Toivottavasti Tarja Halonen asettuu ehdolle kuten on huhuttu
Kansa haluaa Muumimamman! Itse ainakin äänestän.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kansa haluaa Muumimamman! Itse ainakin äänestän.
Tauja painaa penttiä strapilla takaapäin.
Ei helvetti mitä venäjämeininkiä. Tarja on jo omat kautensa käyttänyt ja kannattaa antaa muiden tehdä hommia välillä ettei mene ihan kekkosteluksi.
Tarja voi mennä johonkin yk-virkaan suoristelemaan kravatteja huippukokouksissa jos tekemistä puuttuu.
Toivottavasti ei. Teki älyttömästi tuhoa Suomen suhteille Yhdysvaltoihin, niitä paikkaillaan hänen jäljiltään edelleen.
Taitaa -onneksi- Suomen laki tulla vastaan... Suomessa presidentin toimikaudet rajoitettiin kahteen peräkkäiseen 1991 eli sama henkilö voi olla toimessa (ilman eroa tai kuolemaa) kuusi tai enintään kaksitoista vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa -onneksi- Suomen laki tulla vastaan... Suomessa presidentin toimikaudet rajoitettiin kahteen peräkkäiseen 1991 eli sama henkilö voi olla toimessa (ilman eroa tai kuolemaa) kuusi tai enintään kaksitoista vuotta.
Huomaa sana peräkkäiseen.
tarja halonen on aiheuttanut Suomelle uskomattoman määrän korjaamatonta vahinkoa aiempina presidenttikausinaan.
Tarja halosen kuuluisi istua kuritushuoneessa eikä olla eläkemummona laukomassa mielipuolisuuksia medioille.
Tavja on kautensa lusinut. Onneksi.
Tuskin hakee. Tanja oli ihan ok pressa, mutta käyttäytyi aika häikäilemättömästi poliittisissa nimityksissä ja siksi en itse olisi halunnut häntä edes jatkokaudelle, vaikka olen vihervasemmistosuuntautunut. On meillä siis huonompiakin ollut, mutta melkoista suhmurointia esim. sivuutti valtioneuvoston yksimielisiä päätöksiä nimitysasioissa, vaikka oli sanonut, ettei niin tekisi. Kuuluisin näistä taisi olla Ritva Viljasen jatkokauden nimitys. Viljanenhan oli aikoinaan nimittänyt Arajärven tehtävään eli melkoista selänrapsuttelua.
Arvostan sitä, että oli aikaansa edellä esim. seksuaalivähemmistöjen oikeuksissa ja erosi kirkosta, kun kirkko ei hyväksynyt naispappeutta - ja liittyi sitten myöhemmin takaisin, kun asia oli käsitelty. Sitä arvostin.
Täällä taas "tietäjät" vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. Teki älyttömästi tuhoa Suomen suhteille Yhdysvaltoihin, niitä paikkaillaan hänen jäljiltään edelleen.
Miten? Sori en tiedä koska olin silloin pikkupenska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa sana peräkkäiseen.
Niin. Eli voit olla pressa joko yhden kauden, tai kaksi perättäistä kautta. Muut kombinaatiot ovat poissuljettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten? Sori en tiedä koska olin silloin pikkupenska.
Ei nuollut kokoomuslaisten ja persujen mielestä riittävän innokkaasti Bush juniorin per*että, vaikka hänen kravaattiaan suoristikin.
Jonnekin ulkomaille hommiin, kun eläkeläinen sotkeutuu täällä liikaa päivänpolitiikkaan.
Järkytyin miten Sauli on ollut jo vuodesta 2012 lähtien pressa vaikka tuntuu että siitä olis vasta vuosi!
No piti saada nainen pressaksi kun oli sen aika, moni mieskin niin ajatteli, kuten minä joka äänestin Halosta. Tuosta opin senverran, että en äänestä sukupuolen perusteella enää koskaan vaan kyllä se joka on paras riippumatta sukupuolesta saa minun ääneni. Kuitenkin Suomen perusarvot kuten tasa-arvo löytyy nykyään lähes joka ehdokkaalta oli mies tai nainen, ei meidän siitä tarvitse olla huolissaan.
Nykyaikana on isoja haasteita ja ongelmia, niitä hoitamaan tarvitaan parhaat ihmiset, mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
No piti saada nainen pressaksi kun oli sen aika, moni mieskin niin ajatteli, kuten minä joka äänestin Halosta. Tuosta opin senverran, että en äänestä sukupuolen perusteella enää koskaan vaan kyllä se joka on paras riippumatta sukupuolesta saa minun ääneni. Kuitenkin Suomen perusarvot kuten tasa-arvo löytyy nykyään lähes joka ehdokkaalta oli mies tai nainen, ei meidän siitä tarvitse olla huolissaan.
Nykyaikana on isoja haasteita ja ongelmia, niitä hoitamaan tarvitaan parhaat ihmiset, mies tai nainen.
Juurikin kun on niitä "isoja haasteita ja ongelmia", olisiko syytä pitää järki kädessä ja valita siihen ainoastaan selkärankainen mies.
Naisten näytöt on ympäri maailmaa jo nähty katastrofeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Järkytyin miten Sauli on ollut jo vuodesta 2012 lähtien pressa vaikka tuntuu että siitä olis vasta vuosi!
Hän on tehnyt viidessä vuodessa yhden vuoden työt.
Mikä järki Halosella olisi lähteä ehdolle? Hän on ainoa suomalainen poliitikko joka on voittanut Niinistön, joten miksi pilata tilastomerkintä uusintaottelulla?
YÄÄK!