En ole käynyt enää vuosiin kampaajalla, muita?
Aina sai pettyneenä lähteä pois ja kamala rahanmenokin! Nyt tasoitan itse latvat tarpeen mukaan. Hiukset ovat terveet ja pikät.
Kommentit (9)
En oo käynyt 14 vuoteen. Kallista lystiä. En näe järkeä maksaa 50€ vähintään pelkästä tukan tasauksesta, nainen kun olen. Sen voin tehdä itse.
Jos menisin, ottaisin väripaketin ja kunnon mallinmuunnoksen, mutta nehän maksaakin jo sitten useamman satasen.
Itse olen värjännyt jo 10 vuotta ja tukka on aina kiinni muutenkin, niin napsasin latvat minuutissa. Kunnon peiliä ei ole kotona, että värjätessä näkisin takaraivon, olen oppinut laittamaan sokkona värin sinnekkin. Alesta aina metsästän värejä, mutta muutenkaan kymppi kuussa ei ole budjetilleni liikaa. Nyt on punainen väri. Ruskean sävyjä ollut jo pitkään.
2006 kävin viimeksi, leikkaus ja värjäys. Värjäys meni ihan pieleen ja hiukseni olivat keltaiset. Uudelleen värjäyksellä ei mitään parannusta lopputulokseen. Kampaaja sanoi hyvittävänsä värjäyksen hinnan mutta leikkaus pitäisi maksaa. Vedin aikamoiset pultit ja sanoin, että minä en maksa senttiäkään hiusteni pilaamisesta ja marssin pois. Ei ole luottoa kampaajiin. Eikä kyllä rahaakaan siihen tuhlattavaksi.
Olen käynyt eläissäni 3 kertaa koska on luonnostaan hyvät. Joka kerran kun tulin kampaajajalta oli tulos paaaljon huonompi. Opin tuosta .
Sama täällä kuin aloittajalla! Ja jos ei latvat ole aivan tasaiset niin auki ollessa kiharran aina hiukset niin eipä niin väliäkään.
Joo. Tuntui turhalta kun haluan pitkät hiukset ja vaan välillä nipsaista latvoista kuivat pois, en mitään varsinaista leikkausta vaativaa kampausta. Hirveä hinta muutaman minuutin hommasta, nykyisin leikkaan itse netistä löytämieni ohjeiden mukaan. Kun on luonnonkihara tukka, ei myöskään ole niin justiinsa onko se nyt millilleen "oikean pituinen". En värjää hiuksia, viihdyn brunettina mutta ei harmaantuminenkaan pelota. Itse asiassa melkein odotan sitä, harmaat hiukset ovat minusta hienot :D
Olen käynyt kampaajalla ehkä 3 kertaa. Koskaan jälki ei ole eronnut siitä, miten äiti leikkasi hiukseni kotona. Kallista se myös on. Ja sosiaalista. Joutuu istumaan tuolissa ja sanomaan lopuksi peilikuvana katsoen mitä mieltä on. Ahdistavaa. Tekisi mieli mitään sanomatta nousta, maksaa ja häipyä. Aion kyllä opetella itse lyhentämään. Onneksi hiukset ovat luonnostaan kiharat, niin epätasaisuus ei erotu.
Muistan yhen kampaajan jolla kävin joskus v 2000. Pyysin tasoittamaan latvat ja se ei edes kostuttanu tukkaa ja napsi sieltä täältä. Siis naps. edestä, takaa, ohimolta, sivusta, päältä, takaa taas vähän, sieltä täältä ja osassa päätä ei käyny ollenkaan. Sitten tosissaan oli napsinu ehkä millin, kun lattiallakaan ei näkyny mitään. Onneki sillon ei hinnat päätä huimannu, kun lättäsin rahat kouraan enkä menny enää takas.
Eiköhän Suomesta löydy muitakin, suurin osa varmaan. Yhtä pihejä, ja samanlaiset kuontalot näkyy olevan lähes kaikilla.