Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies sanoi että olen täydellinen nainen jos laihtuisin n 10kg

Vierailija
29.04.2017 |

Olen tapaillut miestä ja meillä on tuntunut synkkaavan hyvin, mutta nyt mies tunnusti ettei seksuaalista kipinää ole ennen kun olen noin 10 kg kevyempi. Ajattelikohan hän, että sen jälkeen kun olen laihduttanut haluan ja kunnioitan häntä yhä? En varmasti tule sängyssä koskaan rentoutumaan hänen kanssaan jos mietin että vatsa pömpöttää ja mitähän mies siitä ajattelee.

Minulla siis BMI 25 ja olen aika lyhyt eli oikeassahan hän tavallaan on, näytän pullealta. Silti tuntui vähän pahalta ja olen vältellyt miestä siitä asti. Onko joku teistä laihduttanut tälläisen ns random miehen takia ja mieliksi ja miten siinä lopulta kävi?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mielipide on vain yksi näyte siitä saastasta, mitä miehen pää on täysi. Heti luiskaan!

Ja tämän sanon hoikkana varattuna naisena, jolla saattaa olla heikko käsitys siitä, mitä on olla rehevämpi sinkkunainen nykyisillä deittimarkkinoilla. Siitä huolimatta en keksi yhtään syytä, miksi naisen missään painossa kannattaisi olla tuollaisen apinan kanssa. 

Vierailija
62/64 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pitää hoikista naisista niin siinä ei ole mitään vikaa. Mutta en ymmärrä miksi alkaa tapailemaan vähän pyöreämpää naista ja sitten alkaa toivoa tältä laihduttamista, ei noin voi tehdä.

Mutta kerropas mitä mä voin tehdä. Oon seurustellut nyt naisen kanssa kolme vuotta. Tänä aikana painoa on tullut ehkä 15 kg lisää, niistä suurin osa viimeisen vuoden aikana. Meillä menee muuten hyvin, mutta en halua enää naistani seksuaalisesti lihomisen myötä.

M31

Eroat, tietysti. Katsos te molemmat ikäännytte ja tarkoittaa, että teistä kumpikin kantaa kehossaan erilaisia esteettisiä haittoja päivä päivältä enemmän. Jos havaitset, että tämä on jotain mikä sammuttaa seksuaaliset halusi, ongelma on sinun. Sun ei ole mikään pakko olla parisuhteessa. Ihmisissä on paljon rajoitteita, joiden vuoksi terve ja pitkäaikainen parisuhde ei voi onnistua. Ei sitä kannata hävetä, sillä sinkkuelämä on ihan hyvää, etkä ole yksin tässä tilanteessa. Ero on ehdottomasti paras asia niin naiselle kuin sinullekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin harrastukset erosivat kertyneiden kilojen ja sitä myötä uusien terveysvaivojen vuoksi niin paljon, ettei ollut enää pesästä lentäneiden lasten lisäksi muuta yhteistä vapaa-aikana.

Uusi kumppani on sporttinen ja energinen. Yhdessä lenkkeilemme, treenaamme, marjastamme, matkustelemme, mökkeilemme. 

Exä kutoo villasukkia sohvalla ja juoksee terkkarissa. Minä syön terveellistä ruokaa, hän pillereitä. Minä jaksoin touhuta vapaa-ajalla, hän oli aina väsynyt jo päivän töistä. Mutta eihän liikkumattomuus ja lihavuus mitenkään vaikuttanut mieleen ja jaksamiseen, ei toki. Syyt löytyivät aina jostain muusta.

Vierailija
64/64 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta painoaan on syytä tarkkailla ja tehdä tarvittavat muutokset, jos ylipainoa alkaa kertymään. Oleellisempaa on kuitenkin tarkkailla omaa asennettaan ja käyttäytymistä muita kohtaan. Painoon on kuitenkin paljon helpompi tehdä muutoksia, kuin perusluonteeseen. 

Muuten, voiko tuollaisia puhuva mies olla kenenkään naisen ihannekumppani?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan