on huonoin.

Vierailija
24/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oopsservator kirjoitti:

Helppo matemaattinen yhtälö: IQ>4XBMI= kaunis nainen, koska älykkyys on kaunista.

Jännä yhtälö. Mun BMI:llä voin siis olla heikkolahjainen, ja olen ok, tai mun äo:lla voin olla vaikeasti ylipainoinen ja olen ok?

Älykkyys on kaunista, mutta jos on tarpeeksi laiha, saa olla idiootti? :D

Mäkin rupesin just äsken laskemaan tätä, ja ihan hauska kaavahan tää mutta mitä kauemmas mennää keskiarvoista, sen pahemmin vääristyy. Sen mukaan syvästi debiili nainen (äo 60) olisi viehättävä, kunhan on vaikeasti alipainoinen (BMI alle 15). No ei taida olla, ei älyllisesti eikä fyysisesti. Mensalainen nainen, BMI 33 (merkittävä ylipaino) olisi tämän mukaan viehättävä, no saattaa hyvin ollakin, jos kilot ovat nätisti sijoittuneet. Lähes 50 BMI:llä naisen pitää olla jo huippuälykäs, jotta olisi viehättävä. Varsinkaan asteikon alapäässä tämä kaava ei todellakaan toimi, eikä nyt aivan yläpäässäkään. Mutta onhan meitä moneksi.

Vierailija
25/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä hyväsydäminen on parempi kuin ilkeä älykäs. 

Se ei vastannut otsikon kysymykseen.

Vierailija
26/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun seksiä harrastetaan, niin naisen älykkyydellä ei ole merkitystä. sen sijaan rumuus on asia, jota ei voi ohittaa.

Vierailija
27/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti tyhmä mies haluaa tyhmän naisen. Typerykset, kun tuntuvat viihtyvän keskenään. Viisas ja ruma taas ei jaksa pitemmän päälle olla typeryksen seurassa vaikka typerys olisi miten hyvän näköinen tahansa.

tuo ei pitä paikkaansa. minä olen jälkeenjäänyt mies. tällä hetkellä minulla ei ole tyttöystävää, mutta jos olisi, niin olisi hyvä olla normaaliälyinen. sen puoleen, on normaaliälyisissäin paljon hajontaa älykkyyten suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi