Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ominaisuuksia on hyvä ottaa huomioon kun ostaa kuntopyörän? Ehdotuksia hyvistä kuntopyöristä? Max. 400€

Vierailija
03.03.2025 |

Ostan uuden kuntopyörän jostakin nettikaupasta. 

Eli tasoja pitää olla useampi, kuinka monta on hyvä? Entäs mikä olisi hyvä vauhtipyörän paino? Kunnollisen satulan haluan enkä mitään todella kapeaa. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ostaa spinningpyörä ja hankkia siihen tarpeen mukaan itselleen mitoitetun satulan.

Vierailija
2/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopo ja ulos pyöräilemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi ostaa spinningpyörä ja hankkia siihen tarpeen mukaan itselleen mitoitetun satulan.

Ei kiitos. Mä haluan kuntopyörän.

ap

Vierailija
4/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopo ja ulos pyöräilemään.

Huoh. Mulla on polkupyörä eikä todellakaan mitään huonoa Jopoa. Mä en kuitenkaan pyöräile talviaikaan, joten kuntopyörä on erittäin tervetullut. 

Otsikossa ja aloituksessa lukee erittäin selvästi mitä kysyn. Miksi pitää tulla inttämään jotakin muuta.

ap

Vierailija
5/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magneettijarrullinen ja mahdollisimman painava vauhtipyörä.

Itse ostaisin käytetyn torista tms. joka on täynnä yli tonnin pyöriä tuossa ap:n hintaluokassa. Esim. Tunturi E60 tms.

Vierailija
6/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Magneettijarrullinen ja mahdollisimman painava vauhtipyörä.

Itse ostaisin käytetyn torista tms. joka on täynnä yli tonnin pyöriä tuossa ap:n hintaluokassa. Esim. Tunturi E60 tms.

Mä ostan uuden ja saan sille kotiinkuljetuksen. 

ap

Vierailija
7/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vastustasoja pitää olla 20 vähintään. Ostin kerran sellaisen jossa ol 12 vastustasoja ja sitä oli liian raska polkea joten palautiin sen pyörän. Minulla on gymstic merkknen pyörä ja hyvä on ollut

Vierailija
8/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon iso näyttö mikä näyttää matkan, ajan ja vauhdin.

Vierailija
9/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin vastustasoja pitää olla 20 vähintään. Ostin kerran sellaisen jossa ol 12 vastustasoja ja sitä oli liian raska polkea joten palautiin sen pyörän. Minulla on gymstic merkknen pyörä ja hyvä on ollut

Tänään vähän katselin kuntopyöriä ja yhdessä oli vain 8 tasoa. Ei varmaan kovin hyvä tuollainen.

ap

Vierailija
10/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon iso näyttö mikä näyttää matkan, ajan ja vauhdin.

Joo näyttö kyllä pitää olla. Kuntosalilla on pari pyörää joissa ei ole mitään näyttöä. Sellaisella en halua polkea.

ap

Vierailija
11/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään vähän katselin kuntopyöriä ja yhdessä oli vain 8 tasoa. Ei varmaan kovin hyvä tuollainen.

ap

Ei ole koska olen iso mies enkä jaksanut itse polkea 12 vastustasoa.

Vierailija
12/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustasojen määrää paljon olennaisempi juttu on se, mikä on pienin ja mikä isoin vastustaso. On aika samantekevää, onko niiden välissä 8 vai 15 tasoa, jos pienin ja suurin mahdollinen vastus ovat samat.

Vierailija
13/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastustasojen määrää paljon olennaisempi juttu on se, mikä on pienin ja mikä isoin vastustaso. On aika samantekevää, onko niiden välissä 8 vai 15 tasoa, jos pienin ja suurin mahdollinen vastus ovat samat.

Ööö okei. En kyllä ymmärtänyt mitään tästä. Mistä mä voin tuollaisia tietää jos netistä tilaan?

ap

Vierailija
14/18 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/18 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut 4 kuntopyörää. Sillä vastustasolla on suuri merkitys paljonko niitä on. Jos niitä on 8-10 niin se pienin vastustaso on niin raskas että tuntuu kun ylämäkee polkis koko ajan. Minä en jaksanut polkea vaikka on suht hyvä kunto. Osta sellainen missä on 16 vastustasoa. Itsellä on tuollainen pyörä ja sanoisin että 5000 km olen sillä polkenut niin laatupyörä se on.

https://hobbyhall.fi/fi/urheilu-ja-vapaa-aika/kuntolaitteet/kuntopyorat…

Vierailija
16/18 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/18 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/18 |
05.03.2025 |