Tällainen perhevappu on aina tylsä
Simaa ja munkkeja,ulkoilua,,saunomista ja uimahallissa käymistä. Tosi tylsää.
Kommentit (46)
Sama minkälainen vappu vain kunhan ei alkoholia kulu niin on hyvä. Nuoruuden vaput ne vasta jälkeenpäin tylsiä olivat, sitä raskasta ja voimat kuluttavaa juhlimista, krapulaa ja lopulta huomas että se vappu meni ja oli arkeen paluu, eikä mitään ollu saanu aikaiseksi, väsytti ja vitutti. Nykyään kiitos lasten osaa ottaa rennosti ja levätä.
Mä nautin meidän "tylsästä " elämästä. Ei ole pakko tehdä mitään. Kolme vapaata jee :D.
Emme ole koko viikolla kunnolla ehtineet edes jutella miehen kanssa keskenämme. Paljon töitä. Ja tänä vappuna ei kukaan edes ole pyytänyt lapsenvahdiksi , eli kahdestaan saadaan möllötellä. Omia lapsia ei siis ole.
Kyllä minuakin vituttaisi perhevappu. Mutta sitä en ihan ymmärrä, miksi ne lapset on hankittu, jos niiden kanssa on noin kurjaa.Kai jokainen nyt suurin piirtein osaa etukäteen nähdä, minkälaista se on. Elämästä pitää tehdä sellaista kuin haluaa elää.
kuulostat huippuvanhemmalta. sitten kun makaat vanhainkodissa, niin voi olla ettei lapsia huvita käydä sua katsomassa, kun "se on niin tylsää". onnea valitsemallesi tielle!
Mun mielestä kivaa koska olen lapsekas. Miehen mielestä ei ja sanoo, että ei sovi hänelle perhe-elämä ☹
Ihanaa että poikasi on parempi ja tulevaisuus on valoisa😊 Hyvää vappua ja kaikkea hyvää elämäänne❤️