Rasvottuvat silmäluomet, mitkään luomivärit ei pysy!
Silmäluomet ilmeisesti tuppaa olemaan niin rasvoittuvaa sorttia etten ikinä saa luomivärejä pysymään, vaan ne aina pakkautuu ennemmin tai myöhemmin luomivakoon viivoiksi. Olen kokeillut eri merkkien luomareita ja jokin aika sitten ostin kovasti hehkutetun Urban Decay-primerin (liilan värinen putkilo) mutta ei. Ei vaan pysy. Onko teillä ehdottaa jotain oikeasti tosi hyvin pysyviä luomareita? Ripsaritkin mulla aina leviää, mutta Sensain ripsarin olen todennut ihan ok pysyväksi (tätäkin muut hehkuttaa super pysyväksi ripsariksi).
Kommentit (9)
primer, ihan lumenekin on toiminut samanlaisilla silmäluomillani, ja muista meikin tarkistus ja korjaus parin tunnin välein!
No ei kai mikään luomiväri pysy ilman primeriä. Itse käytän Bare mineralsin helmiäisprimeriä, toimii hyvin.
Elisabeth Ardenin primer. Kyllä pysyy.
Mä käytän Maybellinen fit me peiteväriä ja puuteroin tosi hyvin luomet. Mulla ainakin toimii toi.
Kokeile laittaa sitä UDn primeria ensin toosi vähän ja koko luomelle halutessa kulmaluulle asti. Taputtele hyvin sormella. Anna kuivua. Sitten ennen luomiväriä vielä luomiväribase. Primer ja basetuote on eri asioita. Minulla myös hankalat luomet tarviin molemmat.
Mulla on käytössä edullinen Nyxin purnukassa oleva base. Se tarraa kiinni primeriin ja luomiväri siihen ja värit toistuu voimakkaina. Ja itelläkin toi UDn liila alla.
Kutonen jatkaa. Ja muista satsata hyvään luomiväriin. Suosittelen Make Up Storen luomivärejä. Osta pari hyvää äläkä miljoonaa huonoa.
Minulla oli ennen inglotin ja nyt ud:n. Ensimmäinen on paljon kuivempi, jälkimmäinen todellakin on liukkaampi, eli en ihmettele, jos ei pysy.
Minulla silmät vetistää, ja ainut ripsari, joka minulla pysyy on lancomen hypnose tai definils. Ja vedenkestävänä tietysti.
Minä sain pysymään Guerlainin luomiprimerillä. Halvoilla ei onnistunut.