Vierailija

Ja ei halua että puolisokaan käyttää alkoholia lainkaan. Mitä tekisit?

• ylös 0
  • alas 21

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

No sinuna yrittäisin parhaani olla juomatta. Tiedän että se voi olla todella, todella vaikeaa mutta kannattaa silti ehkä yrittää?

• ylös 21
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No sinuna yrittäisin parhaani olla juomatta. Tiedän että se voi olla todella, todella vaikeaa mutta kannattaa silti ehkä yrittää?

Mutta kun en haluaisi. Ajatuskin vuosikymmenten kestävästä alkoholittomasta elämästä kauhistuttaa.

• ylös 30
  • alas 21
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta kun en haluaisi. Ajatuskin vuosikymmenten kestävästä alkoholittomasta elämästä kauhistuttaa.

Minusta sinun pitäisi edes yrittää olla juomatta.

• ylös 11
  • alas 35
Vierailija

Ilman muuta olisin juomatta. Alkoholi on myrkkyä, ja olisin vaan iloinen, että mulla olisi mies, joka ei juo.

• ylös 45
  • alas 19
Vierailija

Ihminen tulee hyvin toimeen ilman alkoholia. Hyvää kumppani on löytö.
Voit nyt punnita, kumpi on tärkeämpi.

• ylös 48
  • alas 9
Vierailija

Eli jos puolisollasi olisi keliakia nii sunkin pitäisi syödä gluteenittomasti. Ei huoh

• ylös 59
  • alas 2
Vierailija

Olisinko siis se mies vai puoliso? Käytän alkoholia muutenkin vähän ja harvoin, mutta puolisona en kyllä antaisi miehen määräillä alkoholinkäyttöäni, vaan miettisin edelleen vain omaa terveyttäni ja hyvää oloani. Toki jos tapanani olisi juoda kovia kännejä, pyrkisin välttämään niitä miehen seurassa, ettei hänen tarvitsisi jaksaa jatkuvasti kännistä seuraa.

Mikäli mies olisi alkoholisti, pyrkisin toki nyös välttämään alkoholin käyttöä hänen seurassaan.

• ylös 36
  • alas 0
Vierailija

Eikö se käy että miehen seurassa olet juomatta, mutta muussa seurassa voit kohtuudella juoda? Jos tämä ei miehelle sovi niin sitten pitää miettiä uudestaan.

• ylös 42
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta olisin juomatta. Alkoholi on myrkkyä, ja olisin vaan iloinen, että mulla olisi mies, joka ei juo.
Elämä on tosi tylsää jos koko ajan joutuu olemaan selvinpäin. Missään nimessä en olisi ikinä valinnut puolisonsa absolutistia vaan kohtuukäyttäjän.Nyt kävi huonosti kun miehestä tuli pakolla absolutisti.

• ylös 11
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö se käy että miehen seurassa olet juomatta, mutta muussa seurassa voit kohtuudella juoda? Jos tämä ei miehelle sovi niin sitten pitää miettiä uudestaan.

Hänen mielestään nyt minunkaan ei pidä käyttää alkoholia yhtään missään seurassa.

• ylös 17
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on tosi tylsää jos koko ajan joutuu olemaan selvinpäin. Missään nimessä en olisi ikinä valinnut puolisonsa absolutistia vaan kohtuukäyttäjän.Nyt kävi huonosti kun miehestä tuli pakolla absolutisti.

Olen kuudetta vuotta absolutisti, eikä mun elämä ole koskaan ollut hauskempaa. Energiataso on aivan erilainen kuin silloin kun vielä join. Näytän monta kertaa paremmalta, ja ennen kaikkea tunnen oloni loistavaksi. En koskaan enää aio juoda pisaraakaan. Miksi joisin?

• ylös 27
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen kuudetta vuotta absolutisti, eikä mun elämä ole koskaan ollut hauskempaa. Energiataso on aivan erilainen kuin silloin kun vielä join. Näytän monta kertaa paremmalta, ja ennen kaikkea tunnen oloni loistavaksi. En koskaan enää aio juoda pisaraakaan. Miksi joisin?

Minä nyt en tuollaista elämää haluaisi elää.

• ylös 16
  • alas 17
Vierailija

Minulle ei olisi mikään ongelma lopettaa alkoholin käyttöä kotioloissa tai miehen seurassa. Kunnioitan puolisoani sen verran, että jos hän vaikka alkoholismin takia välttelee alkoholia, en haluaisi juoda hänen nenän edessään ja sillä tavalla epäsuorasti kääntää veistä haavassa.

En kuitenkaa usko, että suostuisin lopettamaan alkoholin käytön tilanteissa joissa mies ei ole paikalla, esim. ollessani kavereideni kanssa ravintolassa.

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sinulla on selvä alkoholiongelma

• ylös 6
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulle ei olisi mikään ongelma lopettaa alkoholin käyttöä kotioloissa tai miehen seurassa. Kunnioitan puolisoani sen verran, että jos hän vaikka alkoholismin takia välttelee alkoholia, en haluaisi juoda hänen nenän edessään ja sillä tavalla epäsuorasti kääntää veistä haavassa.

En kuitenkaa usko, että suostuisin lopettamaan alkoholin käytön tilanteissa joissa mies ei ole paikalla, esim. ollessani kavereideni kanssa ravintolassa.

Hänellä ei ole alkoholismia vaan syynä on ihan muut terveyssyyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hänen mielestään nyt minunkaan ei pidä käyttää alkoholia yhtään missään seurassa.

Kännäämisen välttäminen on toki terveellistä, mutta kuulostaa aika sairaan kontrolloivalta miehesi, jos et yhtään saisi juoda. Varsinkin jos et saisi hänen mielestään juoda edes lasillista, vaikka pieninä määrinä esim. punaviini on jopa terveellistä.

• ylös 20
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko jos 2-3 kertaa vuodessa juo lasin tai pari viiniä ja jos kerran vuodessa haluaa ravintolaan ja juo enemmän?

• ylös 14
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kännäämisen välttäminen on toki terveellistä, mutta kuulostaa aika sairaan kontrolloivalta miehesi, jos et yhtään saisi juoda. Varsinkin jos et saisi hänen mielestään juoda edes lasillista, vaikka pieninä määrinä esim. punaviini on jopa terveellistä.

Niin, tätä kontrolointia minäkin inhoan.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko jos 2-3 kertaa vuodessa juo lasin tai pari viiniä ja jos kerran vuodessa haluaa ravintolaan ja juo enemmän?

On jos et voi kuvitellakaan elämää ilman.

• ylös 1
  • alas 20

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.