Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa mahtava fiilis kun tajusin, että kaikki muut lapset perheineen on kutsuttu

Vierailija
29.04.2017 |

anoppilaan huomenna vappuruokailulle paitsi meidät.

Meiltä kysyttiin, voisiko osa porukasta nukkua aitassamme (asumme 5km päästä anoppilasta). Ei olle miehen kanssa vielä vastattu. Ei ole ensimmäinen kerta. Ja kyllä, kutsut menee muillekin mutta ei meille. Vittu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän aitta olisi nyt tupaten täynnä ihan mitä tahansa, samoin kaikki muutkin paikat.

Vierailija
2/6 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat,että eivät voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän moinen teidän perheen dissaus? En kyllä majoittaisi ketään...

Vierailija
4/6 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen perheessä sama kuvio. Mun anoppi inhoaa omaa poikaansa niin paljo, että meitä ei kutsuta. Ja syy miksi anoppi inhoaa poikaansa, on se, että hän muistuttaa anoppia hänen isästään. No, mun mies inhoaa nyt äitiään...

Vierailija
5/6 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin vastaamatta. Tosi outoa tuollainen. Jos vielä asutte lähellä, ei tarvitse edes yöpaikkaa järkätä.

Minä kyllä kysyisin että mitä tällainen oikein on?

Vierailija
6/6 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän moinen teidän perheen dissaus? En kyllä majoittaisi ketään...

No en tiedä. Sitten valittavat kun emme käy kuin harvoin. Eivät itsekään tule meille. FB täyttyy muiden lastenlasten kuvista ja perhekeskeisyydestä :(

En minä ainakaan halua tuppautua, kun samalla viestillä olisivat voineet kutsua meidätkin. Se, että asumme lähimpänä, ei tarkoita että olisimme läheisimpiä.

Kun joskus ajattelemme iltalenkillä

käydä kahvilla, eivät useinkaan ole kotona. Ei sitten viiti vähän väliä käydä koputtelemassa. Ollaan kutsuttu meille, tulkaa käymään (olemme enemmän varmaan kotona kuin he) mutta eivät tule. Viimeksi oli ihan huippu kun työnsivät oven raosta lapsen syntymäpäivälahjan eivätkä edes sisälle asti tulleet!

Kuitenkin näennäisesti välit kunnossa, en vaan tajua tätä :(

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä