Kuvaile ammattiasi mahdollisimman huonosti ja muut yrittävät arvata sen
Kommentit (403)
Vierailija kirjoitti:
Olen se kuka käy avaimilla teidän kodeissanne kun ette ole paikalla ja välillä myös kun olette paikalla. Mielummin silloin kun olette poissa.
Rosvo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Asiakas" on edessäni aina ihan avoin. Pääsen helposti katsomaan hänen sisälleen.
Unohdin lainata tekstin, uusi yritys::
- Kirurgi?
Gyne?
Vierailija kirjoitti:
Työssäni minua purraan usein, joskus työhön kuuluu höyheniä ja usein eritteiden siivoamista.
Lastentarhanopettaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen johtaja. Latelen radioon käskyjä ja lupia, useimmiten englanniksi.
Lennonjohtaja
Oikein! :) luulin että tämä olisi ollut vaikeampi.
Annan ihmisille syötävää ilmaiseksi. Pidän kokoajan kirjaa erilaisista määristä työhön liittyen. Olen yleensä joka vuorossa eri kaupungissa, eri paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Annan ihmisille syötävää ilmaiseksi. Pidän kokoajan kirjaa erilaisista määristä työhön liittyen. Olen yleensä joka vuorossa eri kaupungissa, eri paikassa.
Tuote-esittelijä elintarvikealalla.
Vierailija kirjoitti:
Avaan päivän aikana kymmenestä neljäänkymmeneen ovea mielellään vartin välein.
Kerroshoitaja sol
Tiedän jokaisesta organisaationi edustamasta asiasta paljon, mutta en ole minkään niistä asiantuntija. Yritän ennakoida johtajien ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen, mitä asiakas kertoo itsestään ja elämästään, mutta en oikein usko häntä. Saan työssäni hyvin harvoin tuloksia aikaan.
Psykologi?
Mun kommentti ei näy täällä, vaikka laitoin:
Odotan asiakkaita, ja usein ne eivät tuu. Jos eivät tuu, en saa rahaakaan. He ovat monesti syrjäytyneitä ja odottavat että tekisin niiden puolesta asioita. Mikä tahansa rämpylä on, niin neljässä kuukaudessa pitäisi saada positiivinen muutos hänen elämässään aikaan.
Kun asiakkaat on tehny taas kerran oharit, juodaan kahvia ja valitetaan kollegoiden kanssa asiakkaista :)
Vierailija kirjoitti:
Mun kommentti ei näy täällä, vaikka laitoin:
Odotan asiakkaita, ja usein ne eivät tuu. Jos eivät tuu, en saa rahaakaan. He ovat monesti syrjäytyneitä ja odottavat että tekisin niiden puolesta asioita. Mikä tahansa rämpylä on, niin neljässä kuukaudessa pitäisi saada positiivinen muutos hänen elämässään aikaan.
Kun asiakkaat on tehny taas kerran oharit, juodaan kahvia ja valitetaan kollegoiden kanssa asiakkaista :)
Leikit olevasi psykiatri. Mut ei se oikeesti oo pelkästään tuommoista.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen, mitä asiakas kertoo itsestään ja elämästään, mutta en oikein usko häntä. Saan työssäni hyvin harvoin tuloksia aikaan.
Seuraneiti dementiakodissa?
Vierailija kirjoitti:
Teen nelosista vitosia.
Nelosluokan ope
Suuri osa päivästäni menee peiliin tuijotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja.
Kun liikahdan tavanomaista enemmän, yli sata ihmistä kalpenee.
Äikänopen oikea tuntimäärä n. 35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja.
En ole ;)
Tutkija?