Laitanko ammattilakin päähän vappuna?
Lähinnä mietin, että kehtaanko. Olen siis merkonomi, mutta opiskelen ekaa vuotta sähköinsinööriksi. Kaverit kuitenkin aikoo laittaa YO-lakkeja tai insinöörinlakkeja, niin menenkö mieluummin lakitta vai tuo merkonominlippis päässä?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
JOs opiskelet inssiksi niin oisit ostanut issilakin. Sen saa muistaakseni jo opiskeluaikana.
En raaskinut silloin, oli niin kallis ja rahat oli vähissä. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä mietin, että kehtaanko. Olen siis merkonomi, mutta opiskelen ekaa vuotta sähköinsinööriksi. Kaverit kuitenkin aikoo laittaa YO-lakkeja tai insinöörinlakkeja, niin menenkö mieluummin lakitta vai tuo merkonominlippis päässä?
Laita vaan merkonominlakki. Eihän se ole mikään häpeän, vaan ylpeyden aihe! Hauskaa vappua! :)
Juhli mäyräkoira päässä. Se on ainoa oikea amiksen käyneelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita vaan merkonominlakki. Eihän se ole mikään häpeän, vaan ylpeyden aihe! Hauskaa vappua! :)
Näin taidan tehdä. Minulla taitaa vain olla asennevamma kun pelkään kaikkea joukosta erottumista. Saahan siitä ehkä keskustelunavauksen. -Ap
Ihan sama mitä laittaa päähänsä, lakkipoliiseja ei vissiin vielä ole partioimassa. Jos jotakuta toisen lakkivalinta häiritsee, ne se on hänen ongelmansa. Rohkeasti vain.
Jokainen lakki syrjii niitä, joilla sitä ei ole!
JOs opiskelet inssiksi niin oisit ostanut issilakin. Sen saa muistaakseni jo opiskeluaikana.