Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vapautuneesti pystyt olemaan uimahallin suihkussa ja saunassa? Häiritsevätkö toisten katseet sinua?

Vierailija
27.04.2017 |

Mä en suihkussa ajattele muita, peseydyn siinä samalla tavalla kuin kotonakin. Mutta kyllä saunassa kieltämättä tulee vähän peiteltyä käsillä kriittisempiä kehonosia, en istu lauteilla ihan reva levällään.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kyykkyvatkaus? DDD

Itse olen luontevasti suihkussa ja saunassa, toki en tee tapahtumasta mitään promootiota. D

Joskus se häiritsee altaiden puolella, jos huomaa jonkun miehen tiirailevan, mutta senkin annan mennä ohi: jos joku minua vanhempaa naisihmistä muhkuroineen katselee ja saa siitä iloa, niin se hänelle suotakoon.

Ja sekin on huomioitavaa, että kaikilla ei ole saunamahdollisuutta kotonaan: itse käyn myös sen takia, että on mukava saunoa välillä pelkän suihkun sijasta.

Vierailija
22/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kropassani on huomiota herättävä poikkeavuus, joten en todellakaan voisi olla luontevasti. Paitsi perheenjäsenten, jotka ovat tottuneet asiaan eivätkä tuijota, silloin olen itsekin luontevasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa,en ole koskaan käynyt uimahallissa.

Vierailija
24/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vapautuneesti koska minulla on niin sanottu lihakulli. Mikäs sitä näytellessä.

Vierailija
25/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella helposti. Mulla on todella huono näkö (noin -9,00 molemmissa) ja ku en uimahallilla käydessä pidä piilareita, niin en näe ketään enkä näe jos mua tuijotetaan .... :D Näen vain  ihmisen hahmon enkä muuta....

Vierailija
26/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus uimahallin ja kuntosalin suihkussa joku jää  tuijottamaan kun kyykkyvatkaan perusteellisesti paikat puhtaaksi. Ihme tyyppejä tuollaiset tuijottelijat.

Vierailija
27/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin siitä että saan olla uimahallissa alasti eikä muiden katseet yhtään häiritse minua. Sitten minut aina ajetaan allasosastolta pois

Vierailija
28/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella helposti. Mulla on todella huono näkö (noin -9,00 molemmissa) ja ku en uimahallilla käydessä pidä piilareita, niin en näe ketään enkä näe jos mua tuijotetaan .... :D Näen vain  ihmisen hahmon enkä muuta....

Miksi et pidä piilareita uimassa? itse pidän aina eikä ikinä ole ollut mitään ongelmaa

Vierailija
29/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pahemmin tykkää käydä yleisissä saunoissa/suihkutiloissa. Nännilävistykset saavat paljon katseita ja jopa kulman kurtistuksia.

Lisäksi en tykkää, kun usein pienet lapset jäävät tuijottamaan. Sormi killuu suupielestä ja silmät seisovat päässä eikä vanhempi huomaa :( Tiedän kyllä etteivät lapset sitä pahalla tarkoita, mutta tuijottaminen vain karmii selkäpiitä.

Oletko mies vai nainen? Tai ihan samahan se varmaan on , yhtä jännät ne nännilävistykset varmaan lapsista on oli ne sitten miehellä tai naisella.

Vierailija
30/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella vapautuneesti koska minulla on niin sanottu lihakulli. Mikäs sitä näytellessä.

Juurikin tuollaisten homojen takia uimahallit on etovia paikkoja.

Vierailija
31/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta toisten tuijotukset. On arpia, vatsaröllykkä ja välillä saattaa karvatkin rehottaa. Sou vot? Toki olen siveellinen eli en pyllistele toisiin päin ja jalat on yhdessä lauteilla.

Vierailija
32/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi häiritsisi. Mun vartaloa kelpaa katsella, on ihan ok ikäiselleni. Eniten kai kiinnittävät huomiota vatsani yli 10cm rumalle arvelle navasta kylkikaaren alle. Itse en ole siihenkään kiinnittänyt koskaan huomiota.

Minä en ole käynyt uimahallissa rintaleikkaukseni jälkeen. Rinta säilyi, mutta siinä on kaksi pitkää arpea, jotka pitkään hohtivat punaisina. Nyt ne ovat jo sen verran vaalenneet, että harkitsen jo uimahalliin menemistä. Ei tarvitse kuunnella pikkutyttöjen kyselyitä 'Miksi tädin tississä on punaisia arpia?' tai kuunnella jonkun naisen avautumista äitinsä rintasyövästä.

Vierailija
33/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kyykkyvatkaus? DDD

https://www.urbaanisanakirja.com/word/kyykkyvatkaus/

Aiheesta on lukuisia legendaarisia ketjuja kuten http://www.vauva.fi/keskustelu/4365756/ketju/olenko_ainoa_jonka_kyykkyv…

Vierailija
34/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi häiritsisi. Mun vartaloa kelpaa katsella, on ihan ok ikäiselleni. Eniten kai kiinnittävät huomiota vatsani yli 10cm rumalle arvelle navasta kylkikaaren alle. Itse en ole siihenkään kiinnittänyt koskaan huomiota.

Minä en ole käynyt uimahallissa rintaleikkaukseni jälkeen. Rinta säilyi, mutta siinä on kaksi pitkää arpea, jotka pitkään hohtivat punaisina. Nyt ne ovat jo sen verran vaalenneet, että harkitsen jo uimahalliin menemistä. Ei tarvitse kuunnella pikkutyttöjen kyselyitä 'Miksi tädin tississä on punaisia arpia?' tai kuunnella jonkun naisen avautumista äitinsä rintasyövästä.

Minulla on pari arpea rinnassa. Ja vatsassakin tähystyksestä jääneet arvet. Sektioarpikin on. Ei niistä kukaan ole kysellyt enkä ole koskaan huomannit, että kukaan olisi niitä edes tuijotellut.

Vierailija
35/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin en miettinyt koko asiaa. Menin uimahalliin, laitoin vaatteet kaappiin, kävin suihkussa ja peseydyin ja menin uimaan. Kävin suihkussa, joskus saunassa, pukeuduin ja lähdin. 

Kaameista tuijottavista palstapervertikoista luettuani en enää käy uimassa.

En oikeasti ajatellut, että henkisesti sairaimmat yksilöt tuijottavat ja arvostelevat toisia. 

Vierailija
36/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pidä piilareita uimassa? itse pidän aina eikä ikinä ole ollut mitään ongelmaa

Kuule ajatella, muille voi olla ongelma vaikka sulle ei olisikaan. Johtuisikohan tälläsista syistä sellanen, että piilareiden käyttöä ei suositella uidessa. Uimalaseja saa nykyään edullisesti. Voi vaikka kroolata. Sinä tuskin voit piilareinesi.

Vierailija
37/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on ympärileikattu ja tuijotuksia saa. Suomi miehelletuntuu olevan ympärileikattu kai outoa kun katsovat.

Vierailija
38/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy uimahalleissa, en vaikka pääsisin ilmaiseksi. 

Vierailija
39/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan ole ihan sinut kroppani kanssa, vaikken sitä päivittäin mietikään. Olen se ihan tavallinen, hivenen ylipainoinen ja hillittömillä riippareilla varustettu nainen, jota tuskin kukaan edes kahdesti vilkaisee. Silti tuntuu epämiellyttävältä suihkutella vieraiden ihmisten keskellä. On mulla tietysti vähän rumat jalat, ja sen vuoksi en usein uimahalleissa käykään. PPP ja alltoilevat rakkula-kuivaiho vaiheet saa mun jalat näyttämään usein siltä kuin mulla olis vähintäänkin silsa, ja jotenkin vaivaa se ajatus että jos joku tän nyt huomaa ja kuvittelee että tää on tarttuvaa.

Vierailija
40/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on arpia, roikkuvatsaa yms. Käyn ihan normaalisti uimahallissa. Ihan sama jos joku tuijottaa. Siinähän tuijottaa, ihan sama mulle.