Kirosin kaupassa
Olin kassalle kärryineni menossa niin eikös sieltä jostain joku korinsa kanssa pompannut eteen.
Kommentit (6)
Vanhukset tökkii kassajonossa kärryllä pyllyyn!
Miksi hitossa muuten ruokakaupoissa on nämä Veikkauksen isteet? Ottaa päähän, kun joku mummeli kaivaa sentin nipun niitä pelitositteita ja tarkistuttaa ne. Kun kassa sitten toteaa, ettei tullut voittoja, heitetäänkö nämä roskiin, tulee hätäinen ei. Niitä uusitaan ja sitten taas käydään läpi samaa nippua, tuo roskiin, tuo uusitaan, ei kun toisinpäin. Siinä seisot ja odotat vuoroasi ja jäätelöt pehmenevät ostoskorissa. Ja kuponkeja käydään läpi...
Tänään kaupassa vanhempi rouva varasi kahta kassajonoa samaan aikaan, kärry toisella puolella ja mummeli toisella.
Näin tänään kun kassalla oli iäkäs rouva maksamassa ostoksia ja saikin toimituksen tehtyä. Jonon puolelta oli jo seuraava asiakas astumassa kassalle, kun yhtäkkiä veikkauskuponkien kanssa juoksi väliin mies. Myyjä selvästi hämmentyi tästä etuilijasta ja etuilijan kommentti aiheeseen oli: "Kun mä oon samaa taloutta tuon edellisen rouvan kanssa, niin periaatteessahan tää on meidän talouden kassavuoro, että tässä on vielä nää kupongit".
Ihan uskomattoman tylyä. Jonottaisi niiden kuponkiensa kanssa niin kuin muutkin.