Lue keskustelun säännöt.
minkälaisissa vaatteissa vauvan voi tuoda synnytyslaitokselta kotiin näillä keleillä?
Kommentit (4)
pienille vauvoille tarkoitettuja kevyttoppapukuja ja tossuja/lapasia tähän vuodenaikaan? Eka lapsemme syntyi kolme vuotta sitten toukokuussa ja laitoimme hänet äp:n kevythaalariin. Se oli kyllä ihan järkyn suuri. Vieläkin naurattaa ne lapsesta otetut kuvat. Ja silloin oli sentään 15 astetta lämmintä. Nyt hyvä jos keli nollassa.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
plyyssipuku jossa huppu ja ohut vuori (Lindexiltä) ja käsiin voi laittaa vaikka sukat!
(jalat jäävät kuitenkin puvun sisään)
villapuku tai kevyttoppa. Päälle voi heittää vielä viltin jos auto ei ole kovin lämmin.