Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassalla niskaan hengittäjät: painukaa hemmettiin!

Vierailija
28.04.2017 |

Mikä ihme siinä on, että pitää tulla kaupan kassalla hengittämään niskaan. Pakko suojata maksukortin tunnusluku kädellä, kun nämä idiootit hengittävät niskaan. Haloo: ei se kassahenkilö näpyttele yhtään nopeampaa, vaikka kuinka tunkisitte itseänne edellisen asiakkaan suuhun. Käännän näille niskaan hengittäjille aina tarkoituksella selkää ja katson korostetusti olan yli, etteivät vain kurki maksukortin tunnuslukuani. : ) Suomalaiset eivät vain osaa jonottaa ja pitää ns. turvaväliä!!!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sattui juuri tällä viikolla niin että olin pakkaamassa omia ostoksiani ja kori oli siinä laskutilalla. Seuraava asiakas iski korinsa kesken kaiken siihen koripinoon eli mulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin tyhjennettyäni korin jättää se kylmänrauhallisesti siihen laskutasolle. Vähin äänin se seuraava asiakas sen siitä korjasi pinoon omansa jälkeen...

Mikä tuossa oli ongelma? Ei minua haittaa toisen tyhjän korin nostaminen paikalleen. Usein järjestelen sen vinossa olevan pinon suoraan, kun ihmiset heittää koreja ja ne jää vinoon. En ole edes ajatellut, että siinä olisi jotain purnattavaa. Sellaista sattuu. Voin nostaa toiselta asiakkaalta pudonneen tuotteen tai siirtää omia tai jos joku iso tavara jää jumiin ja saa kahden asiakkaan tavarat sekaisin. Voin ihan hyvin siirtää niitä toisen henkilön tavaroitakin. Se varmaan on hirveä loukkaus, ainakin näistä kommenteistä jos vetää johtopäätöksen.

Vierailija
42/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua raivostutti kassakäyttäytyminen niin paljon, että aloin kassakiusaajaksi. Yksi päivä eräs vanha mies seisoi vieressäni maksupäätteellä ja kortti kädessä käännyin katsomaan häntä ja tuijotimme varmaan minuutin toisiamme silmiin kunnes tämä mies siirtyi kauemmas. En sanonut mitään, tuijotin vain. Joku oma rauha maksamiseen kiitos..

Ladon ostokset hihnan päästä ja jos joku seisoo liian lähellä minua teen sen mahdollisimman hitaasti ja jään päätyyn odottamaan, että edellinen asiakas maksaa ja sitten vasta päästän seuraavan asiakkaan latomaan omia ostoksia.

Tönijöille teen myös kiusaa. Siirryn itse taaemmas ja pakotan tönijät entistä kauemmas kassasta.

mikä erottaa sinut niistä muista törttöilijöistä? Tahallisuus? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ja jos kauppaan, jossa asioin useamman kerran kuukaudessa uppoaa lähemmäs 100e kerrallaan niin pakkaan ostokseni tasan niin kauan kuin se sattuu kestämään. Ärsyttää miten kassa runttaa ostokset kaukaloon ihan kuin tulisin nopeammaksi pakkaamaan. Ei, ärsyynnyn ja hidastan entisestäni.

Hah, mulla menee aina 220e kerralla (iso perhe,paljon tuoretavaraa) niin ihan rauhassa pakkailen. Jos on jollakulla niin kiire, että on viidestä minuutista kiinni niin menkööt toiselle kassalle tai toiseen kauppaan.

Käyn kerran viikkoon suunnilleen.

Usein kuulutetaankin "kassalle tarvitaan ruuhka-apua" :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän