Minulla ei ole yhtäkään ystävää ja isäni ilmoitti juuri vihaavansa minua kun en antanut rahaa viinaan
Itken yksin kotona. Minun olisi pitänyt antaa isälle rahaa, kun tililläni on 7 euroa loppukuukaudeksi. Isä sanoi, että hän on elättänyt minua 18 vuotta ja näinkö kiitän häntä. En kohta jaksa. En tiedä miksi tein aloituksen, kai haen jonkinlaista tukea.
Kommentit (13)
Älä itke. Isäsi on päihderiippuvainen, ja yrittää manipuloida sinua. Alkoholisti sanoo ja tekee mitä tahansa saadakseen lisää alkoholia, riippumatta siitä mitä läheiset ovat tai tekevät.
Sä et ole mitään velkaa isällesi, se itse päätti tehdä sinut ja oli sinusta vastuussa. Sun ei tarvi korvata elatustasi mitenkään. Lyö luuri korvaan kun esittää noita rahavaatimuksiaan, ne on juopon horinoita. Sun ei sille tarvi antaa yhtään mitään.
Asutko kotona, vai oletko jo omilla? Jos olet omilla niin katkaisen välit isäsi kanssa. Hän tulee aina pyytämään sinulta rahaa, ja juuri vetomaan tuohon että hän on elättänyt sinut, niin se pitää olla ja et ole velkaa hänelle.
Jos vielä asut kotona, kipin kapin sosiaalitoimistolle ja hakemaan omaa asuntoa, kukaan ei tarvitse tommoista sietää.
Sitten kun ei tarvitse välittää isästä ja ilmeisesti huonosta semmoisesta voit alkaa rakentamaan omaa elämää, huomaat kuinka on helpompaa hengittää ja niitä ystäviä löytyy.
Tsemppiä!""
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi antaa isällesi vaikka 5€ ja ostaa makaronia?
Miksi sille isälle pitäis antaa 5€. Hommatkoon sen ihan itse. Ja jos ei saa niin pysyköön loppukuun raittiina.
Alkoholisti ryöstää vaikka vanhan äitinsä tai jättää lapsensa ilman ruokaa viinan takia.
Älä itke, kyllä kaikki järjestyy <3
Onko sinun mahdollista hakea opiskelupaikkaa jostain, jotta pääsisit oman elämän alkuun? Saisit uusia kavereita. Entä joku uusi harrastus, jossa voisit tutustua uusiin ihmisiin.
<3
Kuinka oot ryssinyt elämäsi noin pahasti?
Hyi mikä törkeä paskaläjä alkkis sun isä, voimia!
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti ryöstää vaikka vanhan äitinsä tai jättää lapsensa ilman ruokaa viinan takia.
No, enpä ole tehnyt..
Mä olen ilman viinaa nyt, että lapset saa ruokaa ensi viikollakin.
19. päivä aukee korkki. Normisti juon kolme viiniputelia per viikko, plus oluet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sille isälle pitäis antaa 5€. Hommatkoon sen ihan itse. Ja jos ei saa niin pysyköön loppukuun raittiina.
Vähänkö oot hupsu. Tuohan oli läppä.
Ohis