Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitanko ammattilakin päähän vappuna?

Vierailija
30.04.2017 |

Lähinnä mietin, että kehtaanko. Olen siis merkonomi, mutta opiskelen ekaa vuotta sähköinsinööriksi. Kaverit kuitenkin aikoo laittaa YO-lakkeja tai insinöörinlakkeja, niin menenkö mieluummin lakitta vai tuo merkonominlippis päässä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs opiskelet inssiksi niin oisit ostanut issilakin. Sen saa muistaakseni jo opiskeluaikana.

Vierailija
2/7 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOs opiskelet inssiksi niin oisit ostanut issilakin. Sen saa muistaakseni jo opiskeluaikana.

En raaskinut silloin, oli niin kallis ja rahat oli vähissä. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä mietin, että kehtaanko. Olen siis merkonomi, mutta opiskelen ekaa vuotta sähköinsinööriksi. Kaverit kuitenkin aikoo laittaa YO-lakkeja tai insinöörinlakkeja, niin menenkö mieluummin lakitta vai tuo merkonominlippis päässä?

Laita vaan merkonominlakki. Eihän se ole mikään häpeän, vaan ylpeyden aihe! Hauskaa vappua! :)

Vierailija
4/7 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhli mäyräkoira päässä. Se on ainoa oikea amiksen käyneelle.

Vierailija
5/7 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita vaan merkonominlakki. Eihän se ole mikään häpeän, vaan ylpeyden aihe! Hauskaa vappua! :)

Näin taidan tehdä. Minulla taitaa vain olla asennevamma kun pelkään kaikkea joukosta erottumista. Saahan siitä ehkä keskustelunavauksen. -Ap

Vierailija
6/7 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä laittaa päähänsä, lakkipoliiseja ei vissiin vielä ole partioimassa. Jos jotakuta toisen lakkivalinta häiritsee, ne se on hänen ongelmansa. Rohkeasti vain.

Vierailija
7/7 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen lakki syrjii niitä, joilla sitä ei ole!