Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihottaako masennuksen hoitoon määrätyt lääkkeet?

Vierailija
07.07.2008 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

SNRI-lääkkeet.

Vierailija
2/8 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi tuttu, jolla on talvella diagnosoitu keskivaikea masennus oli nyt kuukauden-parin aikana pyöristynyt huomattavasti. Ennen oli tosi hoikka ja nyt varmaan +10kg jos ei enemmänkin.. voisi olla lääkityksestä johtuvaa tai sitten ehkä hän syö masennukseensa. Tai sitten on jotain muuta vakavampaa, jota en tietenkään hänelle enää toivo. Huolestuttaa vain..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lopetin, enkä vähiten tuosta syystä. Turvotus on jo laskenut parin kilon verran. Ihan yksilöllistä, toisia lihottaa toisia ei samoin eri valmisteilla on eroa.

Vierailija
4/8 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ pelasin ihan törkeesti pelejä, olin ihan koukussa.. Nyt elämä taas maistuu joltain.

Vierailija
5/8 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät lääkkeet aiheuta sen enempää lihomista kun pelihimojakaan.

Vierailija
6/8 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt kuitenkin luotan tässä psykiatriini jolla on aiheesta 30v kokemus..

Vierailija
7/8 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennuslääkkeitä on useita ja osalla pahojakin sivuvaikutuksia, josta ei turhaan varotella. Kaikki eivät voi syystä tai toisesta käyttää sivuvaikutuksettomia lääkkeitä.

Vierailija
8/8 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan polven lääkkeet voivat lihottaa, uuden polven lääkkeet harvemmin. Myös itse masennus voi olla sellaista, että ruokahalu kasvaa, toisaalta jotkut laihtuvat rajusti. Lisäksi masennukseen voidaan määrätä joskus psykoosilääkkeitä, jotka voivat turvottaa ja lihottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan