Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain juuri 45 päivää kotiarestia onko se ok?

.,.,.,.
28.04.2017 |

Sain siitä, että tein tyhmän tempun eli karkasin koulupäivän aikana ulos 20 minuutiksi ja jäin kiinni.

Isä ja Äiti antoivat 45päivää kotiarestia 21.4-3.6 2017. Lisäksi joudun olemaan moittimisen ja vittuilun kohteena teen myös kaksin kertaisen määrän kotitöitä.

Mitä pitäisi tehdä?????

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydy kohtaloosi.

Vierailija
2/8 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet annetut työt tunnollisesti , etkä valita arestista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaa arestissaoloaikana 24h. Vanhempasi eivät saata kuunnella muutamaa päivää pidempään ja purkavat arestin.

Vierailija
4/8 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen oot?

Vierailija
5/8 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä,

Vierailija
6/8 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on väärin, että yhdestä 20 minuutin koulusta karkaamisesta saa puolitoista kuukautta arestia. Yksi kunnon puhuttelu riittää ainakin silloin, jos kerta on ensimmäinen ja lapsi on muuten fiksu. Jos karkaamisen lisäksi on jatkuvasti huonoa käytöstä koulussa, tilanne on tietenkin eri. Silti silloinkin lapsen kanssa keskusteleminen ja esimerkiksi tiukemmat kotiintuloajat ovat mielestäni järkevämpiä vaihtoehtoja kuin täysipäiväinen aresti. Liian tiukat rangaistukset saavat usein teinin kapinoimaan vain lisää.

Itse olen yläasteella ollessani kerran lintsannut 30 minuuttia koulusta kaveriporukan kanssa. Kaikki saimme luokanvalvojan puhuttelut, jälki-istuntoa ja soitot vanhemmille. Kotona minulle sanottiin, että älä tee toiste, mutta kukaan ei ollut vihainen minulle. Isäni sanoi ymmärtäväisesti, että kai sitä jokainen joskus jonkun virheen tekee. Muuten olin tosi kiltti ja tunnollinen koululainen.

AP:kin on jo viestinsä perusteella tajunnut, että hänen tekonsa oli typerä, joten sen vuoksi rangaistus kuulostaa mielestäni kohtuuttomalta. Jos käyttäydyt vaikka viikon todella hyvin ja tottelet vanhempiasi, voit ehkä kysyä, voitaisiinko arestin kestoa lyhentää. Lisäksi sinulla on oikeus huomauttaa, ettet haluaisi olla vanhempiesi nöyryytettävänä. Kaikki kannattaa kuitenkin sanoa kohteliaasti. Jos vanhempasi ovat fiksuja ja itsekin käyttäydyt hyvin, tilanne varmasti helpottaa pian! :)

Vierailija
7/8 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele oon 15 v.

Vierailija
8/8 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.,.,.,. kirjoitti:

Sain siitä, että tein tyhmän tempun eli karkasin koulupäivän aikana ulos 20 minuutiksi ja jäin kiinni.

Isä ja Äiti antoivat 45päivää kotiarestia 21.4-3.6 2017. Lisäksi joudun olemaan moittimisen ja vittuilun kohteena teen myös kaksin kertaisen määrän kotitöitä.

Mitä pitäisi tehdä?????

No, ei kai siinä muu auta kuin "lusia tuomio".

Loputtomat moittimiset ja kettuilut tuntuu kyllä skitsolta.

Sulle tuli nyt 3 rangaistusta 1virheestä. Ateisti, kettuilu ja runsaat kotityöt.

Makaako ne epäreilut vanhemmat itse sohvalla vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme