Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällainen perhevappu on aina tylsä

Vierailija
29.04.2017 |

Simaa ja munkkeja,ulkoilua,,saunomista ja uimahallissa käymistä. Tosi tylsää.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tylsyys ja mielenkiintoisuus on ollut aina muuta kuin tekemistä.

Tarkoittaa sitä, että mulla on aidosti kivaa ja "jännää" jos seura on oikeanlaista, eli ns. perhevappukin ja ylipäätään kaikki aika missä lapsetkin ovat läsnä on kivaa kun on hyvää seuraa ja mielenkiintoisia keskusteluita, hyvää huumoria, lämpöä ja vedet silmissä naurua.

Päihtyneenäkin on välillä mukava olla, mutta ei kyllä missään vappuriennoissa, baareissa tai suurissa bileissä, koska niissä on väkisilläkin liikaa tylsiä ihmisiä joiden seura ei ole mielenkiintoista.

En koe myöskään omaa tai läheisten lapsia mitenkään tylsiksi tyypeiksi, mähän oon ite omani tehny ja sen kanssa on bondaa hyvin.

Läheisten lapsissa sama, niissä on paljon samoja piirteitä, huumoria ym. kuin vanhemmissaan eli niissä ihmisissä, joiden seurasta nautin.

Näin mulla oli jo ennen lasta, olin silloinkin ajankäyttöni suhteen nirso enkä kuluttanut aikaani riekkumalla meiningeissä missä oli "liikaa" ihmisiä ja tylsä meno.

Kännissä laumapööpöily oli tylsää jo teininä, eikä koskaan sen jännemmäksi muuttunut.

Kalsarikännit hyvän ystävän kanssa sopii mulle paljon paremmin, jos alkoholi täytyy ajanviettoon sisällyttää.

Vierailija
22/46 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ihan tavallinen lauantai

Vasta huomenna on vappuaatto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta minä haluaisin jo oman perheen.. Näin sinkkuna alkaa olla jo tylsää se ainainen kännääminen ja baareissa käyminen. Ei jaksaisi katsella sitä ihmisten perseilyä ja limaisten miehien käsiä tarrautumassa peppuun koko ajan.

N23

Vierailija
24/46 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen, jolla on tylsää? Hieman lapsellinen oltava. Ei aikuisella voi olla tylsää, vain lapsilla. Aikuinen voi aina tehdä jotain, keksiä jotain, mennä jonnekin, miettiä jotain ja olla tekemättä. Se on ihan itsestä kiinni, onko tylsää vai ei.

Vierailija
25/46 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan jännän äärellä, kuka saa mistäkin kiksit ja mikä se lopulta tekis ihmisen onnelliseksi.Inhoon näitä "pakkojuhlia".

Vierailija
26/46 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aikuisella voi olla tylsää, vain lapsilla..

Viikon aivopieru! :D

Vierailija
27/46 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin 15 kirjoittaja: itku pääsi viestiä lukiessani.

Itselläni ei ole vastaavaa kokemusta, mutta ilman sitäkin nautin siitä, että lapsi leikkii huomenna luokkakaverinsa kanssa, toinen on kaverillaan yökylässä, me kaksi aikuista - no ehkä käymme ulkona lenkillä ja sitten saunassa tai sitten jotakin muuta, mikä mieleen juolahtaa. Olemme lapsen ja hänen kaverinsa kanssa joko kotona tai menemme jonnekin, mikä nyt huomenna ja ma:na hyvältä tuntuu.

Mielestäni elämisen onni ei tule kommervenkeista vaan ymmärryksestä, että tämä kaikki ei suinkaan ole itsestään selvää, sen voi menettää minä hetkenä hyvänsä.

Kaikkea hyvää viestin 15 kirjoittajalle ja lapsellesi!

Vierailija
28/46 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen vapun aloittaja sitten haluaisi?

Mua ei voisi enää vähääkään kiinnostaa opiskelijoiden vappuriennot vaikka parikymppisenä ne oli elämää suurempia tapahtumia. :D

Nyt ollaan lapseton kolmekymppinen pariskunta ja vappuun kuuluu ehdottomasti hyvä ruoka, munkit ja simat sekä kuohuva. Ja ennen kaikkea hyvä seura. En hetkeäkään haikaile parikymppisten vappuörvellystä, en ole niin tehnyt nyt muutamiin vuosiin. 😊

Vierailija
29/46 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todella ole. Jos sä olet aikuinen, voit aina keksiä, mitä teet. Lapsella ei ole samaa mahdollisuutta, mutta aikuinen on todellakin epäkypsä, jos sillä on tylsää.

Vierailija
30/46 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin just ulos ikkunasta ja siellähän sataa räntää! Todellakan ei käy kateeksi haalariväkeä jonka on väkipakolla ja säästä huolimatta lähdettävä pakkojuhlimaan :D Ja sitten ajattelen sitä tulossa olevan krapulan määrää ja flunssaa minkä siitä räntäsateessa dokaamisesta saa. Juu ei!

Mitä tahansa muuta kun sitä enää. Ne ajat on jo niiiiin kaukana historiassa

Vierailija
31/46 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eurokossu kaapissa. Voin juoda sen huomenna vasta.

Vierailija
32/46 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todella ole. Jos sä olet aikuinen, voit aina keksiä, mitä teet. Lapsella ei ole samaa mahdollisuutta, mutta aikuinen on todellakin epäkypsä, jos sillä on tylsää.

Lapsillahan sitä mielikuvitusta ja tarmoa riittää toisin kuin aikuisilla. Aikuisten maailma on karu ja harmaa.

Vierailija
33/46 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko känniä putkeen. Sitä ei voita mikään.

Vierailija
34/46 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsillahan sitä mielikuvitusta ja tarmoa riittää toisin kuin aikuisilla. Aikuisten maailma on karu ja harmaa.

Mielikuvitus on eri asia kuin keksiä, mitä tehdä. Lapsi ei voi toteuttaa itseään vapaasti monestakin syystä, mutta aikuisen pitää pystyä keksimään omat tekemisensä. Ainoa poikkeustilanne olisi se, että makaa sänkyyn sidottuna tyhjässä huoneessa. Silloin ehkä olisi tylsää.

Vierailija
35/46 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestin 15 kirjoittaja: itku pääsi viestiä lukiessani.

Itselläni ei ole vastaavaa kokemusta, mutta ilman sitäkin nautin siitä, että lapsi leikkii huomenna luokkakaverinsa kanssa, toinen on kaverillaan yökylässä, me kaksi aikuista - no ehkä käymme ulkona lenkillä ja sitten saunassa tai sitten jotakin muuta, mikä mieleen juolahtaa. Olemme lapsen ja hänen kaverinsa kanssa joko kotona tai menemme jonnekin, mikä nyt huomenna ja ma:na hyvältä tuntuu.

Mielestäni elämisen onni ei tule kommervenkeista vaan ymmärryksestä, että tämä kaikki ei suinkaan ole itsestään selvää, sen voi menettää minä hetkenä hyvänsä.

Kaikkea hyvää viestin 15 kirjoittajalle ja lapsellesi!

Kiitos,

elämänlahjaan saa kaupan päälle itsestäänselvyyden näkökulman. Niin se vain on, ja hyvä niin.

Nakkikeittoa ja Lidlin munkkeja, niin tylsää, niin ihanaa ☺

Vierailija
36/46 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se ap haluaisi tehdä? Olla tuhannen tuubassa baarissa? Aikuisten oikeesti? :D Ja mikä estää tekemästä mitä haluaa? Tuskin ap vankina kotonaan on.... Ensin perheaikaa ja sitten myöhemmin jotain muuta.

Vierailija
37/46 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tavataan kavereita isommalla porukalla (perheellisiä, pariskuntia ja sinkkuja) brunssin merkeissä, sitten hengaillaan yhdessä puistossa tai sisällä ihan sen mukaan miten ketäkin huvittaa. Kivaa :)

Vierailija
38/46 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne toisenlaiset vaput saa takaisin, kun lapsi kasvaa.

-16-vuotiaan äiti

Vierailija
39/46 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta minä haluaisin jo oman perheen.. Näin sinkkuna alkaa olla jo tylsää se ainainen kännääminen ja baareissa käyminen. Ei jaksaisi katsella sitä ihmisten perseilyä ja limaisten miehien käsiä tarrautumassa peppuun koko ajan.

N23

Elämässä voi olla muutakin kuin joko oma perhe tai ainainen kännääminen baareissa. V*tuttaa, kun aina nostetaan esille vain tasan nämä kaksi vaihtoehtoa nuoren aikuisen elämälle.

Vierailija
40/46 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahans, tästä voiskin painella pian alkoon hakemaan skumppaa. Tänään aikasin nukkumaan ja huomenna jo aamusta haalarit jalkaan, serpentiiniä kaulaan ja yliopistolle vapputansseihin. Se ois sit siitä koko päivä rairai pisin kaupungin puistoja, satoi tai paistoi!

Onneks oon tajunnu syödä e-pillereitä.

Hauskaa vappua kaikille!

Oli kieltämättä hauskoja aikoja. Mutta joskus se nuoruus loppuu ja pitääkin loppua. Valmistuneena 35+ ikäisenä ei tule enää opiskelijabileissä notkuttua, oli ne pillerit napsittua tai ei

Kyllä mä kolmikymppisenä notkun bileissä ihan samalla lailla kuin opiskeluaikoinakin. Mitä muuta sitä perheetön vappuna tekisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi