Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä on 1v7kk lapsi ja olemme mieheni kanssa "jumittuneet" paikoilleen tällä alueella. Eli seksiä ei vieläkään ole . En ole suuremmin kaivannutkaan, alkuun meni melkein vuosi kun ajatuskin ällötti. Nykyään ajattelen että se voisi olla ihan okei.. mieheni on ollut " kohtelias" eikä ole kysellyt seksin perään paitsi viikko sitten vihjaili vähän..Meillä on lämpimät välit ja onhan pikkulapsiaika tuonut riitojakin ja erimielisyyksiä varsinkin vauva-vuotena. Joskus olen eroakin jopa miettinyt, en ole aina ollut ihan vakuuttunut onko mies sittenkään " se oikea", tunnumme olevan niin erilaisia. Välillä erilaisuus on viehättänyt minUa, välillä ärsyttänyt. Olemme pikkuhiljaa kasvaneet yhteen niin että hyväksymme paremmin toisen erilaisuuden eikä konflikteja tule niin usein enää.
Seksi-elämämme varmasti palautuu tästä pikkuhiljaa. En usko että kellään muulla parilla on mennyt näin kauan seksi-elämän normalisoituminen lapsen sysyntymän jälkeen. Mutta itse olen tyytyväinen. Kuten sanoin en jaksa juurikaan ajatella seksiä. Mieheni on kiltti luonteeltaan. Joku varmaan kohta sanoo että mieheni käy varmasti vieraissa kun olen " pihdannut" näin kauan. Mutta ei käy, tämä on varmaa tietoa. Tai no ei mikään tietenkään 100% varmaa ole mutta mieheni ei ole sellaista tyyppiä ja on aina kotona kun ei ole töissä.

Molemmat ollaan hullaantuneita tietenkin meidän pieneen lapseen ja arki sujuu, ydin perhettä en haluaisi rikkoa. Meillä on ihan hauskaa ja kovasti välitän ja tykkään miehestä. Ja varmaan rakastankin. Mutta tuntuu että en ihan 100%:sti rakasta. Monesti mietin että jossain voisi olla hauskempi ihminen joka on enemmän kaltaiseni, jota voisin rakastaa täysillä. Aluksi rakastinkin miestäni kovin ja halusimme perustaa perheen. Emme ehtineet seurustella kuin pari vuotta.

No, mamman mieli täällä ailahtelee välillä. Ajatuksia?

• ylös 1
  • alas 7

Kommentit (6)

Vierailija

" emme ehtineet seurustella kuin pari vuotta". Tarkoitin siis että ennenkuin saimme lapsen. Arvostan kyllä miestäni. On hyvä isä. On hyvin toimelias ja tekee paljon asioita perheen hyväksi. Todella reipas luonne. Tuntui pahalta lukea tuo oma aloitus. Kun oikeasti on huonojakin miehiä ja isiä.

Ap.

Kalle39

Meillä mennyt 3,5 vuotta. Seksiä ei juuri ole, ennen syntymään oli paljonkin. Nykyään kerran kahdessa kuussa tms. Vaimoa ei kiinnosta. Otan osaa hoitamiseen, kotitöihin jne myös vaimon mielestä tarpeeksi. Itse mietin kokonajan eroa, ainoa mikä pitää yhdessä on lapsi ja tasinko. Aikanaan ei tullut tehtyä avioehtoa kun ei ollut mitään omaisuutta, nyt on josta itse olen työllä hankkinut sen 80% ja vaimo loput. Aviossa kohta 10 vuotta ja ei huvita antaa vaimolle helppoa tulevaisuutta, se kun ei enää nykyään viitsi tehdä mitään ylimääräistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kalle39 kirjoitti:
Meillä mennyt 3,5 vuotta. Seksiä ei juuri ole, ennen syntymään oli paljonkin. Nykyään kerran kahdessa kuussa tms. Vaimoa ei kiinnosta. Otan osaa hoitamiseen, kotitöihin jne myös vaimon mielestä tarpeeksi. Itse mietin kokonajan eroa, ainoa mikä pitää yhdessä on lapsi ja tasinko. Aikanaan ei tullut tehtyä avioehtoa kun ei ollut mitään omaisuutta, nyt on josta itse olen työllä hankkinut sen 80% ja vaimo loput. Aviossa kohta 10 vuotta ja ei huvita antaa vaimolle helppoa tulevaisuutta, se kun ei enää nykyään viitsi tehdä mitään ylimääräistä.

Eiköhän tämä asenne kerrokkin kaiken oleellisen, ihme jos vaimoa ei kiinnosta!
Tilanne on yleensä monien asioiden summa, eli turha sinun on syyttää vaimoa kaikesta, et kerro omata käyttäytymisestä häntä kohtaan mitään.

Ja onko EHKÄ niin että olet saanut omaisuutta kerätä kun se kamala vaimosi on hoitanut kotona TEIDÄN lapsia ja mahdollistanut oman työssäolemisesi. Luoja mitä sikoja onkaan maailma pullollaan.

Vierailija

Kalle39 kirjoitti:

Kuulostat vaan hieman kusipäiseltä.

Vierailija

Kai olette avio-liitossa? Millaista oli synnytys-laitoksella? Hyvää vappu-aattoa!

Vierailija

Kolme ja puoli vuotta ilman seksiä on kyllä täysin käsitettäväksi parisuhteesta irtisanoutumiseksi. Ei tuollaista tarvitse kenenkään sietää.