11-vuotiaan tytön kanssa leffailta tiedossa, suositelkaa leffaa :-) ?
Nuorempi lähtee yökylään niin saamme laatuaikaa kaksin, mikähän olis kiva leffa?
Kommentit (39)
Tyttö nimeltä Varpu? Onko joku nähnyt ? t. ap
Manaaja tai Moottorisaha murhaaja.
Fifty shades of grey tai jos nähty jo nii fifty shades darker
Ei missään nimessä sellaista missä, tyttö tai nainen esitetään etuoikeuksia ansaitsevana prinsessana. Eli suurin osa länsimaisesta tuotannosta ei tule kysymykseen.
Hei! Teeppä niin, ettet näytä leffaa ollenkaan! Sen sijaan tee hänelle selväksi, että hän ei ansaitse sukupuolielimiensä perusteella mitään erityiskohtelua, vaikka feministitädit niin sanovat.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö nimeltä Varpu? Onko joku nähnyt ? t. ap
Voin suositella. On kuitenkin ihan aikuisten elokuva ja ei välttämättä sovi npon nuorelle, mutta tunnet lapsesi itse parhaiten.
Yksi suomalainen elokuva, josta tykkäsin itse lapsena valtavasti, oli Lumikuningatar (1986). Siinä on myös suht pelottavia kohtauksia, mutta ei mielestäni liian pelottavia. Kävimme koulun kanssa katsomassa tuon, kun olin ala-asteella.
mikähän siinä on sellaista mikä ei mielestäsi sovi?
No niin ja Pervo Pete vois nyt häipyä jo johonkin toiseen ketjuun. Vitsi on jo vanhentunut.
Mä olen katsonut mun 11-vuotiaan tytön kanssa kaikki Potterit,Star Warsit,Transformersit,Pirates of Caribbeanit,Narniat..Jackie Chanit leffoista hän on tykännyt kanssa:)
Muumipeikko ja pyrstötähti. Vai onko liian pikkuaikuinen muumeille?