Kumpi on pahempi: että nainen on tyhmä vai ruma?
Kommentit (27)
Rumuutta voi aina korjailla stailauksella, meikillä jne jne.
Tyhmyyttä ei voi peitellä pakkeleilla.
M
Tyhmyys on tosi paha juttu. Varsinkin kun ne tyhmät ovat todellakin niin tyhmiä, etteivät edes tajua olevansa tyhmiä. Rumakin voi nimittäin korjata tilannetta ainakin paremmaksi. Esim. käydä Tallinnassa muokkaamassa sitä ruumuuttaan ja tehdä siitä "vähemmän" rumaa. Rahalla tämä on mahdollista ja jos ei ole rahaa, niin rumakin voi sitä hankkia. Voi tosin vaatia pitkäjännittyneisyyttä, suunnitelmallisuutta, aikaa ja vaivaa ja tiettyjä riskejäkin mutta rumuus ei ole lopullista. Tämä muistutuksena kaikille niille, jotka kokevat rumuutensa ongelmaksi :)
Ruma on pahempi. Olen rumahko mutta älykäs läski.
Rumasta mutta älykkäästä naisesta on paljonkin hyötyä yhteiskunnalle. Tyhmästä taas ei ole hyötyä kuin niille yksittäisille miehille, joille haaroja auotaan.
Ruma, jos on oikeasti ruma ei vain johdu huonoista vaatteista tms. Tyhmää voi aina kouluttaa.
Pahinta kai,jos on älykäs ja vielä hauskakin.
Tyhmä. Rumuudella, ulkoisella sellaisella, ei ole minulle mitään merkitystä.
Rumuus on pahempi.
Tyhmyys ei niin haittaa, jos on kaunis. Ja tyhmä voi myös pitää suunsa kiinni.
Rumuudelle ei sen sijaan voi mitään. Ja vaikka piirteetkin voivat olla rumat, niin kyllä läski rumentaa naista enemmän kuin mikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Rumasta mutta älykkäästä naisesta on paljonkin hyötyä yhteiskunnalle. Tyhmästä taas ei ole hyötyä kuin niille yksittäisille miehille, joille haaroja auotaan.
Älykkyys ei ole se piirre, jota naisessa yleisesti arvostetaan. Älykäs nainen on yleensä sama asia kuin helvetin vaikea änkyrä, joka riitelee koko ajan kaikkien kanssa. Miehellä tuota pidettäisiin luonnevikana.
Asiallista pohdintaa vappuaattona
Rumuus on pahempi. Se on niin absoluuttista. Tyhmyys ei haittaa, jos nainen on hyväntahtoinen ja peruspositiivinen ja osaa nauraa itselleen silloin kun tulee jotain töpänneeksi. Kunhan arki hänen kanssaan rullaa jouhevasti. Ruma nainen on ruma nainen joka tilanteessa ja koko ajan.
Helppo matemaattinen yhtälö: IQ>4XBMI= kaunis nainen, koska älykkyys on kaunista.
Kaikilla on oikeus mielipiteisiini
Luultavasti tyhmä mies haluaa tyhmän naisen. Typerykset, kun tuntuvat viihtyvän keskenään. Viisas ja ruma taas ei jaksa pitemmän päälle olla typeryksen seurassa vaikka typerys olisi miten hyvän näköinen tahansa.
Rumuus on pahempaa. Tyhmyydestä voi monissa tilanteissa olla etuakin.
Oopsservator kirjoitti:
Helppo matemaattinen yhtälö: IQ>4XBMI= kaunis nainen, koska älykkyys on kaunista.
Jännä yhtälö. Mun BMI:llä voin siis olla heikkolahjainen, ja olen ok, tai mun äo:lla voin olla vaikeasti ylipainoinen ja olen ok?
Älykkyys on kaunista, mutta jos on tarpeeksi laiha, saa olla idiootti? :D
Ehdottomasti se, että on tyhmä. Äly näkyy ulkonäössä.
Tyhmä