Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihastuminen työpaikalla

Vierailija
29.04.2017 |

Onko kohtalotovereita tai hyviä neuvoja? Olen ihan sekaisin työkaveristani joka on nainen. Kuitenkin olen parisuhteessa miehen kanssa. En voi enkä halua olla ajattelematta tätä naista. Miten tästä eteenpäin? Haluaisin tutustua häneen paremmin ja tilanne on hyvin epävarma ja vaarana sotkea koko elämä huolellisesti, ainakin maine töissä ja kotona. Kielletty hedelmäkö se on mikä muhun vetoaa? Meneekö tämä levottomuus ohi? Mitä tekisit itse vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita unohtaa koko juttu.

Vierailija
2/5 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi. Minä olin yhden kesän totaalisesti ihastunut yhteen jumppaohjaajaan 😆 Hämmentävä kokemus hetetonaiselle joka ei ikinä ole ajatellut naista sillä tavalla. Oisko ollut joku kolmenkympinkriisi.

Nyt tuosta aikaa kymmenen vuotta ja vieläkin hymyilyttää kun muistelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukset harhailee vähän väliä häneen, kunpa voisinkin olla hänen kanssaan. Katson häntä kuin koiranpentu ja puhun ihan sekavia kun haluan vaan kertoa mun tunteista ja tehdä oikeasti jotain. Mitä mä teen? Nautinko vaan tunteesta jos se kuitenkin menee kohta ohi?

Vierailija
4/5 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
5/5 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinuna ajaisin posliiniksi ja yrittäisin mennä työpaikan suihku ja saunatiloihin samaan aikaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi