Näytin leikkiville lapsille keskisormea ikkunasta.
Penskat sitten huomasivat ja rupesivat tuijottamaan. Siinä vaiheessa lähtivät, kun näytin uudestaan keskisormea😂
Kommentit (28)
Koitas nyt lähteä jo sinne kouluun.
t:Äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko epäuskottavaa. Vaikka stoorisi on noinkin lyhyt, siinä on silti useampi ongelmakohta...
->-5/5
Kerro ongelmakohdat
Trolleja ei pidä ruokkia, eikä varsinkaan opettaa. Jätän siis kertomatta. Sanon vaan että ne suorastaan hyppää silmille. Poju.
Ei helevetti😂😂😂! Tämä kommentti voitti aamun trollikisan
Täällä on ilmeisesti mieleltään järkkyneitä ihmisiä. Suomalaisissa on piirre jota en ole tavannut muissa maissa: Suomalaiset haluavat pahaa lähimmäisille ja ovat iloisia toisen vahingosta. Tuollainen ajattelu on selkeä merkki mielenvikaisuudesta. Hakekaa apua!!
Vierailija kirjoitti:
Koitas nyt lähteä jo sinne kouluun.
t:Äiti
Kenen äiti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon näyttänyt keskaria vanhukselle. Se perkele näytti takaisin!
Miksi näytit keskaria?
Papparainen tuli auton kanssa kolmion takaa suoraan eteen.
Hakekaa apua mielenne ongelmiin kirjoitti:
Täällä on ilmeisesti mieleltään järkkyneitä ihmisiä. Suomalaisissa on piirre jota en ole tavannut muissa maissa: Suomalaiset haluavat pahaa lähimmäisille ja ovat iloisia toisen vahingosta. Tuollainen ajattelu on selkeä merkki mielenvikaisuudesta. Hakekaa apua!!
Miksi hakisin apua, jos en itse aiheuta pahaa toisille?
Vierailija kirjoitti:
Hakekaa apua mielenne ongelmiin kirjoitti:
Miksi hakisin apua, jos en itse aiheuta pahaa toisille?
Tuotostesi luokattomuus aiheuttaa puistatuksia. Siihen voisit hakea apua.
Kuuntelin yksi päivä parvekkeella kun kaksi poikaa morkkasi yhden pojan pyörää. Tää kiusattu oli just lähdössä polkemaan pois kun heitin parvekkeelta raa'alla kananmunalla tätä toista morkkaajaa päähän. Pyöräpoikaa alkoi naurattaa ja lähti polkien pois ja nauroi koko matkan mennessään. Tuli hyvä mieli.