Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten oppia tuntemaan intohimoa itseään paksumpia ja vanhempia naisia kohtaan?

Richard
29.04.2017 |

Miehenä minua on jo pitkään askarruttanut voiko omia mieltymyksiä muuttaa mitenkään? Minä(kin) ikävä kyllä satun viehättymään hoikista ja nuorista naisista, vaikka paljon parempi olisi jos sen sijaan tuntisin tulista intohimon paloa paksumpia ja mielellään minua vanhempia naisia kohtaan. Kilpailu olisi ainakin kaiken näkemäni ja kokemani perusteella paljon pienempää ja näissä viiteryhmissä on varmasti paljon persoonallisia ja hienoja ihmisiä.

Olen muutaman kerran koittanut tapailla minua tukevampia naisia sillä kyseisten henkilöiden luonne oli mielestäni yksinkertaisesti niin upea. Koitin myös kaikin voimin saada itseni tuntemaan intohimoa näitä naisia kohtaan, mutta vaikka kuinka yritin, en siinä ikinä onnistunut ja suhteita olisi ollut hyvin epäreilua jatkaa yhtään sen pidemmälle.

Tämä huolettaa minua varsinkin kun olen vääjäämättä vanhentunut joka vuosi syntymäni jälkeen. Useiden lukemieni tutkimusten sekä lukuisten tosielämän esimerkkien perusteella miehet tuntevat selvästi eniten vetoa nuoria naisia kohtaan ja käsitykseni mukaan nyky-yhteiskunnassa paheksutaan, varsinkin naisten toimesta, vanhemman miehen ja nuoremman naisen parisuhteita.

Onko siis mitään tehtävissä? Voiko intohimoa jollain tavoin pakottaa esiiin?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin on, että naiset on oltava panettavan näköinen jos parisuhdetta haluaa. Muussa tapauksessahan se on vaan kaverisuhde. Tätä naiset jotka aina puhuu jostain "sisäisestä kauneudesta" ei ymmärrä. Vaikka olisit kuinka kiva luonne, niin kelpaat vain kaveriksi, jos et herätä  miehen erektiota.

Kyllä ne on miehet tällä palstalla, jotka eivät ymmärrä, miksi naisille ei riitä että mies on kunnollinen ja mukava. Jokainen kun haluaa voida tuntea intohimoa kumppaniaan kohtaan.

Myönnätkö siis että naisia ei kiinnosta mukavat miehet, vaan sellaiset vähän kusipäiset pahat pojat? Tätähän me ollaan toisteltu, mutta aina väitätte vastaan. Nytkö vihdoin myönsit?

En, en myönnä. Joka ikinen nainen haluaa voida tuntea intohimoa kumppaniaan kohtaan, eikä intohimon tuntemisella ole yhtään mitään tekemistä kusipäisyyden kanssa. Mistä ihmeestä saat tuollaista edes päähäsi? :-o

Vierailija
62/64 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse, sinun ei pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Richard kirjoitti:

Miehenä minua on jo pitkään askarruttanut voiko omia mieltymyksiä muuttaa mitenkään? Minä(kin) ikävä kyllä satun viehättymään hoikista ja nuorista naisista, vaikka paljon parempi olisi jos sen sijaan tuntisin tulista intohimon paloa paksumpia ja mielellään minua vanhempia naisia kohtaan. Kilpailu olisi ainakin kaiken näkemäni ja kokemani perusteella paljon pienempää ja näissä viiteryhmissä on varmasti paljon persoonallisia ja hienoja ihmisiä.

Olen muutaman kerran koittanut tapailla minua tukevampia naisia sillä kyseisten henkilöiden luonne oli mielestäni yksinkertaisesti niin upea. Koitin myös kaikin voimin saada itseni tuntemaan intohimoa näitä naisia kohtaan, mutta vaikka kuinka yritin, en siinä ikinä onnistunut ja suhteita olisi ollut hyvin epäreilua jatkaa yhtään sen pidemmälle.

Tämä huolettaa minua varsinkin kun olen vääjäämättä vanhentunut joka vuosi syntymäni jälkeen. Useiden lukemieni tutkimusten sekä lukuisten tosielämän esimerkkien perusteella miehet tuntevat selvästi eniten vetoa nuoria naisia kohtaan ja käsitykseni mukaan nyky-yhteiskunnassa paheksutaan, varsinkin naisten toimesta, vanhemman miehen ja nuoremman naisen parisuhteita.

Onko siis mitään tehtävissä? Voiko intohimoa jollain tavoin pakottaa esiiin?

Ei voi. Täällä oli ihan muutama päivä sitten pitkä keskusteluketju kemiasta, mikä ei ole ihan synonyymi intohimolle, mutta jos kahden ihmisen välillä on kemiaa niin silloin on intohimoakin. Kemiaa ei voi tehdä, sitä joko on tai ei ole, ja sama pätee intohimoon. Naisena valitsisin itse tilanteessasi mieluummin sinkkuuden kuin yrittäisin "pakottaa esiin intohimoa" sellaista miestä kohtaan, jota en seksuaalisesti ja/tai parisuhdemielessä halua. Enkä usko että muutkaan naiset yrittäisivät pakottaa.

Vierailija
64/64 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi muuttaa, mutta se vaatisi ettei olisi vertailukohtaa, siis parempiin. Pitäisi eristäytyä jonnekin metsään, ei telkkaria, ei nettiä. 

Tiedän koska aikanaan varusmiespalveluksen aikana, kolme kuukautta ilman lomia, suurin osa ajasta metsässä, alkoi ne soden 40+ tädit näyttämään viehättäviltä. Siihen aikaan ei ollut naisia puolustusvoimissa.