Joko vappu on korkattu?
Kommentit (13)
Mä oon jo ihan serpentiinipäissäni!
On tavallaan jo maanantaina. Hain silloin kaksi alkoholitonta siideriä Alkosta, kun kävin isoilla kylillä. Sitä en kylläkään tiedä milloin aion korkata.
Tähän mennessä valitettavasti vasta tölkillisellä kokista. Mutta eiköhän tämä tästä, kauppaan ja alkoon pitäisi hiljalleen. :)
Eilen tuli vahingossa ryypättyä. Vähän terävintä kärkeä pois,ja taukoa tänään, että jaksaa taas huomenna. Juhlat tulossa!
Tänään vasta suunnitellaan menu ja ostellaan ainekset + juomat, huomenna siivous, vähän kaupunkihässäkkää sekä ruoanlaitto ja illalla sitten kuoharit poksautellaan. Sunnuntaina ja maanantaina puolestaan ei ole tarkoitus.
Ei, ei kuulu korkkaamiset vappuun kun on raskaana.
Munkkeja syödään ja jotain kuohuvaa alkoholitonta juodaan. Taaperolle haetaan mieleisensä foliopallo ja jotain pientä vappuhärpäkettä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuli vahingossa ryypättyä. Vähän terävintä kärkeä pois,ja taukoa tänään, että jaksaa taas huomenna. Juhlat tulossa!
Ja tämä ei siis ollut mamman heittämä vitsi, vaan ihan IT-työläisen suusta tullut totuus. Kyllä se pikkasen vahinko oli tuo eilinen, mutta eipä oikein haitannut, eikä älyttömän myöhäänkään mennyt. Eihän se fiksua siis ollut millään muotoa, mutta tuli sellanen olo että nyt tarvitsee vähän riipaista ja pelata.
Amatöörit juhlii Vappuna ja korkkailee siidereitään ja seuraavana päivänä valitetaan hirveetä darraa.
Kyllähän sitä vois vaikka siiderin kohta korkata.
Simaa vähän maistelin eilen kun pistin sen pulloihin.
Opiskelijavappuhan on huhtikuun 25 päivän ja toukokuun 5 päivän välinen yö. Ja kysymykseen: "Miten vappu meni?" kuuluu vastata kertomalla, kuinka paljon tuli juoneeksi alkoholia. Mulla meni vaput opiskeluaikana "todella huonosti", koska join max yhden lasillisen kotitekoista simaa.
Tällä hetkellä en opiskele, joten saanen määrittää hyvän ja huonon vapun jollain aivan muilla kriteereillä.
Viime viikon tiistaina jo aloitettiin Oulussa ja tahti vaan kiihtyy vielä viikonloppuna. Mä oon ollut osan tapahtumista selvänä enkä edes joka päivä ollut menossa, mutta osa kavereista on ryypänneet yli viikon.
Joo täällä ollaan jo alasti suihkulähteessä :)