Vierailija

Mielestäni vanhemmat eivät näyttäneet kuninkaallisia, jotta tytärtä vois kutsua prinsessaksi. Missähän mielikuvitusmaailmassa vanhemmat elävät? On sekin lapselle traumaattista lapselle kun hän alkaa josain vaiheessa ymmärtää, että vanhempani ovatkin vain tavallisia eli Pentti ja Irma.

• ylös 5
  • alas 21

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meillä on ainakin kolme perintöprinsessaa. Ihan oikeasti ovat meidän prinsessoja, teinejä jo mutta edelleen mutta nimitys pysyy...

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

ilahduttavaa että äiti osaa ja viitsii tukea pienen tyttärensä itsetuntoa ja (tulevaa) naiseutta :)

Jokaikinen tyttö on ansainnut olla vanhempiensa silmissä Prinsessa <3

• ylös 19
  • alas 2
Vierailija

Ai siis jos vanhemmat eivät näytä kuninkaallisilta eivät he aa kutsua lastaan prinsessaksi? Vain ryhdikkäät siniverisen näköiset komistukset ja kaunottaret saavat?

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Minä sanoin kanssa aina mun tyttöä prinsessaksi. Nyt hän on aikuinen ja kulkee aina kruunu päässään ja vaatii puhuttelua Kuninkaalliseksi korkeudeksi. Mutta on ihan kiva, kun hän puhuttelee minua Kuningattareksi.

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Olen 26-vuotias ja isäni kutsuu minua edelleen iskän prinsessaksi, vaikka ollaan ihan tavallinen duunariperhe :D Mitäs se on keneltäkään pois?

Vierailija

Eikä meillä meinnattu millään oppia sitä kuninkaallista alamaisten tervehdystä!

Meni muutamakin vuosi sitä vilkutusta harjoitellessa. Nyt jo alkaa automaattisesti muistamaan kun Prinsessan ikä on 12-vuotta. 

Juhlapäivisin käydään parvekkeella vilkuttelemassa. Huomenna taas.

Vierailija

[quote=Vierailija]Millaiselta näyttävät kuninkaallisia?[/quote
Ei ainakaan niin huonosti pukeutuneilta:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat