Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikkukaa, urheilkaa, menkää ulos!

Vierailija
29.04.2017 |

Olen jo muutaman kuukauden ajan liikkunut 3-4 päivänä viikossa, ja olo on mitä parhain! Ei ole selkä enää jumissa, ei väsytä ja ole saamaton olo, iho on kauniimpi ja olo terve, vartalossa pieniä muutoksia, näytän "jämäkämmältä" ja ryhti on parempi. Musta tuntuu mahtavalta, vahvalta ja itsetunto on noussut :) Suosittelen! Mulla oli suunnilleen vuoden tauko liikunnasta, ja eron kyllä taas huomaa! Onneksi aloitin uudelleen.

Niin ja kivaa vappua teille keleistä huolimatta!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sä oot muita määräilemään? :DD

Vierailija
2/18 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei näillä keleillä välttis, mutta muuten ihan hyvä neuvo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
4/18 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu.

Sori tuli väärään keskusteluun. En oo Ilmiantanu tätä keskustelua!

Vierailija
5/18 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mee kun joka päivä sataa rakeita.

Vierailija
6/18 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun voisinkin, olen sairaana.

Vierailija
7/18 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sä oot muita määräilemään? :DD

Vuodatan vaan hyvää mieltäni tänne, jos joku saisi siitä kipinän alkaa liikkumaan :)

T.ap

Vierailija
8/18 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurja juttu :( Mä itseasiassa sain kipinän aloittaa liikunnan siitä ku olin viikon saikulla selän takia. Ajattelin että en kyllä hitsi tämmöstä halua, oon vielä alle 30v! Toivottavasti sun sairaus paranee :)

T.ap

Vierailija
9/18 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että olet jatkanut liikkumista ja harmi, että se on koskaan sultakin edes jäänyt hetkeksi pois elämästäsi. Niin käy monelle, enkä tiedä olisiko toisten huutelut netissä sua tsempanneet aloittamaan jo aiemmin?

Voi kun voisikin liikkua. :( Ehkä jonain päivänä, ken tietää. Leikkausten jälkeen. Liikkumattomuutta jo pari vuotta takana ja vielä ainakin vuosi edessä jos hyvin siis käy, että sen jälkeen pystyn.

Ulkoilu itsessään auttaa myös moneen, liikkuu tai ei. Nimittäin mieleen ja silloin kun mieli voi hyvin, voi ihminen muutoinkin paremmin.

Siihen lisäksi terveellinen ruoka niin olen tehnyt sen nitä tällä hetkellä tehdä voin.

Klara Vappen!

Vierailija
10/18 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmana! Juon viiniä sängyssä peiton alla koko päivän ja oon av:lla. Tää on paljon kivempaa :)

Vierailija
11/18 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurja juttu :( Mä itseasiassa sain kipinän aloittaa liikunnan siitä ku olin viikon saikulla selän takia. Ajattelin että en kyllä hitsi tämmöstä halua, oon vielä alle 30v! Toivottavasti sun sairaus paranee :)

T.ap

Olen eri vastaaja, mutta pakko nyt ap sanoa sinulle, että kaikilla ei ole mahdollisuutta silti valita. Kun jokin vamma on tarpeeksi paha ja ESTÄÄ liikkumisen niin siinä ei auta ajatella kuten sinä ajattelit ja teit.

Joskus liikunta auttaa ja alkuhankaluuksien jälkeen olo alkaa kohenemaan, mutta aina ei mene niin.

Itsellä monta sairautta ja eläkkeellä siksi. Merkittävät rustovauriot ja nivelrikot lonkissa reumatulehdusten lisäksi niin ei vaan kuule pääse. On suoritus kun pääsee sängystä ylös ja pärjää, selviää. Joskus vielä sitkeästi liikuin, mutta nyt on tyytyvä osaani. Koska terveys pettänyt muutenkin niin ei ole voitu hoitaa lonkkia vaan on vaan kestettävä janjos en pärjää niin mennä osastolle. En pysty kun en halua tehdä sitä lapsille (voisi olla, että joutuisivat sijoitukseen tmv kuukausiksi)ja siksi olenkin sellaisten kipujen kanssa kotona ettei edes henki kulje jne.

Osastolla mut laitettas selllaiseen lääkehöyryyn kun nyt jo on tarpeeksi, että en halua. Haluan ajatella, että pystyn joskus purkamaan kipulääkkeitä pois enkä halua tehdä siitä yhtään vaikeampaa kuin se näistä lääkkeistä jo tulee olemaan. Muu ei siellä osastollakaan etenisi nopeampaa,

On siis ap, tilanteita ettei pelkkä perseelle potkiminen ole se pointti ja se ärsyttää sellaisia ihmisiä keiden oma päätös ei ole olla liikkumatta.

Vierailija
12/18 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lajeja olet harrastanut ap? Minulle sait ainakin hyvän liikunnallisen mielen ja muistutuksen :) Mukavaa vappua myös sinulle!

Vierailija
13/18 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei kyllä pysy, taivaalta tulee räntää ja univelat aiheuttaa päänsärkyä, lapsen kanssa yksin kotona ja illaksi tulee yövieraita.

Mutta työmatkapyöräilyn olen aloittanut ja on kyllä piristävää kuunnella lintujen laulua ja katsella aamuaurinkoa (tai se naamaa vasten pieksevä räntäsade vasta piristääkin).

Vierailija
14/18 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.ap

Olen eri vastaaja, mutta pakko nyt ap sanoa sinulle, että kaikilla ei ole mahdollisuutta silti valita. Kun jokin vamma on tarpeeksi paha ja ESTÄÄ liikkumisen niin siinä ei auta ajatella kuten sinä ajattelit ja teit.

Joskus liikunta auttaa ja alkuhankaluuksien jälkeen olo alkaa kohenemaan, mutta aina ei mene niin.

Itsellä monta sairautta ja eläkkeellä siksi. Merkittävät rustovauriot ja nivelrikot lonkissa reumatulehdusten lisäksi niin ei vaan kuule pääse. On suoritus kun pääsee sängystä ylös ja pärjää, selviää. Joskus vielä sitkeästi liikuin, mutta nyt on tyytyvä osaani. Koska terveys pettänyt muutenkin niin ei ole voitu hoitaa lonkkia vaan on vaan kestettävä janjos en pärjää niin mennä osastolle. En pysty kun en halua tehdä sitä lapsille (voisi olla, että joutuisivat sijoitukseen tmv kuukausiksi)ja siksi olenkin sellaisten kipujen kanssa kotona ettei edes henki kulje jne.

Osastolla mut laitettas selllaiseen lääkehöyryyn kun nyt jo on tarpeeksi, että en halua. Haluan ajatella, että pystyn joskus purkamaan kipulääkkeitä pois enkä halua tehdä siitä yhtään vaikeampaa kuin se näistä lääkkeistä jo tulee olemaan. Muu ei siellä osastollakaan etenisi nopeampaa,

On siis ap, tilanteita ettei pelkkä perseelle potkiminen ole se pointti ja se ärsyttää sellaisia ihmisiä keiden oma päätös ei ole olla liikkumatta.

Suurin osa ihmisistä nyt kuitenkin voisi liikkua, jos viitsisi. Hyvin ikävää, että on aina myös niitä, jotka eivät siihen pysty. Ehkä tämä on kuitenkin kohdistettu ensimmäiselle joukolle, jotka pystyvät tekemään jotain asian eteen, eikä tarkoitus ollut aiheuttaa pahaa mieltä sinulle ja muille, joilla on fyysisiä rajoitteita.

- ei ap.

Vierailija
15/18 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan mene ulos kun siellä on niin helvetin kylmä! Muutenkin vihaan liikkumista, joku käveleminenkin, ai että se on tylsää. T. Läski

Vierailija
16/18 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnasta saa yllättävän paljon energiaa ja puhtia päivään. Käyn yleensä ennen töitä pienellä aamulenkillä ja parina iltana viikossa salilla. Ja mulla on todella hyvä olla. Syön terveellisesti ja joskus tietysti herkuttelen. Mut se on oikeesti ihan mahtavaa, kun on hyvä olo ja syö puhdasta terveellistä ruokaa.

Terv. Entinen sohvaperuna joka mussutti vaan roskaruokaa ja nameja

Vierailija
17/18 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lajeja olet harrastanut ap? Minulle sait ainakin hyvän liikunnallisen mielen ja muistutuksen :) Mukavaa vappua myös sinulle!

Mä oon käynyt joogassa, uimassa ja lenkeillä. Oon löytänyt sellaiset lajit joista todella tykkään. On aina kiva mennä liikkumaan :)

T.ap

18/18 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivästä käytiin koko perheen vapputapahtumassa. Liikuntarasteja ulkona ja muuta kivaa. Nyt sataa vaakatasossa räntää ja nautin ulkoilun sijaan olostani sohvalle käpertyneenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme