Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies sanoi että olen täydellinen nainen jos laihtuisin n 10kg

Vierailija
29.04.2017 |

Olen tapaillut miestä ja meillä on tuntunut synkkaavan hyvin, mutta nyt mies tunnusti ettei seksuaalista kipinää ole ennen kun olen noin 10 kg kevyempi. Ajattelikohan hän, että sen jälkeen kun olen laihduttanut haluan ja kunnioitan häntä yhä? En varmasti tule sängyssä koskaan rentoutumaan hänen kanssaan jos mietin että vatsa pömpöttää ja mitähän mies siitä ajattelee.

Minulla siis BMI 25 ja olen aika lyhyt eli oikeassahan hän tavallaan on, näytän pullealta. Silti tuntui vähän pahalta ja olen vältellyt miestä siitä asti. Onko joku teistä laihduttanut tälläisen ns random miehen takia ja mieliksi ja miten siinä lopulta kävi?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkokemuksella monenlaista nähneenä sanon, että luonteessa on heittoa jos hakee seuraa joiden paino/pituus ei kelpaa ja yrittää alkaa sitten jotenkin "kouluttaa" "läskejä/ kääpiöitä". Sieltä tulee paljastumaan vielä muutakin " kivaa" tekstiä.

Vierailija
22/64 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkokemuksella minäkin sanon, että tuolle miehelle mikään mitä olet ja teet ei tule olemaan riittävän hyvä. Todennäköisesti hän vain tarvitsee tuntea että hän on ylempi ja sinä alempi. Kun muutat yhden asian, hän alkaa kaivella toisesta. Hän lopulta syö itsetuntosi kokonaan, ja se hänen tavoitteenakin on.

Pieni ihminen.

Älä koske pitkällä tikullakaan tuohon. Jollekulle olet juuri täydellinen, tiedän kun löysin omani. Palvoo joka kurviani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on manipuloiva ja kontrolloiva törppö.

Vierailija
24/64 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti ja yksinkertaisesti:

Jos laihdutat, tee se itsesi takia älä uuden suhteen, ikinä. Poikkeuksetta huono idea, epätasaväkinen ja pinnallinen suhde jos moisella alkaa.

Vierailija
25/64 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ap, mitä jos vaihdat pikkuisen kukkakepin miehen kokoiseen mieheen?

Jätä se sika, ansaitset pullukampaa

Vierailija
26/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on muutamasta kilosta kiinni että syttyykö susta vai ei, niin kyllä on parempi sit ettii joku muu. Mitäs sitten kun suhteeseen tulee arki, sairaudet, raskaus, synnytys, rupsahtaminen ja vanhuus?

Mun bmi on 44 eikä mies koskaan sanois mitään tuollaista, enkä minä miehestä, rakastetaan toisiamme ylä- ja alamäessä, ja seksi on hyvää aina kun sitä harrastetaan.

Vanha ketju, mutta tämä on hieno asia. Täysin asiaa kirjoitit, ja näinhän sen pitäisi mennä.

Luulis juurikin aitojen tunteiden ja rakkauden merkitsevän enemmän sekä vievän voiton.

Vierailija
27/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vastaus tällaiseen on todeta, että niin, mä voisin aina laihduttaa, mutta entä sinä? Aivosoluja lähes aina tuhoutuu, mutta lisää ei tule... 

Vierailija
28/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oliko mies itse täydellinen?

Eiköhän hänessäkin olisi ollut huomautettavaa. Esim. oliko hänellä pakeneva hiusraja? Oliko hiukset harventuneet? Vai oliko peräti jo kalju? Entä mites maha, pullottiko maha vai oliko muka kunnon littana six pack maha? Entä oliko lihaksikkaat kädet ja kroppa vai oliko plösö? Oliko leveät hartiat? Oliko pituutta vähintään 185 cm vai oliko lyhyt? Entä kasvot, oliko kunnon leuka, hyvät ja suorat hampaat? Vai oliko leuaton ja vinohampainen?

Niinpä...tuskin mies itsekään oli mallikatalogista repäisty.

Vierailija
29/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehessäkin on joku virhe. Joka voisi vaivata.

Vierailija
30/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näihin trollauksiin vastataan.

Vierailija
31/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pitää hoikista naisista niin siinä ei ole mitään vikaa. Mutta en ymmärrä miksi alkaa tapailemaan vähän pyöreämpää naista ja sitten alkaa toivoa tältä laihduttamista, ei noin voi tehdä.

Mutta kerropas mitä mä voin tehdä. Oon seurustellut nyt naisen kanssa kolme vuotta. Tänä aikana painoa on tullut ehkä 15 kg lisää, niistä suurin osa viimeisen vuoden aikana. Meillä menee muuten hyvin, mutta en halua enää naistani seksuaalisesti lihomisen myötä.

M31

Vierailija
32/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kaksi ongelmaa. Ylipaino ja huono itsetunto.

BMI 25 on normaali, normaalipainon ylärajalla.

Vierailija
33/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvityksenä, minulla siis ei ole aikomusta alkaa toteuttaa näitä käytännössä tuntemattoman miehen toiveita minun ulkonäöstäni. Viihdyn hyvin tässä painossa. Lähinnä sitä mietin että luuleeko mies, että on tehnyt minulle palveluksen vai eikö hänellä ole tapoja ? Ap

Hän on narsisti, joka luulee saavuttaneensa suhteessa sen verran vakaan aseman, että voi alkaa tökkimään sinua madaltaakseen itsetuntoasi. No hän on väärässä, kuten vastauksistasi ilmenee.

Vierailija
34/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän  voit sanoa miehelle: "Säkin olisit ihan täydellinen mies, jos et olisi noin tyhmä."

Kiertoon.

Just niin! Jätä tommoinen idiootti heti alkuunsa. Olet hyvä semmoisena kuin olet!

Vierailija
36/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kaksi ongelmaa. Ylipaino ja huono itsetunto.

Ap:n ainut ongelma on luuseri, joka ei ole ap:n arvoinen. 

Vierailija
37/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Säkin olisit just hyvä jos äo:si olisi 40 pinnaa nykyistä korkampi, treenaisit läskimassusi sixpackiksi ja tekisit jotain noille hampaillesi"

Niin. On aika antaa miehille kaikki takaisin  väkivaltaa ja ahdistelua myöten.

Vierailija
38/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pitää hoikista naisista niin siinä ei ole mitään vikaa. Mutta en ymmärrä miksi alkaa tapailemaan vähän pyöreämpää naista ja sitten alkaa toivoa tältä laihduttamista, ei noin voi tehdä.

Mutta kerropas mitä mä voin tehdä. Oon seurustellut nyt naisen kanssa kolme vuotta. Tänä aikana painoa on tullut ehkä 15 kg lisää, niistä suurin osa viimeisen vuoden aikana. Meillä menee muuten hyvin, mutta en halua enää naistani seksuaalisesti lihomisen myötä.

M31

Ota ero, nainen laihtuu ennalleen. Et alunperinkään rakastanut häntä, luuseri ja hän tietää sen. 

Vierailija
39/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forget him

Vierailija
40/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan yrittää hallita sinua. Jätä hänet.

Tuollaista ei sanota elämänsä naiselle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi