Pelottaa kiusataanko minua tulevalla työpaikalla vain koska olen kaunis
Muuten olen hiljainen, sulkeutunut ja ujo. Tuntuu että varsinkin naiset näkee sen uhkana, kun en puhu paljon. Pelottaa ja ahdistaa.
Kommentit (109)
Auts, mutta todennäköisesti. Melkein mitä tahansa kaikkea muuta saa olla mutta olemalla kaunis on suurin synti minkä ikinä voit tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Aikaisemmin naiset ovat kiusanneet ja miehet lirkutelleet. Tahtoisin vain tehdä työni, en ole työkavereistani niin kiinnostunut että kaipaisin mitään draamaa suuntaan tai toiseen.
Minäkin menen vain töihin, jotta voin tehdä niitä töitä ja ansaita rahaa. Olen aina kaikille kuitenkin ystävällinen. Pelottaa jos taas joku draama, jossa olenkin osasyyllisenä.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Aikaisemmin naiset ovat kiusanneet ja miehet lirkutelleet. Tahtoisin vain tehdä työni, en ole työkavereistani niin kiinnostunut että kaipaisin mitään draamaa suuntaan tai toiseen.
Ihmiset ovat vain vaistojensa orjuuttamia elukoita. Draamalta ei voi välttyä sen enempää kuin lisääntymiseltä, ulostamiselta tai kuolemiseltakaan.
No kylläpä täällä on paljon kauniita ihmisiä, hienoa!
Trollililöö 😂
vaikuttaa ettei aloittaja ole omassa roolissa vaan esiintyy muussa roolissa, kun on ehkäpä jonkun toisen ulkonäöstä kateellinen eikä kestä omaa lookkiaan ja herneaivoaan?
Aina sieltä vähintään yksi silmienpyörittelijä löytyy.
Naiset <3
Voi kuule, älä välitä mitä muut ajattelee sinusta. Olet vain oma itsesi, ei sillä ole väliä oletko kaunis vai ruma vai perus. Ainakin meidän työpaikalla enempi persoonalla väliä kuin ulkonäöllä.
Pukeudu neutraalisti ja jos sulla ei ole silmälaseja hommaa sellaiset feikit. Olet tavallaan piilossa niiden lasien takana.
Minua on aina kiusattu koska olen ruma. On kiusattu koulussa ja työelämässä, kiusaajia löytyy molemmista sukupuolista.
Minulle on jopa kesken työpäivän tultu taivastelemaan : mitä? Onko SINULLA vihkisormus, oletko SINÄ avioliitossa?! Voi sitä ihmettelyä kun vastaan että olen ja olen ollut jo 17-v, ihanan aviomiehen lisäksi minulla on 2 lasta.
Onneksi minulla on aina ollut luotettava kaveripiiri jossa minut hyväksytään ja muutama harrastus joissa käyn kunhan töiltäni ehdin ja jaksan. Ikää minulla on 43-v, mutta nimittely jatkuu varmaan hautaan asti.
AP, vaikea sanoa kiusataanko sinua, mutta hater's hate. Onnea kuitenkin uuteen työpaikkaan.
Minulla on työelämästä kokemusta yli 25 vuotta, ja fakta on se että ainoastaan ammattitaidolla on merkitystä. Lakatkaa siis hyvät naiset (?) miettimästä tuollaisia typeryyksiä. Tehkää työnne hyvin ja ansaitkaa arvostus sillä.
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina kiusattu koska olen ruma. On kiusattu koulussa ja työelämässä, kiusaajia löytyy molemmista sukupuolista.
Minulle on jopa kesken työpäivän tultu taivastelemaan : mitä? Onko SINULLA vihkisormus, oletko SINÄ avioliitossa?! Voi sitä ihmettelyä kun vastaan että olen ja olen ollut jo 17-v, ihanan aviomiehen lisäksi minulla on 2 lasta.
Onneksi minulla on aina ollut luotettava kaveripiiri jossa minut hyväksytään ja muutama harrastus joissa käyn kunhan töiltäni ehdin ja jaksan. Ikää minulla on 43-v, mutta nimittely jatkuu varmaan hautaan asti.
AP, vaikea sanoa kiusataanko sinua, mutta hater's hate. Onnea kuitenkin uuteen työpaikkaan.
Voi kuule, et sinä ole ruma. Todennäköisesti olet tavallinen, suloinen suomalainen nainen, äiti ja vaimo. Ethän vain vertaa itseäsi noihin instapelleihin ankanhuulineen?
Ehkä työkavereidesi ihmettely johtuu ihan muusta? Nuorekkaasta olemuksestasi, vaatimattomuudesta, ystävällisyydestä tmv?
Kaikkea hyvää, olet varmasti ihana ihminen!
Oman kokemukseni mukaan nyrpeää suhtautumista aiheuttaa enemmänkin se, että jonkun käytöksestä käy ilmi, että pitää itseään muita kauniimpana kuin se, että joku oikeasti on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Kouluttaudu korkeammalle.
Tämä auttoi vähän. Toisaalta valtaosa yliopisto-opiskelijoista oli miehiä, ja seksuaalista häirintää oli paljon. Ja sitten niihin muutamiin naisiinkin mahtui näpäyttelijöitä joilla oli aina pahaa sanottavaa vaikka kuinka yritti heiltä piiloutua ja hiljaa maastoutua seinään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on jopa kesken työpäivän tultu taivastelemaan : mitä? Onko SINULLA vihkisormus, oletko SINÄ avioliitossa?! Voi sitä ihmettelyä [...]
En usko.
Mä oon lihava, keski-ikäinen hemuli, joka ei ikinä "tuomitse" ulkonäön perusteella. Olin itsekin kivan näköinen ja monen mielestä seksikäs joskus. Nyt on muiden vuoro hehkua nuoruutta ja kauneutta. Töissä suhtaudun lempeästi uusiin ja nuoriin työntekijöihin. Perseilyä en kyllä jaksa, oli millanen / mikä tyyppi tahansa
Ehkäpä muut tulkitsevat sinut nyreäksi ja ylenkatseiseksi, jos olet sekä hehkeä että tuppisuu. Ihmiset tuppautuvat kauniiden ihmisten lähipiiriin, ja jos tämä vain murjottaa nurkassa eikä hymyile ja jutustele takaisin, se ei saa heitä ainakaan pitämään sinusta. Vinkiksi voin kertoa, että yleensä ihmiset pitävät itsestä puhumisesta, joten voit harjoitella etukäteen sopivia kysymyksiä. Onko sinulla lemmikkiä (mikä sen nimi on, kuinka vanha se on, millainen se on luonteeltaan, miten se tuli teille), oletko käynyt ravintolassa x (minä en ole, suosittelisitko sitä, onko hyvä ruoka), oletko ollut Iskelmä festivaaleilla (minä en ole, oliko tungosta, saiko olla oma juomapullo) jne.