Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassalla niskaan hengittäjät: painukaa hemmettiin!

Vierailija
28.04.2017 |

Mikä ihme siinä on, että pitää tulla kaupan kassalla hengittämään niskaan. Pakko suojata maksukortin tunnusluku kädellä, kun nämä idiootit hengittävät niskaan. Haloo: ei se kassahenkilö näpyttele yhtään nopeampaa, vaikka kuinka tunkisitte itseänne edellisen asiakkaan suuhun. Käännän näille niskaan hengittäjille aina tarkoituksella selkää ja katson korostetusti olan yli, etteivät vain kurki maksukortin tunnuslukuani. : ) Suomalaiset eivät vain osaa jonottaa ja pitää ns. turvaväliä!!!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää myös nämä tyypit, jotka alkavat lappaa ostoksiaan hihnalle, vaikka edellisellä asiakkaalla (minulla) on omien ostosteni laittaminen vielä kesken. Siinä saa sitten työnnellä seuraavan ostoksia pois että saa loput omansa hihnalle. Yleensä en alistu tähän vaan huomautan tyyliin: "Voisitko millään odottaa vuoroasi, että saan omat ostokseni ensin tähän?" Silloinkos alkaa vihainen muljauttelu ja tuhahtelu näillä euroopanomistajilla! Joskus on kassakin joutunut puuttumaan asiaan ja sanomaan asiasta. Eilen viimeksi eräs keski-ikäinen rouva viskeli ostoksensa minun ostosteni väliin liukuhihnalle ja katseli varmuuden vuoksi toiseen suuntaan katse intensiivisesti  keskittyneenä. MRRRR!

Kannattaisiko laittaa ne ostokset siellä ruuhkakassalla hihnalle ihan siellä päässä? Vai mikä kiire sulla sen edellisen asiakkaan niskaan on mennä hönkimään, kun hän vasta maksamassa ja sinä laittamassa ostoksia.

No en todellakaan ole hönkimässä edellisen asiakkaan niskassa vaan annan hänen ihan rauhassa selviytyä alta pois. Sehän tätä perässä tulevaa tavaroiden heittelijää juuri ottaakin päähän, kun hänen pitäisi päästä omine ostoksineen hirmuisella kiireellä kassan läpi ja minä olen siinä edessä laittamassa omia  ostoksiani hihnalle. Näitä omaan napaan tuijottajia, joilla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja, näköjään riittää.

Miksi et laita niitä tavaroita siinä hihnan päässä? Kukaan ei voi tulla laittamaan siihen mitään jos laitat tavarasi jo siinä hihnan päässä. 

Vierailija
22/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaupassakäynti voi olla ihmisille niin vaikeaa ja ahdistaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua raivostutti kassakäyttäytyminen niin paljon, että aloin kassakiusaajaksi. Yksi päivä eräs vanha mies seisoi vieressäni maksupäätteellä ja kortti kädessä käännyin katsomaan häntä ja tuijotimme varmaan minuutin toisiamme silmiin kunnes tämä mies siirtyi kauemmas. En sanonut mitään, tuijotin vain. Joku oma rauha maksamiseen kiitos..

Ladon ostokset hihnan päästä ja jos joku seisoo liian lähellä minua teen sen mahdollisimman hitaasti ja jään päätyyn odottamaan, että edellinen asiakas maksaa ja sitten vasta päästän seuraavan asiakkaan latomaan omia ostoksia.

Tönijöille teen myös kiusaa. Siirryn itse taaemmas ja pakotan tönijät entistä kauemmas kassasta.

Vierailija
24/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää myös nämä tyypit, jotka alkavat lappaa ostoksiaan hihnalle, vaikka edellisellä asiakkaalla (minulla) on omien ostosteni laittaminen vielä kesken. Siinä saa sitten työnnellä seuraavan ostoksia pois että saa loput omansa hihnalle. Yleensä en alistu tähän vaan huomautan tyyliin: "Voisitko millään odottaa vuoroasi, että saan omat ostokseni ensin tähän?" Silloinkos alkaa vihainen muljauttelu ja tuhahtelu näillä euroopanomistajilla! Joskus on kassakin joutunut puuttumaan asiaan ja sanomaan asiasta. Eilen viimeksi eräs keski-ikäinen rouva viskeli ostoksensa minun ostosteni väliin liukuhihnalle ja katseli varmuuden vuoksi toiseen suuntaan katse intensiivisesti  keskittyneenä. MRRRR!

Kannattaisiko laittaa ne ostokset siellä ruuhkakassalla hihnalle ihan siellä päässä? Vai mikä kiire sulla sen edellisen asiakkaan niskaan on mennä hönkimään, kun hän vasta maksamassa ja sinä laittamassa ostoksia.

No en todellakaan ole hönkimässä edellisen asiakkaan niskassa vaan annan hänen ihan rauhassa selviytyä alta pois. Sehän tätä perässä tulevaa tavaroiden heittelijää juuri ottaakin päähän, kun hänen pitäisi päästä omine ostoksineen hirmuisella kiireellä kassan läpi ja minä olen siinä edessä laittamassa omia  ostoksiani hihnalle. Näitä omaan napaan tuijottajia, joilla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja, näköjään riittää.

Miksi et laita niitä tavaroita siinä hihnan päässä? Kukaan ei voi tulla laittamaan siihen mitään jos laitat tavarasi jo siinä hihnan päässä. 

No kyllä varmasti voi. Kuten kerroin edellä jo esimerkin, tämä eräskin rouva oikein viskeli tavaroitaan sieltä takaa hihnalle sitä mukaa kun hihna meni eteenpäin ja siihen tuli hetkeksi tyhjä rako minun ollessani vielä pistämässä seuraavaa ostosta. Tämä on kyllä ihan yleistä mielenosoitusta sellaista asiakasta kohtaan, jolla on vähän isommat ostokset.

Vierailija
25/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä varmasti voi. Kuten kerroin edellä jo esimerkin, tämä eräskin rouva oikein viskeli tavaroitaan sieltä takaa hihnalle sitä mukaa kun hihna meni eteenpäin ja siihen tuli hetkeksi tyhjä rako minun ollessani vielä pistämässä seuraavaa ostosta. Tämä on kyllä ihan yleistä mielenosoitusta sellaista asiakasta kohtaan, jolla on vähän isommat ostokset.

No voi vitsi! Olisit nakannut rouvan ostokset lattialle tai sanonut kassalle, että et saa ostoksia laitettua koska rouva latoo omiaan sinun vuorollasi.

Hitto alkoi sieppaamaan, niin raivostuttavaa.

Vierailija
26/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edellä on nainen niin pyrin aina olemaan tappituntumassa

Vierailija
27/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on myös käynyt niin, että kärryssä vielä tavaraa ja seuraava laittaa omiaan hihnalle. Annoin kylmän viileästi niiden ostosten sekoittua ja maksoin. Totesin perässähiihtäjälle, että nää on nyt mun, mene hakemaan itelles uudet.

Vierailija
28/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kaupassakäynti voi olla ihmisille niin vaikeaa ja ahdistaa? 

Se on sitä ainoastaan siksi, että on näitä toisista piittaamattomia puupäitä, jotka eivät osaa ajatella kuin omaa itseään. Asiallinen, mutta toisen huomioiva käytös tällaisissa tilanteissa estäisi nämä ongelmat. Mutta kun se on monille: MINÄ, MINÄ ja vielä kerran MINÄ...

Vierailija
29/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sattui juuri tällä viikolla niin että olin pakkaamassa omia ostoksiani ja kori oli siinä laskutilalla. Seuraava asiakas iski korinsa kesken kaiken siihen koripinoon eli mulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin tyhjennettyäni korin jättää se kylmänrauhallisesti siihen laskutasolle. Vähin äänin se seuraava asiakas sen siitä korjasi pinoon omansa jälkeen...

Siis olit pakkaamassa ostoksia vaikket ollut vielä tyhjentänyt koria hihnalle?

Vierailija
30/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kyllä vähän aiheesta sivuun, mutta minua on alkanut ottaa päähän myös nämä juorukerhot keskellä kauppaa! Kaksi tai useampi tuttu tapaa toisensa ruokakaupassa ja pysähtyvät keskustelemaan yleensä vilkkaimman ostospaikan (maitohylly) kohdalle keskelle käytävää. Niinpä kukaan ei pääse siitä kunnolla ohi tai ottamaan hyllystä tarvitsemaansa tavaraa. Sitten katsotaan hölmistyneenä, kun asiasta huomauttaa. Ja voi, että se tieltä pois siiryminen on vaikeaa ja käy hitaasti! P.....E!

Vierailija
31/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sattui juuri tällä viikolla niin että olin pakkaamassa omia ostoksiani ja kori oli siinä laskutilalla. Seuraava asiakas iski korinsa kesken kaiken siihen koripinoon eli mulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin tyhjennettyäni korin jättää se kylmänrauhallisesti siihen laskutasolle. Vähin äänin se seuraava asiakas sen siitä korjasi pinoon omansa jälkeen...

Onkohan nämä tämän keskustelun näsäviisaat (näsäviisas) juuri näitä ihmisiä, jotka käyttäytyvät silleen? Kalikka taitaa kalahtaa.

Vierailija
32/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on, että pitää tulla kaupan kassalla hengittämään niskaan. Pakko suojata maksukortin tunnusluku kädellä, kun nämä idiootit hengittävät niskaan. Haloo: ei se kassahenkilö näpyttele yhtään nopeampaa, vaikka kuinka tunkisitte itseänne edellisen asiakkaan suuhun. Käännän näille niskaan hengittäjille aina tarkoituksella selkää ja katson korostetusti olan yli, etteivät vain kurki maksukortin tunnuslukuani. : ) Suomalaiset eivät vain osaa jonottaa ja pitää ns. turvaväliä!!!

Suomalaiset eivät osaa? Hahaha, huomaa että et ole sitten koskaan ulkomailla jonottamassa ollut jos kuvittelet että suomessa tungetaan jonossa jotenkin erityisen lähelle. Asia on pikeminkin päinvastoin.

samaa mieltä ja tietyissä maissa voi lähteä taskuistakin mukaan jotain omistajalleen "ylimääräistä"

Vierailija
33/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten olisit voinut ihan sanoa, että "anteeksi, laittaisin korin pinoon". Ei ole vaikeaa!

Siis en todellakaan rupea anteeksipyytelemään toisten mokista vaikka yleensä ottaen kiltti olenkin.

Jätä sitten se 'anteeksi' pois, jos niin kovasti v....taa, niin minä teen.

Vierailija
34/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin pakkaamassa ostoksiani kassahihnalle, en kassiin vielä. Sorry vähän väärä sanavalinta.

Vierailija
35/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni vituttaa kärryllä takamukseen tuuppijat ja lisäksi ne, jotka laittavat oman täynnä olevan ostoskorinsa siihen koripinoon, vaikka itse olen omasta koristani vielä laittamassa ostoksiani hihnalle (olen mies, joten pidän korin koko ajan käsissä eikä tarvitse laittaa mihinkään tasolle ostosten lappamisen ajaksi). Sitten pitää sanoa että nostaisitko korisi pois, jotta voin laittaa tämän oman tyhjän korini siihen koripinoon. Tai sitten ne, jotka tulevat vuoroa odottaessa seisoskelemaan siihen koripinon eteen, niin että pitää pyytää siirtymään taaksepäin jotta saan korini laitettua siihen pinoon. Tuollaiset ihmiset eivät ilmeisesti kykene ottamaan yhtään muita huomioon.

Vierailija
36/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eijei, kyllä kaikkein pahinta ovat ne suomalaiset, jotka kauppajonossakin tarvitsevat omaa tilaa 5 metriä. Siihen hihnalle mahtuisi kolmet keskisuuret ostokset, jos käytettäisiin sitä kapulaa, laitettaisiin tuotteet tiiviisti ja liikuttaisiin omien ostosten mukana. Ei tarvitse olla kenenkään perävaununa, mutta voi silti olla vaikka vain parin kämmenen mitan päässä toisesta. Ei tarvitse ottaa kilometrin väliä muihin ihmisiin.

Vierailija
37/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on yhtään käyttökelpoisia tuotteita eikä rasita kukkaroa liikaa, anna seuraavan kerran mennä omien tavaroiden mukana. Maksat ne ja pakkaat omaan kassiin :D Ja ei kun kotiin.

Vierailija
38/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana ärsyttää ihmisiä kassajonossa mitä ihmeellisimmillä tavoilla. Kurkkimista, tönimistä, tuijottamista ja typeriä kysymyksiä. Kassajono eläinten reaktiot saavat minut tyytyväiseksi.

Vierailija
39/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä samat niskaan hengittäjät tuppautuvat pankkiautomaatilla myös aivan persaukseen kiinni. 

Vierailija
40/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni vituttaa kärryllä takamukseen tuuppijat ja lisäksi ne, jotka laittavat oman täynnä olevan ostoskorinsa siihen koripinoon, vaikka itse olen omasta koristani vielä laittamassa ostoksiani hihnalle (olen mies, joten pidän korin koko ajan käsissä eikä tarvitse laittaa mihinkään tasolle ostosten lappamisen ajaksi). Sitten pitää sanoa että nostaisitko korisi pois, jotta voin laittaa tämän oman tyhjän korini siihen koripinoon. Tai sitten ne, jotka tulevat vuoroa odottaessa seisoskelemaan siihen koripinon eteen, niin että pitää pyytää siirtymään taaksepäin jotta saan korini laitettua siihen pinoon. Tuollaiset ihmiset eivät ilmeisesti kykene ottamaan yhtään muita huomioon.

Kori on painava ja se on hankala nostaa maasta. Eli laitan sen aina korkeammalle alustalle. Meillä joillakin on vamma. Minun on helpompi nostaa se pois kun laita korisi sioihen kuin nostaa se maasta. Ymmärrän kyllä, että laitat korisi kun se on tyhjä. En ole tyhmä tai ajattelematon. Olen vain puolikuntoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi