Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen pyöreä jos 168/59 ja vyötärö 66cm

Vierailija
29.04.2017 |

Pitäisikö siis laihduttaa vielä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa kehiin!

Vierailija
22/23 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lantiosi on kapea tai ja rintasi pienet etkä laihduttamisesta huolimatta saa ihka oikeaa vyötäröä vaan näytät tasapaksulta niin tunnet aina itsesi liian lihavaksi.

T. N 170/48 tasapaksu pullero, ei vyötäröä (58cm).

Totta, vaikka painan melkeen tupkat eli 90 kg niin mä taas näytän hoikalta kun vyötärö 66 cm, lantio 105 cm ja suuret rinnat. Yleisvaikutelma hoikka.

Vau, mä painan vain 63kg mutta mun vyötärö on 80 cm enkä ole omenavartaloinen (95-80-95). Enkä näytä hoikalta vaan normaalipainoiselta mikä olenkin.  Toki tuohon vyötäröön vaikuttaa 4 raskauttakin mutta vaikka vatsa on litteä leveyttä löytyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 162 cm ja nuorempana painoni oli tuossa 57-59 kg kieppeillä, eli siis 6 cm lyhyempänä ja samanpainoisena olin kaikkien mielestä hoikka, myös itseni. Ruumiinrakenne voi vaikuttaa jonkin verran, itse olen atleettinen ja sopusuhtainen (no en enää ihan niin, mutta silloin olin). Voin melkoisella varmuudella sanoa, että et ole missään tapauksessa pyöreä. En tosin tiedän ruumiinrakennettasi, voihan olla että jos painopiste on keskittynyt masun seutuville niin voit tuntea itsesi pyöreäksi vaikket sitä paino-pituussuhteen mukaan ole. Käy lääkärissä tutkituttamassa rasva- ja sokeriarvosi jos asia mietityttää. Jos kaikki on kunnossa, sinulla ei ole mitään syytä laihduttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi