Kuvaile ammattiasi mahdollisimman huonosti ja muut yrittävät arvata sen
Kommentit (403)
Usein selaan vanhoja arkistoista löytyneitä papereita. Levittelen niitä pöydälle tai jopa lattialle. Otan niistä tietoja ylös ja naputtelen välillä näitä tietoja koneelle.
Mä kerron asiakkaille että 3 on vähemmän kuin 1 tai 2. Sen jälkeen näppäilen taulokoita jossa kerron mitä ytd näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olen johtaja. Latelen radioon käskyjä ja lupia, useimmiten englanniksi.
Lennonjohtaja
Poistan asiakkaiden jännityksen ja paineet.
Autan saavuttamaan asiakkaiden unelmat.
Onpas haastavia! Viime sivuilla on useita, joita oon jäänyt vaan huili pyöreänä mietiskelemään. Onkohan seassa trolleja :D
Vierailija kirjoitti:
Imuroin päivät pitkät, mutta työhöni kuuluu paljon muutakin. Suuri osa asiakkaistamme ei pidä palveluistamme, mutta silti käyttää palveluitamme yhä uudestaan ja uudestaan.
Kampaaja
Vierailija kirjoitti:
Onpas haastavia! Viime sivuilla on useita, joita oon jäänyt vaan huili pyöreänä mietiskelemään. Onkohan seassa trolleja :D
Olet prostituoitu kun huili pyöreenä. Menikö oikein?
Vierailija kirjoitti:
Autan saavuttamaan asiakkaiden unelmat.
Vihree ministeri
Vierailija kirjoitti:
Suuren osan työpäivistäni teen kyykkyyn-ylös liikettä. Minulla on jatkuvasti hanskat käsissä. Mikäli saan työn onnistumaan näen paljon kauneutta ympärilläni.
Kätyri? Siis sellainen pimppatohtori, joka auttaa vauvoja maailmaan?
Vierailija kirjoitti:
Avaan päivän aikana kymmenestä neljäänkymmeneen ovea mielellään vartin välein.
Assan vessa tai poliisilaitoksen ilmoitusten vastotto
Olen se kuka käy avaimilla teidän kodeissanne kun ette ole paikalla ja välillä myös kun olette paikalla. Mielummin silloin kun olette poissa.
Vierailija kirjoitti:
Lätkin matskua sinne tänne niska limassa, tai siis lätkisin jos alaltani löytyisi töitä.
Muurari nyt vapaa
Vierailija kirjoitti:
Näen päivittäin lähemmäs 50 kånken-reppua ja siirtelen niitä tieltäni.
Koulun siivooja
Vierailija kirjoitti:
Poistan asiakkaiden jännityksen ja paineet.
Hieroja?
Vierailija kirjoitti:
Koitan parhaani mukaan manipuloida ihmisiä ilman että he tajuavat sitä.
Myyjä terapeutti tai vakuutusvirkilija
Vierailija kirjoitti:
Olen se kuka käy avaimilla teidän kodeissanne kun ette ole paikalla ja välillä myös kun olette paikalla. Mielummin silloin kun olette poissa.
Kiinteistöhuoltohenkilö.
Päälleni paskotaan ja pissataan, minua tönitään ja potkitaan. Ei ihan joka työpäivä, mutta kuitenkin niin usein, että mainita kannattaa.
Kätilö.
Työssäni täytyy tuntea tietty osuus suomen laista sekä verotuksesta.