Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies sanoi että olen täydellinen nainen jos laihtuisin n 10kg

Vierailija
29.04.2017 |

Olen tapaillut miestä ja meillä on tuntunut synkkaavan hyvin, mutta nyt mies tunnusti ettei seksuaalista kipinää ole ennen kun olen noin 10 kg kevyempi. Ajattelikohan hän, että sen jälkeen kun olen laihduttanut haluan ja kunnioitan häntä yhä? En varmasti tule sängyssä koskaan rentoutumaan hänen kanssaan jos mietin että vatsa pömpöttää ja mitähän mies siitä ajattelee.

Minulla siis BMI 25 ja olen aika lyhyt eli oikeassahan hän tavallaan on, näytän pullealta. Silti tuntui vähän pahalta ja olen vältellyt miestä siitä asti. Onko joku teistä laihduttanut tälläisen ns random miehen takia ja mieliksi ja miten siinä lopulta kävi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkokemuksella monenlaista nähneenä sanon, että luonteessa on heittoa jos hakee seuraa joiden paino/pituus ei kelpaa ja yrittää alkaa sitten jotenkin "kouluttaa" "läskejä/ kääpiöitä". Sieltä tulee paljastumaan vielä muutakin " kivaa" tekstiä.

Vierailija
22/26 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkokemuksella minäkin sanon, että tuolle miehelle mikään mitä olet ja teet ei tule olemaan riittävän hyvä. Todennäköisesti hän vain tarvitsee tuntea että hän on ylempi ja sinä alempi. Kun muutat yhden asian, hän alkaa kaivella toisesta. Hän lopulta syö itsetuntosi kokonaan, ja se hänen tavoitteenakin on.

Pieni ihminen.

Älä koske pitkällä tikullakaan tuohon. Jollekulle olet juuri täydellinen, tiedän kun löysin omani. Palvoo joka kurviani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on manipuloiva ja kontrolloiva törppö.

Vierailija
24/26 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti ja yksinkertaisesti:

Jos laihdutat, tee se itsesi takia älä uuden suhteen, ikinä. Poikkeuksetta huono idea, epätasaväkinen ja pinnallinen suhde jos moisella alkaa.

Vierailija
25/26 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ap, mitä jos vaihdat pikkuisen kukkakepin miehen kokoiseen mieheen?

Jätä se sika, ansaitset pullukampaa

Vierailija
26/26 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on muutamasta kilosta kiinni että syttyykö susta vai ei, niin kyllä on parempi sit ettii joku muu. Mitäs sitten kun suhteeseen tulee arki, sairaudet, raskaus, synnytys, rupsahtaminen ja vanhuus?

Mun bmi on 44 eikä mies koskaan sanois mitään tuollaista, enkä minä miehestä, rakastetaan toisiamme ylä- ja alamäessä, ja seksi on hyvää aina kun sitä harrastetaan.

Vanha ketju, mutta tämä on hieno asia. Täysin asiaa kirjoitit, ja näinhän sen pitäisi mennä.

Luulis juurikin aitojen tunteiden ja rakkauden merkitsevän enemmän sekä vievän voiton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme