Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies sanoi että olen täydellinen nainen jos laihtuisin n 10kg

Vierailija
29.04.2017 |

Olen tapaillut miestä ja meillä on tuntunut synkkaavan hyvin, mutta nyt mies tunnusti ettei seksuaalista kipinää ole ennen kun olen noin 10 kg kevyempi. Ajattelikohan hän, että sen jälkeen kun olen laihduttanut haluan ja kunnioitan häntä yhä? En varmasti tule sängyssä koskaan rentoutumaan hänen kanssaan jos mietin että vatsa pömpöttää ja mitähän mies siitä ajattelee.

Minulla siis BMI 25 ja olen aika lyhyt eli oikeassahan hän tavallaan on, näytän pullealta. Silti tuntui vähän pahalta ja olen vältellyt miestä siitä asti. Onko joku teistä laihduttanut tälläisen ns random miehen takia ja mieliksi ja miten siinä lopulta kävi?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kokeilee missä sinun rajat menee. Jos teet mitä hän haluaa, sinulla ei ole itsetuntoa ja hän voi kohdella sinua kuten haluaa. 

Vierailija
42/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kaksi ongelmaa. Ylipaino ja huono itsetunto.

BMI 25 on normaali, normaalipainon ylärajalla.

Niin on. Eli palstamiehen logiikan mukaan nainen on vähintään 10 kg ylipainoinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pitää hoikista naisista niin siinä ei ole mitään vikaa. Mutta en ymmärrä miksi alkaa tapailemaan vähän pyöreämpää naista ja sitten alkaa toivoa tältä laihduttamista, ei noin voi tehdä.

Mutta kerropas mitä mä voin tehdä. Oon seurustellut nyt naisen kanssa kolme vuotta. Tänä aikana painoa on tullut ehkä 15 kg lisää, niistä suurin osa viimeisen vuoden aikana. Meillä menee muuten hyvin, mutta en halua enää naistani seksuaalisesti lihomisen myötä.

M31

Kyllä minä ymmärrän naisena tämänkin. Hellyyttä on ym. Mutta miehen pullakka kaljamaha on vaan kamala. Kai se pitää sitten joko hyväksyä tai sitten erottava.

Vierailija
44/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin sille miehelle, että olisit täydellinen, jos lähtisit just nyt kälppimään ulos tosta ovesta kasvattamaan sun munaa 5 senttiä pidemmäksi.

Vierailija
45/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pitää hoikista naisista niin siinä ei ole mitään vikaa. Mutta en ymmärrä miksi alkaa tapailemaan vähän pyöreämpää naista ja sitten alkaa toivoa tältä laihduttamista, ei noin voi tehdä.

Ilmeisesti hoikat naiset eivät ole kiinnostuneita ko. miehestä, mutta mies kuitenkin kuvittelee, että hänelle kuuluu hoikka nainen, ja tavalla tai toisella sellainen on saatava.

Vierailija
46/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisyys on tylsää ja työlästä. Hirveä homma pysyä matalassa painossa. 

Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Sinussa ei ole mitään vikaa. 

Vierailija
47/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös tuollainen tapailu/seurustelusuhde nuorempana. Olin 166cm pitkä ja painoin 50-52 kg. Omasta mielestäni olin ihan normaalivartaloinen, yleensä minua luonnehdittiin hoikaksi, mutta seurustelukumppanini oli sitä mieltä, että minun ihanteellinen painoni olisi 45 kg. Minulla oli kuulemma liian isot rinnat ja leveä takapuoli. Johtui varmaan siitä, että vyötäröni oli hyvin kapea ja siksi näytin hänen silmissään "rehevältä". Hän itse oli hyvin laiha mies. Hän oli tavatessamme 30-vuotias (minä olin häntä 10 vuotta nuorempi), Tapailimme/seurustelimme - mitä se sitten olikaan - kolme vuotta ja sitten päätin lähteä suhteesta. Hän on tänä päivänä seitsemänkymppinen ja edelleen ilman naisystävää, jota hän ei siis koskaan löytänyt minun jälkeeni, vaikka etsi. Ilmeisesti kaikki naiset olivat sitten liian lihavia hänen mielestään. 

Vierailija
48/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiselle miehelle ei mikään tule riittämään. Hän haluaa kontrolloida. Vaikka laihdutat -10kg, seuraavaksi pitää tikistää vielä - 5kg. Hän vahtii syömistäsi ja huomauttelee kakkupalasta, ehdottaa salaattiannosta ravintolassa. Sitten alkaa muu kontrollointi: pukeutuminen, meikkaaminen, käyttäytyminen. Et ole koskaan tarpeeksi. Älä lähde tuohon. 

Vierailija
49/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan usko tuollaiseen. Luuserit on ikionnellisia jos nainen heidät huolii. Eivät miehet ole halukkaita luopumaan sillä saavutetusta statuksesta.

Paitsi erittäin tyhmät miehet, jotka kuvittelevat, ettei nainen heitä pihalle. Narsistit.

Nakkaa ukko mäkeen, ap.

Vierailija
50/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisille paskaläjä ukoille annetaan pakit kättelyssä.

Vierailija
51/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kaksi ongelmaa. Ylipaino ja huono itsetunto.

BMI 25 on normaali, normaalipainon ylärajalla.

BMI nyt vaan joutaa romukoppaan...

Vierailija
52/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni suhde on päättynyt liikakiloihin? Uskoisin, että aika moni. Kuulostaa pinnalliselta, monikaan ei sano asiaa ääneen.

Kuulun ihmisryhmään, jolla lienee vinoutunut suhde ylipainoon. En kestäisi itselläni, enkä katselisi kumppanillani. Tosi usein ajattelen, että voi kun tuokin olisi kaunis / komea laihempana. Ja miten kivalta vaatteet näyttävät hoikassa vartalossa ja päinvastoin. En sano näitä kuitenkaan ääneen. 

Olen myös terveysintoilija, liikun mielelläni ja inhoan roskaruokaa. Tykkään kokata laadukkaista raaka-aineista hyvää, ravintotiheää ruokaa. Uskon, että tällaisella ruoalla on helppo pysyä normaalipainoisena, ei ole mitään puutoksia elimistössä.

Mutta kukin tyylillään, jokaisen oma ihan oma asia.

Vierailija
53/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen mies, lähde suhteesta.

Vierailija
54/64 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla motivaatio riitä laihduttamiseen miehen mieliksi. Kyllä sen tarpeen täytyy tulla sinulta itseltä sitten ja kun sinusta itsestäsi tuntuu että paino ei enää tunnu hyvältä. Voi olla että tätä päivää ei edes tule vaan olet tyytyväinen painoosi. Laihduttamiset jotka tehdään jonkun muun mieliksi on just niitä jojo laihduttamisia ja kun suhteeseen tulee joku muu pieni ongelma niin kilot tulevat helposti takaisin ihan vaikka jo pelkästään stressistä. Oikeasti on helpompaa löytää mies joka mieltyy sinuun sellaisena kuin olet. 

Vierailija
55/64 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laihduttanut muiden takia enkä aio! Ihminen joka alkaa huomauttamaan painosta, huomauttaa kohta jostakin toisesta ja taas toisesta asiasta. 

Vierailija
56/64 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök mikä äijä. Unohda koko tyyppi.

Tämä. Ei jatkoon. Jos haluat voit laihduttaa, mut et sen äijän vuoksi 

Vierailija
57/64 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi kanssa yksi tinder-mies että en ole hänen tyyppiään ulkonäöltä, että urheilullisuus on hänelle erittäin tärkeää. Mulla on kyllä monta liikuntaharrastusta, mutta en sitten vissiin ollut miehen mielestä urheilullinen kun en ole ihan laiha. En kyllä todella lihavakaan. Mies itse haisi rasvaisille hiuksille, hyi hitto. Voisi mies ne hiukset pestä ennen treffejä. 

Vierailija
58/64 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse vaan suklaakeksit ja siiderit. 

Vierailija
59/64 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa olla hieman lapsellinen ja yksinkertainen. 

Vierailija
60/64 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kahdenkymmenen naisen ja 35v avioliiton perusteella sanon, että ihanteellisin, kaunein ja seksikkäin naisen vartalo on n. BMI 25 ja vyötärö/lantiosuhde alle 80 mieluiten alle 75.

M62

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan