Neljän lapsen äiti mielettömässä kunnossa kun liikkuu, eikä selittele.
http://m.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201704292200107714_bs.shtml Ottakaa mammat mallia! Tämä nainen todistaa, että tekosyynne plösähtämiseen ovat tuulesta temmattuja.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla "mielettömässä kunnossa"?
Jotta keski-ikäiset kulahtaneet miehet voisivat kertoa sinulle kauppa-jonossa, että vetävät myöhemmin käteen, juuri sinua ajatellen. Siis, IHANAA ja MOTIVOIVAA!
Vierailija kirjoitti:
Monelle tähän kommentoineelle: on itse töissä, mies reissutöissä, joten ihan on saman verran aikaa kaikilla. Nouskaa sieltä sohvalta vitun läskit.
Vaihtoehdot elämässä bikinifitness tai läski? Miksi sun takapuolta rassaa jos joku toinen ei käytä kaikkea vapaa-aikaansa salilla ähkiessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonkin ajan olisi voinut käyttää opiskeluun ja väitellä tohtoriksi. Mikä siinä on ettei noista 4 lapsen tohtoriäideistä tehdä koskaan juttua. Aivojen kehittäminen ennen pyllyn kehittämistä. Kertoo ihmisestä aika paljon kun käyttää oman aikansa mielummin takapuolen muokkaamiseen, kun oman tiedonmäärän lisäämiseen.
Miksi tehtäisiin? Jossain naistutkimuksessa väittelyssä ei ole juuri hurraamista. Nätti ja nuori peppu kiinnostaa vanhempaakin herrasmiestä. Naisen koulutustaso ei ketään(heteromiestä).
Velvollisuus pitää perse piukkana, jotta naapurin etovaa Peraa kiinnostaa? Vihdoin elämälle tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonkin ajan olisi voinut käyttää opiskeluun ja väitellä tohtoriksi. Mikä siinä on ettei noista 4 lapsen tohtoriäideistä tehdä koskaan juttua. Aivojen kehittäminen ennen pyllyn kehittämistä. Kertoo ihmisestä aika paljon kun käyttää oman aikansa mielummin takapuolen muokkaamiseen, kun oman tiedonmäärän lisäämiseen.
Miksi tehtäisiin? Jossain naistutkimuksessa väittelyssä ei ole juuri hurraamista. Nätti ja nuori peppu kiinnostaa vanhempaakin herrasmiestä. Naisen koulutustaso ei ketään(heteromiestä).
Kiinnostaa sitten, kun tulee ero. Sitten mies aloittaa parkumisen, kun akka vie kaiken.
Ihan kauheaa, neljä lasta 25-vuotiaana. Itse sain esikoisen tuon ikäisenä ja olin kyllä nuori äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mitään pitäisi tehdä miestä miellyttääkseen, niin että seuraavaksi päästäisiin haukkumaan lompakkoloisiksi? Kosmetologien palkat ei Suomessa järin suuria ole.
Mulle itselleni tärkeimmät asiat elämässä ovat perhe, ystävät ja mielekäs työ. Mulle työssä pitää olla haasteita ja sillä pitää pystyä elättämään itseni ja perheeni caikkei olisi miestäkään. It-alan asiantuntijatehtävissä tienaan yli 5 tonnia kuussa. Pidän ammattitaitoani ja verkostojani yllä vapaa-ajalla. Kuskaan 3 lastani harrastuksiin, autan heitä koulutyössä lukihäiriöiden vuoksi, lasten harrastusten aikana urheilen itsekin. Tapaan myös ystäviäni ja esim luen.
Tuollaisen fitnesskropan ylläpitämiseen mulla ei riittäisi minkään valtakunnan tunnit. Ja toisaalta mä arvostan elämässäni ihan jotain muuta kuin ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Suominaista kiinnostaa enemmän sipsi ja siideri kuin liikunta.
Aamen. Ja kun joku mies on saatu höynäytettyä siittämään lapset niin moderni voimaistunut suominainen voi ottaa rennosti ja antaa itsensä repsahtaa ja rupsahtaa oikein kunnolla. Elää mukavaa elämää ilman vaivaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa sitten, kun tulee ero. Sitten mies aloittaa parkumisen, kun akka vie kaiken.
Vain totaalisen imbesilli tai kokonaan aivokuollut mies menee tänä päivänä naimisiin ilman avioehtoa. Etenkään suomalaisen naisen kanssa.
Kaikki kunnia siitä että on saavuttanut unelmansa, jos tämä kerran oli se, mitä on halunnut.
Jäin vaan miettimään tätä:
"- Kun asenne on kohdallaan, voi tehdä ihan mitä vaan. Yritän myös olla mahdollisimman positiivisella mielellä joka päivä. Minun aamuni alkaa kello kuudelta aerobisella treenillä, kun muut vielä nukkuvat. Sitten menen salille tekemään harjoituksen."
Käykö hän siis töissä? Mun aamu alkaa klo 5.45 enkä kyllä ehdi siinä tekemään muuta aerobista treeniä kuin koiran kanssa vartin lenkin, saati lähteä sen jälkeen salille tekemään harjoitusta. Mulla on vaan kolme lasta ja hekin jo aika isoja, mutta jos mä haluaisin tehdä kaiken tuon ennen töitä, pitäis herätä neljältä.
Jos taas on kotona, niin ilmeisesti ne lapset ovat mummolla hoidossa ton salitreenin ajan? Oletan aerobisen treenin hoituvan kotona ja sehän on tosi hyvä. Jos ja kun ilmeisesti kaikki neljä lasta nukkuvat sinne seitsemään.
En ole ikinä tuntenut vetoa tuohon lajiin, mutta uskon että vaatii aikaa, treeniä ja itsekuria. Pointsit hänelle siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velvollisuus pitää perse piukkana, jotta naapurin etovaa Peraa kiinnostaa? Vihdoin elämälle tarkoitus.
T: Tohtoriksi väitellyt tahallaan väärin ymmärtämisessä
Tuohon kuntoon joo, aika hankalaa ilman tukiverkkoja. Mutta se normaalipaino, jopa hoikkuus on helppo saavuttaa. Terveellinen ruokavalio ja ne vaunulenkitkin pitävät sopivasti painon kurissa. Joten se ylipaino on kyllä selittelyä.