Kuvaile ammattiasi mahdollisimman huonosti ja muut yrittävät arvata sen
Kommentit (403)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen työssäni ruumiita. Verta roiskuu. Paska ja virtsa eivät ole minulle vieraita. Ihmiset vaikeroivat. Minua saatetaan lyödä tai kuristaa tai vetää hiuksista. Raajani ovat usein mustelmilla työstä johtuen.
ensihoitaja
Itsekin olen ensihoitaja ja nyt täytyy kyllä oharina sanoa, että aavistuksen liioitellulta kuulostaa sinun kuvauksesi :D aika amerikkaa :D useimmin äksäät vitosia ku ykkösiä. Eikä kimpussakaan useimmiten oo ku kj.
Toisaalta tässähän piti kuvailla ammattia mahdollisimman huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Käytän työpäivästäni noin kolme tuntia pyöräillen lyhyitä pyrähyksiä kerrallaan säästä riippumatta. Muun ajan vietän sistiloissa valmistellen tätä pyöräilyä.
Spinningohjaaja
Vierailija kirjoitti:
Kyykin epäergonomisissa asennoissa välillä työpaikalla ja toisinaan vien työt kotiin (oikeastaan millon missäkin). Sisätiloissa, ulkona pakkasessa jne.
VINKKI: Ihmiset pitävät ammattiani usein jotenkin hohdokkaana.
Ensihoitaja
Työhaalarit päällä, työkaluja tarvitaan. Selvitän vikoja ja korjaan niitä. Työ on fyysistä.
Vierailija kirjoitti:
Imuroin päivät pitkät, mutta työhöni kuuluu paljon muutakin. Suuri osa asiakkaistamme ei pidä palveluistamme, mutta silti käyttää palveluitamme yhä uudestaan ja uudestaan.
Hammaslääkäri
Mahdollisimman huonosti...ok:
lkdjf oi lkjlknzk lk oiuoiuhkajh, iklka adkjhfay oijoijadf, hahhahaaahaa,
Vihje, kielenä pohjalla kirkkoslaavi ja swahili.
Oliko tarpeeksi huono?
Vierailija kirjoitti:
Työhaalarit päällä, työkaluja tarvitaan. Selvitän vikoja ja korjaan niitä. Työ on fyysistä.
Kirurgi.
Vierailija kirjoitti:
Koitan parhaani mukaan manipuloida ihmisiä ilman että he tajuavat sitä.
Markkinointipäällikkö :D
Minulla ei ole veistä enkä paloittele ihmisiä.
Puhun, soittelen puhelimella ja kirjoitan sähköpostia. Allekirjoitan monenlaisia papereita. Suunnittelen mitä monet muut voisivat tehdä ensi vuonna. Välillä laulan ja soittelen kitaraa tai rytmisoittimia.
Juoksen, juoksen juoksen minkä kerkiän, silti aika loppuu kesken.
Vierailija kirjoitti:
Käytän työpäivästäni noin kolme tuntia pyöräillen lyhyitä pyrähyksiä kerrallaan säästä riippumatta. Muun ajan vietän sistiloissa valmistellen tätä pyöräilyä.
Pyörähuoltokorjaaja. Ainakin mun tuttu tekee näin. Huoltaa ja korjaa pyöriä sisällä ja välillä pyrähtää pyörän kanssa ulkona testaamassa onko se kunnossa.
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä12345 kirjoitti:
Puhun töissä hyvin yksinkertaista kieltä, toistan sanomani useaan kertaan ja kyselen kysymyksiä yrittäen saada asiakkaat puhumaan.
Puheterapeutti, erikoistumisalana erityislapset ja/tai aivoinfarktipotilaat.
Tai sitten suomi toisena kielenä -opettaja.
Suomi toisena kielenä -opettaja on oikein :-)
Minun pitäisi olla työpaikallani hiljaa, en kuitenkaan yleensä noudata tätä sääntöä.
Vierailija kirjoitti:
Minun pitäisi olla työpaikallani hiljaa, en kuitenkaan yleensä noudata tätä sääntöä.
Kirjaston täti? :)
Istutaan koneen edessä ja tehdään jotain suurta jonkun idiootin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Puhun, soittelen puhelimella ja kirjoitan sähköpostia. Allekirjoitan monenlaisia papereita. Suunnittelen mitä monet muut voisivat tehdä ensi vuonna. Välillä laulan ja soittelen kitaraa tai rytmisoittimia.
Kansalaisopiston apulaisrehtori.
Puutarhuri