Petteri Orpo on kuuma
Kommentit (24)
Orpo vaimo on rankasti mamubisneksissä mukana.
Kuuma? Ei kai hän kuumeisena esiinny?
Vierailija kirjoitti:
Näyttää peikolta. Ei ole kuuma.
Lapsenkasvoinen. Pinokkio tulee mieleen. Mutta niin tuli Käteisestäkin.
Juhlarahakohu todisti sen, mitä olen aina epäillyt.
Joo, ja av-mammat on kauniimpia ja paremmassa kunnossa kuin fitness-mallit, mallit ja missit yhteensä.
Kuuma? Joo, samoin kuin ydinlaitoksen käytetyt polttoainesauvat.
Onhan se aika, sellainen vekkulimainen ja poikamainen ministeriksi.
Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Kuuma? Joo, samoin kuin ydinlaitoksen käytetyt polttoainesauvat.
Tai rikoksin hankittu "kuuma" tavara.
Vierailija kirjoitti:
tupakkaääni
Paras ääni miehelle!
Ai? No makunsa kullakin. Itse tykkään enemmän miehekkäistä ja älykkäistä aikuisista miehistä, jotka osaavat kantaa vastuuta. Ja mittaa pitää olla kaikissa varsissa.
Tyhmä mies ei ole koskaan kuuma, äly on seksikästä. Tosin tuolla ulkonäöllä ei olisi edes älykkäänä kuuma.
No kyllä minä voisin polvistua sen eteen ja ottaa suikkiin. Petsku työntäisi lantiota ees ja taas, ees ja taas.
T: Mies
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä mies ei ole koskaan kuuma, äly on seksikästä. Tosin tuolla ulkonäöllä ei olisi edes älykkäänä kuuma.
Onneksi me jotkut osaamme viehättyä myös tavallisemmista miehistä. Olen usein miettinyt, että olisi kauheaa jos itsekin näkisin kuumana vain sellaiset mallimaisen komeat miehet joita on ehkä yksi tuhannesta. Olisi niin kovin vaikeaa löytää miellyttävää miesseuraa ja vielä kun olen melko seksuaalinen nainen niin tulisi tukalat oltavat :D
Onko kukaan muu sitä mieltä, että Petteri Orpo ja Saku Koivu ovat jotenkin samannäköisiä? Tosin Saku on kuumempi.
Luohun näköinen ja huonomuistinen jätkä.
Nyt ykkösaamussa (en ole ap). Uskooko hän itse tuohon jargoniin, mitä suoltaa suustaan? Huoh. Kuumasta en menisi sanomaan mitään.