Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet (olisit) miestä iskemässä (tai siis haluaisit että tulee sinua iskemään) mitä itsessäsi korostat ja tiedät olevan sellaista joka yleensä saa viisarin värähtämään?

Vierailija
27.04.2017 |

Ja onko jotain mitä haluaisit peitellä. Nämä voi olla ruumiinosia, luonteenpiireitä, omistuksia, koulutus jne jolla uskot olevan merkitystä miehen iskemisessä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehen vastaus:

Käsivarret, hauikset, jalan lihakset, hyvät tulot, korkea koulutus. Näitä esittelen.

Yritän pitää jotain löysää päällä ettei vatsa näkyisi ja hyvä ryhti etten näyttäisi lyhyeltä (179cm).

Vierailija
2/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antava kaula-aukko, tiukat nahkahousut, kirkkaanpunainen huulipuna ja valaanpyrstö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhetausta; iso osa suvusta vankilassa ja juoppoja.

Vierailija
4/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intensiivinen katse.

Vierailija
5/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

älyttömän fiksu akateeminen kirjoitti:

Siis en korostaisi tätä.

Vierailija
6/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antava kaula-aukko, tiukat nahkahousut, kirkkaanpunainen huulipuna ja valaanpyrstö

Valaanpyrstö??

Vierailija
7/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yrittäisi. Ei ole mitään mitä korostaa, pelkkää peitettävää, niin luonteessa kuin ulkonäössä ja elämässä yleensäkin.

Vierailija
8/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina mekon päälleni joka korostaa tiimalasivartaloani ja pitkiä sääriäni. Samalla siinä on myös tarpeeksi kaula-aukkoa jotta rintoja näkyy juuri sen verran että se kiusoittelee.

Meikin pidän muuten luonnollisena mutta korostan kauniita vihreitä silmiäni ja teen niistä mahdollisimman "makuuhuonesilmät". Pitkät hiukset pidän auki ja kiharran ne kauniille laineille. Lisäksi hymyilen paljon ja nauran.

Annan itsestäni seksikkään mutta fiksun vaikutelman. Olen myös huumorintajuinen ja osaan kehua miehiä juuri oikein olematta teennäinen.

Näillä eväillä en ole koskaan lähtenyt kotiin yksin vaan aina sen miehen kanssa keneen iskän silmäni.

Vierailija
9/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset alkavat kauheasti kikattamaan ja nauramaan siitä tietää että kiinnostusta on johonkin mieheen porukassa.

Vierailija
10/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh... En edes yritä iskeä miehiä, mutta silti vahingossa teen sitä. Olen ihan vain oma nolo itseni, sulavasanainen ja liian usein hölmöjä puhuva asperger-piirteinen ADHD. Enkä edes ole mikään erityisen kaunis, ainakaan naamasta. :D Kroppa on ehkä perustallukkaa parempi, mutta ei todellakaan mitään Playboy-tasoa. Sellainen laskelmoiva feikkaaminen näkyy niin läpi ja on monelle turn off. Jos mun pitäisi "iskeä" joku sillä, että esitän olevani jotain mitä en ole ja jos pitäisi vielä alkaa piilottelemaan jotain niin joo, en lähtisi siihen hommaan...

Vierailija
11/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan aina mekon päälleni joka korostaa tiimalasivartaloani ja pitkiä sääriäni. Samalla siinä on myös tarpeeksi kaula-aukkoa jotta rintoja näkyy juuri sen verran että se kiusoittelee.

Meikin pidän muuten luonnollisena mutta korostan kauniita vihreitä silmiäni ja teen niistä mahdollisimman "makuuhuonesilmät". Pitkät hiukset pidän auki ja kiharran ne kauniille laineille. Lisäksi hymyilen paljon ja nauran.

Annan itsestäni seksikkään mutta fiksun vaikutelman. Olen myös huumorintajuinen ja osaan kehua miehiä juuri oikein olematta teennäinen.

Näillä eväillä en ole koskaan lähtenyt kotiin yksin vaan aina sen miehen kanssa keneen iskän silmäni.

Buahaahahahahaa vai iskän.. Joo oikein penaalin terävin kynä

Vierailija
12/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmiiksi hoikka, kivannäköinen ja urheilullinen. Korostaisin reippautta ja hauskuutta. En toisi esille koulutustani ja palkkaani, ellei mies olisi kertonut omaansa ja se vastaisi minun.

Nainen 35v

Vierailija
13/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buahaahahahahaa vai iskän.. Joo oikein penaalin terävin kynä

Kateus se vie kalatkin vedestä. Autocorrect nyt sen iskemisen korjasi noin. Ei se mitään. Kyllä sutkin persjalkaisen perunanenän vielä joku huolii ;)

Vierailija
14/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja onko jotain mitä haluaisit peitellä. Nämä voi olla ruumiinosia, luonteenpiireitä, omistuksia, koulutus jne jolla uskot olevan merkitystä miehen iskemisessä.

Mä haluaisin että  seuraavalla kerralla kun sulle tulee vastustamaton halu  kirjoittaa tänne, muistat pitää otsikon lyhyenä! Tai kirjoita se  edes tietokoneella.Nää ylipitkät otsikot on älyluurikkojen helmasynti.

Vierailija
15/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kuvauksella olen aivan valmis lähtemään mukaasi. Huh! Toivottavasti isket silmäni minuun.

Vierailija
16/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis silmäsi. Kirjoitustaitokin meni.

Vierailija
17/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota...mä olen myös aina saanut sen miehen, jonka olen halunnut (myös pidettyä). Pukeudun miten milloinkin ja huumori on sysimustaa, mitä nyt ikä on vähän pehmentänyt. Että ei se temppuja tarvitse :D

Vierailija
18/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älyttömän fiksu akateeminen kirjoitti:

Siis en korostaisi tätä.

Mikset, jännisten suku

Vierailija
19/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmasti oma itseni, sen olen huomannut olevan pelottavankin helppo tapa saada mies kiinnostumaan halusin sitä tai en. Toki laittaisin bilevaatteet, jos viihteen kautta lähtisin "miesmettälle" ja hiukset nätisti ja meikit.

Se mitä todennäköisesti peittelisin, olisi sukuni mielenterveydelliset ongelmat sekä hirvittävän suuri suonikohju toisessa häpyhuulessa, mikä on helppo peittää mutta paljastuisi ennen pitkää, jos suhde ei jäisi platoniselle tasolle.

Vierailija
20/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rotalle sopii hajuksi kissan kusi, kissat kyllä jahtinsa silloin aloittavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi