Eienäävaaleaa

Olen totaalisen kyllästynyt ulkonäkööni. Olen luonnostani vaalea ja kalpea. Tyypillinen suomalainen. Ihoni pohjaväri on enemmän punainen kuin keltainen ja hiukset suunnilleen sävyä 9. Nyt niissä on kylmiä vaaleita raitoja. Silmät perus tylsät sinivihreän harmaat. Kasvoni ovat sydämen muotoiset ja nenä pitkä ja kapea (olen menossa nenäleikkaukseen lähiaikoina lyhennyttämään nenääni).

Haluaisin näyttää tummemmalta. Mutta en usko että tumma hiusväri sopii minulle. Jos kävisin joka viikko suihkurusketuksessa ja värjäsin tummanruskeat hiukset ihoni sävystä huolimatta? Sopiiko tummat värit yleisesti "kaikille" jos näkee muuten vaivaa enemmän? Meikkaa tummemmin tms.

• ylös 1
  • alas 7

Kommentit (4)

Vierailija

Kaikki aina sanovat ettei mulle sovi tumma tukka ikinä mutta mistä hitosta kukaan voi sitä tietää kun oon aina ollut vaalea?
Ap

Vierailija

Tutkimusten mukaan naisen vaaleat hiukset tummenevat raskauden jälkeen. Suosittelen tällaista luomu-hiustenvärinvaihdosta, jossa hiusten sävykin on automaattisesti kasvoihin sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kun suomalainen ruskettaa itsensä ja värjää hiukset luonnottoman tummaksi lisäten tummaa meikkiä, näyttää se aina jotenkin tuhnuiselta. En suosittele.

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Korosta omia hyviä puoliasi. Ei kaikkien tarvitse yrittää näyttää Kim Kardashianilta, vaikka monet niin näyttävät luulevankin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.